Napraattopic 19

04-01-2015 19:37 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Het zou mij niets uitmaken, moest iemand mij hier herkennen. Ik heb geen wereldschokkende geheimen, dus dat zou ik niet erg vinden.

Wat rot, Paul!

Istar, niet ziek geworden?
Life is short. Eat dessert first.
Goedemorgen.

Opnieuw een hele rustige dag vandaag op mijn werk (stilte voor de storm), dus hopelijk wordt er hier heel snel een vrijmiboto geplaatst.

Ik ben vrij herkenbaar op het forum, maar geloof (hoop) niet dat ik ooit herkend ben. Op zich inderdaad ook geen geheimen, want die zou ik hier sowieso niet plaatsen, maar zou het toch niet fijn vinden.

Ik zou dus gewoon niets zeggen, LV.
LV, ik zou het wel willen weten, dan zou ik de keuze hebben om onder een andere nick verder te gaan bijv. Anoniem melden dat je iemand herkend hebt lijkt me not done.

Paulaner, succes met die situatie, lijkt me rot die onzekerheid.
oh ow LV, ik moet me toch geen zorgen gaan maken??

;)
Ik ben ook herkend en werd gevolgd, vandaar dat ik mijn vorige nick heb verwijderd. Ik schreef mee in een topic over moeilijk zwanger worden en die personen die mij volgden vonden het enorm lollig om mij daar belachelijk mee te maken. Nou ja, ieder zijn eigen humor zullen we maar denken
Bah, wat naar Gate.

Jammer dat er zulke hatelijke mensen rondlopen.
quote:Steinbeck2 schreef op 09 januari 2015 @ 11:52:

Bah, wat naar Gate.

Jammer dat er zulke hatelijke mensen rondlopen.En t was nog familie ook
quote:GateKeeper schreef op 09 januari 2015 @ 11:51:

Ik ben ook herkend en werd gevolgd, vandaar dat ik mijn vorige nick heb verwijderd. Ik schreef mee in een topic over moeilijk zwanger worden en die personen die mij volgden vonden het enorm lollig om mij daar belachelijk mee te maken. Nou ja, ieder zijn eigen humor zullen we maar denken Aardig
Wat erg, GateKeeper.

Ik schreef eerst onder een andere naam omdat deze naam vrij herkenbaar is en ik over dingen schreef die niet per se geheim waren, maar waar nou ook weer niet iedereen van hoefde te weten. Nu schrijf ik alleen dingen die ook echt door iedereen gelezen mogen worden.

Het lijkt me wel heel lastig als je iemand herkend hebt, lastiger dan herkend worden, denk ik...
quote:Steinbeck2 schreef op 09 januari 2015 @ 11:13:

LV, ik zou het wel willen weten, dan zou ik de keuze hebben om onder een andere nick verder te gaan bijv. Anoniem melden dat je iemand herkend hebt lijkt me not done.

.Dat ben ik met je eens maar dan zou LV ook een nieuwe nick moeten nemen en kan me voorstellen dat ze daar geen zin aan heeft.
quote:GateKeeper schreef op 09 januari 2015 @ 11:56:

[...]

En t was nog familie ook Wel "fijn" dat je nu weet wat je aan die waardeloze figuur hebt.

Nog 3,5 uur werken......
Ik nog 5
Ik heb hier ook iemand herkend, al even terug. Ik heb dit ook niet gemeld bij diegene.

Het is ook niet iemand waar ik mee om ga, maar ik ken mensen die haar kennen zeg maar.

Nu vertel ik in RL niet dat ze hier ronddwaalt, en andersom maak ik dus ook niet bekend dat ik weet wie het is.
Ik weet eigenlijk niet of ik het zou willen weten. Ik schrijf hier in principe niks wat ik ook niet aan de buurvrouw zou vertellen, maar toch zou ik het niet een fijn idee vinden dat ik herkend ben. Voel je je toch wat minder vrij, ofzo. Maar het ligt ook aan wie het is. Van een goede bekende zou ik het minder erg vinden, dan van een vage kennis.

Ik weet ook niet of ik het zelf zou melden als ik iemand herkend zou hebben. Mede omdat je je dan je eigen identiteit moet prijsgeven. Maar wederom zou ik dat sneller doen bij een goede bekende.
quote:GateKeeper schreef op 09 januari 2015 @ 11:51:

Ik ben ook herkend en werd gevolgd, vandaar dat ik mijn vorige nick heb verwijderd. Ik schreef mee in een topic over moeilijk zwanger worden en die personen die mij volgden vonden het enorm lollig om mij daar belachelijk mee te maken. Nou ja, ieder zijn eigen humor zullen we maar denken Huh? IRL volgen of op het forum?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Is trouwens bij jullie het forum ook zo traag. Het duurt ook lang voordat de ava's geladen zijn.
Rete-traag. Ava's laden heel langzaam en de pagina verschuift daardoor steeds.
Iemand zei mij laatst ook te herkennen maar ik heb diegene geloept en kon me er niets bij voorstellen. Dus heb het maar laten gaan. Ik was het niet eens met haar ergens en ze zei "ik ken jou irl en daar ben je een stuk bescheidener dan hier' en dat op een vrij boze toon.

Na loepen bleek ze 20, geblondeerd haar en in Utrecht te wonen en vrij tokkie dingen geschreven dus ik heb even gezegd dat ik niemand ken die aan dat profiel voldoet.

Ik ben wel even al mijn nichtjes ed in mijn hoofd langsgelopen maar ik ken haar echt niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
tot over een uurtje of 5 (volgens de mods 1 uur)
We zijn er weeeeeeer... denk ik.
Niet zo dramatisch Ama
quote:Istar_ schreef op 09 januari 2015 @ 14:42:

Niet zo dramatisch Ama
quote:Nouschi schreef op 09 januari 2015 @ 13:58:

geblondeerd haar en vrij tokkie

Dat was ik.
Ik heb ook wel eens iemand herkend, en dat ook bij haar gemeld. Ze vond het geen probleem en forumt hier nog steeds onder dezelfde nick volgens mij. We komen elkaar niet zo vaak tegen in topics, en ik ga zeker niet bewust naar haar op zoek. Ik zou het zelf ook willen weten als iemand mij herkent, dan kan ik zelf bepalen of ik gewoon verder wil forummen of een nieuwe nick wil nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven