Napraattopic 19

04-01-2015 19:37 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Goedemorgen, ik ben voor het eerst sinds dagen eens niet uitgelogd. Zouden ze dat hebben gefixt toen het forum zo aan het haperen was? Ik hoefde maar weinig terug te lezen vanaf eergisteravond, jullie hebben het rustig aan gedaan.

Nouschi en MissI sterkte met jullie rugpijn. Verder beterschap voor alle zieken.

Ik ben ook vrij vandaag, man en zoon gaan zo weg, ik ga boodschappen doen en verder genieten van mijn vrije dag.
Lekker dan, iedereen vrij. Ik werk tot 18 vandaag. Normaal loop ik altijf 5 km op vrijdagochtend maar met die storm zie ik dat niet zitten zo vroeg in het donker.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik ook niet vrij.
quote:hatsetats schreef op 09 januari 2015 @ 07:40:

Lekker dan, iedereen vrij. Ik werk tot 18 vandaag. Normaal loop ik altijf 5 km op vrijdagochtend maar met die storm zie ik dat niet zitten zo vroeg in het donker.

Ik wacht met hardlopen tot het weer wat warmer is, hou het nu bij wandelen.

Werkse Yas en Hats.
Na twee werkdagen van 14 uur vandaag maar een uur of 7 werken, voelt als een vrije dag
Morgen allemaal, ik ben wel vrij, maar heb wel veel te doen. Dus ik zal hier ook niet zo veel zijn. Het stormt hier flink, dus even kind naar school brengen en één naar de trein. De derde is eigenwijs en is gaan fietsen. Die moet echt een heel stuk, recht tegen de wind in, door de polder. Ik kon hem wel overtuigen iets eerder weg te gaan, zodat hij op tijd is! Nu rennen, trein!!
Goedemorgen!

Ik ben sinds maandag weer meer uren gaan werken, andere dagen ook, dus een beetje van de leg. Midden in de week vrij is toch wel lekker, ondanks dat het druk was duurden die vier dagen achter elkaar best lang. Suf hè. Vandaag vrij, dochter ook. Met dit weer denk ik dat we een verf/bak/pyjamadag houden ofzo.
Goedemorgen iedereen

Niemand weggewaaid tot nu toe?
Alleen mijn kerstboom
Oh dat was jouw boom waar ik vanochtend bijna tegenaan reed, Ginger.
Oh bah, ik heb iemand herkend. Wat moet je daar nu mee?
quote:MrsEinstein schreef op 09 januari 2015 @ 07:57:

[...]

Ik wacht met hardlopen tot het weer wat warmer is, hou het nu bij wandelen.

Werkse Yas en Hats.

Thnx!

Ik vind die kou juist lekker lopen Maar én storm en donker, nee dat doe ik dan weer niet. Dus maar ff in de huiskamer staan squatten, opdrukken, burpees etc.
quote:Lady-Voldemort schreef op 09 januari 2015 @ 08:40:

Oh bah, ik heb iemand herkend. Wat moet je daar nu mee?Niks denk ik.
quote:hatsetats schreef op 09 januari 2015 @ 08:41:

[...]

Niks denk ik.Dank u voor de bevestiging . Het voelt wel een beetje ongemakkelijk, maar dat trekt wel weer bij.
Dan kun je twee dingen doen LV. Of je verstoppen achter een dikke boom of heel hard: Hallo ik ken jou roepen.
Nee serieus, als je daar iets mee wilt doen zou je ook een pb kunnen sturen.
Die leolamarie is ook weer een aanwinst zeg
quote:Amaqanda schreef op 09 januari 2015 @ 00:05:

[...]

Dat is zeker. Ik doelde meer op jouw voorbeeld van make-up, of dagcreme. Daarbij wordt ook geadviseerd het weg te gooien na 3 maanden.Op make-up staat een houdbaarheidsdatum (zo lang na openen houdbaar). Vloeibaar varieert tussen de 3 en 12 maanden. Poeders blijven goed. Als je kwasten gebruikt (en deze daarna schoonmaakt) en niet met je vingers in de pot crème gaat (maar met een spatel werkt) kan er niets gebeuren!
quote:*Ginger* schreef op 09 januari 2015 @ 09:03:

Die leolamarie is ook weer een aanwinst zeg Waar?
quote:*Ginger* schreef op 09 januari 2015 @ 09:03:

Die leolamarie is ook weer een aanwinst zeg Waar waar waar..
Waahaar?!!??!
Goedemorgen!! ik zie dat de bugs nog niet opgelost zijn. Nu ben ik mijn inlogicoontje weer kwijt.
quote:Lady-Voldemort schreef op 09 januari 2015 @ 08:44:

[...]

Dank u voor de bevestiging . Het voelt wel een beetje ongemakkelijk, maar dat trekt wel weer bij.Ik zou die persoon, al dan niet anoniem, toch inlichten.
@GK: met je muis op dat 'tabje' onder de zoekknop gaan staan.
In het topic over de vriend die NOG geen kind wil. Maar in het gierige acties topic heeft ze helemaal een eh... bijzondere posting staan. De loeidure kinderwagen als kadootje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven