Gezondheid alle pijlers

Kriebelhoest..!!

07-01-2015 15:07 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb een hardnekkige kriebelhoest en die houd me ook uit m'n slaap.! Om gek van te worden, iemand hier die de oplossing heeft? Mis iemand met een oma's recept wat helpt? Wil zo graag vanacht lekker slapen.....
Oh ja..... En inhouden (de hoest). Goed voor de buikspieren!
quote:miedo schreef op 07 januari 2015 @ 20:25:

[...]

rook je ook dan?Nee geen roker.
Het lijkt in de avond ook erger te worden. Sinds 20.00uur 3 codeïne en 2 paracetamol. Hoest alleen maar erger
Van een lage luchtvochtigheid krijg ik ook een kriebelhoest. De eerder genoemde handdoeken op de radiator zijn meestal niet voldoende als je écht een te lage luchtvochtigheid hebt (<40%). Dan ligt de oplossing in een luchtbevochtiger. Ik zorg dat ik altijd rond de 50% vochtigheid zit op mijn slaapkamer.

Voor mensen die een luchtbevochter willen kopen een tip. De mijne heeft een tank van zo'n 7 liter en die is in 24 uur leeg met het huidige weer! Koop je een ding met een 2 liter tank dan moet je hem vaker vullen en vraag ik me af of ie snachts dan niet al leeg is. Maargoed, dit ligt ook aan het soort huis waarin je woont, ventilatie, grootte slaapkamer, etc.
Noscapine tabletten of een drankje met deze werkzame stof. Kun je zonder recept bij drogist en apotheek verkrijgen. Dit middel dempt de hoestprikkel.

Maar indien je al een tijdje met deze blafhoest rondloopt is idd een bezoek aan de ha voor een recept voor codeine tabletjes het beste.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven