Napraattopic 20

09-01-2015 19:07 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
% gewijzigd

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:MissJodiF schreef op 09 januari 2015 @ 20:59:

[...]

Ikke wel dus.Ikke ook dus, niet sinds 7 uur hoor, sinds net pas weer. Maar nu ben ik 100ste!
Iemand nog een filmtip?

Dan kan ik zo wat downloaden
quote:doornroosje9 schreef op 09 januari 2015 @ 21:02:

[...]

Toch niet sinds 19u10, hoop ik? Zo ernstig was het niet, maar ik had niet naar het tijdstip van de posten gekeken. Dus het duurde wel even voordat ik doorhad dat er waarschijnlijk een nieuwe napraat geopend was.
quote:SuzanneSuus schreef op 09 januari 2015 @ 20:15:

[...]

En jij denkt dat

- er overal bloed vloeit?

- ik met mij neus overal boven op sta?

Als als als ... Als je al zou willen meekijken, is dat al bjjna onmogelijk. Maar soms denk ik weleens ' kijk eens even mee'.

Ik heb

- een chirurgisch simpele operatie en anesthesiologische makkelijke patient

- een chirurgisch simpele operatie en een anesthesiologische moeilijke patient

- en dat alletwee nog omdraaien

- een chirurgisch en anesthesiologisch moeilijke patient

Soms is alles makkelijk, soms moet ik alle zeilen bijzetten om een bange patient rustig onder narcose te brengen, soms alle zeilen bij om een patient veilig de operatie te laten ondergaan.

Soms kan ik heel leuk praten met een patiënt tijdens een operatie.

Voor mij is dit mijn vak en kan met onzag kijken naar mensen die werken met psychiatrische patienten of geestelijk gehandicapten.

Deze groepen zie ik ook en wat zijn we dan,blij met de begeleiding van deze patienten.Ik ben blij dat er mensen zijn die jouw beroep uitoefenen. Ben zelf 2x geopereerd en allebei de keren prima gegaan. En de mensen die mij onder narcose brachten waren heel aardig gelukkig want dat is toch altijd wel spannend.
Ik hoop trouwens niet dat de naam van de mod gezien is door iemand die het forum te serieus neemt. En dan bedoel ik die forummers die het nodig vinden om mods te bedreigen.

I
Nee, dat zou wel erg vervelend zijn.

Gelukkig kunnen mods dat soort dingen natuurlijk wel herleiden naar de bron.
quote:Steinbeck2 schreef op 09 januari 2015 @ 21:12:

[...]

Ik ben blij dat er mensen zijn die jouw beroep uitoefenen. Ben zelf 2x geopereerd en allebei de keren prima gegaan. En de mensen die mij onder narcose brachten waren heel aardig gelukkig want dat is toch altijd wel spannend.Ik heb iets meer ervaring helaas, maar inderdaad altijd hele aardige mensen daar. Op de een of andere manier 'vertrek' ik altijd lachend!
quote:sandt2.0 schreef op 09 januari 2015 @ 21:18:

[...]

Ik heb iets meer ervaring helaas, maar inderdaad altijd hele aardige mensen daar. Op de een of andere manier 'vertrek' ik altijd lachend!

Ik word altijd "raar" als ik wegga. Vorige keer ging ik helemaal dubbel zien, net alsof ik heel dronken was. Toen kon ik nog net denken "dat komt van de narcose" en weg was is.

Toen ik wakker werd was ik helemaal in de war en toen iemand van de verkoever vroeg hoe het ging zei ik "ik ben de kluts kwijt"

Zo raar dat ik dat nog goed weet terwijl ik echt in de war was.

Wat ik wel fijn vind is dat ze tegenwoordig spul ik je IV kunnen spuiten tegen de misselijkheid.
Wie doet mij even een pb'tje over de mod
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 09 januari 2015 @ 21:26:

Wie doet mij even een pb'tje over de mod [afbeelding]
quote:Steinbeck2 schreef op 09 januari 2015 @ 21:22:

[...]

Ik word altijd "raar" als ik wegga. Vorige keer ging ik helemaal dubbel zien, net alsof ik heel dronken was. Toen kon ik nog net denken "dat komt van de narcose" en weg was is.

Toen ik wakker werd was ik helemaal in de war en toen iemand van de verkoever vroeg hoe het ging zei ik "ik ben de kluts kwijt"

Zo raar dat ik dat nog goed weet terwijl ik echt in de war was.

Wat ik wel fijn vind is dat ze tegenwoordig spul ik je IV kunnen spuiten tegen de misselijkheid.Ik heb ook nog heel heldere herinneringen van die momenten. Vooral van het gesprek bij mijn spoed operatie na de geboorte van dochter. De placenta moest onder narcose worden verwijderd. Er werd toen gevraagd wat ik woog. Ik antwoordde dat ik werkelijk geen idee had omdat ik het laatste uur nogal veel gewicht was kwijt geraakt. Maar dat ik wel precies wist wat ik twee uur geleden woog en ook wat ik negen maanden geleden woog, of ze daar misschien iets aan hadden.

Wie doet mij even een pb'tje over de mod [img]http://www.mscraps.com/forum/images/smilies/whistle.gif[/img]
quote:sandt2.0 schreef op 09 januari 2015 @ 21:30:

[...]

Ik heb ook nog heel heldere herinneringen van die momenten. Vooral van het gesprek bij mijn spoed operatie na de geboorte van dochter. De placenta moest onder narcose worden verwijderd. Er werd toen gevraagd wat ik woog. Ik antwoordde dat ik werkelijk geen idee had omdat ik het laatste uur nogal veel gewicht was kwijt geraakt. Maar dat ik wel precies wist wat ik twee uur geleden woog en ook wat ik negen maanden geleden woog, of ze daar misschien iets aan hadden.Lekker adrem!

Wie doet mij even een pb'tje over de mod [img]http://www.mscraps.com/forum/images/smilies/whistle.gif[/img]

Nee, ik doe het wel hier.

De mod is een hardwerkend persoon.

Waarschijnlijk een mens.

Maakt ook wel eens een foutje.

Heeft een spuuglelijke avatar (ben ik de enige die het verband ziet met traag ladende avatars sinds de mod zo eng is??????)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Wie doet mij even een pb'tje over de mod [afbeelding]Mail mij even daarna.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:feow schreef op 09 januari 2015 @ 21:32:

[...]

Nee, ik doe het wel hier.

De mod is een hardwerkend persoon.

Waarschijnlijk een mens.

Maakt ook wel eens een foutje.

Heeft een spuuglelijke avatar (ben ik de enige die het verband ziet met traag ladende avatars sinds de mod zo eng is??????)En die spuuglelijke avatar wordt hier steeds even helemaal beeldvullend als ik 'napraat' open. Iew!
Ik heb alleen een kijkoperatie gehad. Toen kon ik zelf ook meekijken. Was wel heel apart.
quote:Steinbeck2 schreef op 09 januari 2015 @ 21:12:

[...]

Ik ben blij dat er mensen zijn die jouw beroep uitoefenen. Ben zelf 2x geopereerd en allebei de keren prima gegaan. En de mensen die mij onder narcose brachten waren heel aardig gelukkig want dat is toch altijd wel spannend.

Heel lief

En zelf kijk ik dus tegen anderen op.

( maar ik begrijp dat anesthesie iets magisch heeft)

Laten we doen waarin we goed zijn.
Je bent zelf een theepot
quote:Amaqanda schreef op 09 januari 2015 @ 21:37:

Ik heb alleen een kijkoperatie gehad. Toen kon ik zelf ook meekijken. Was wel heel apart.Dat heb ik nou weer nooit gehad, ik moet altijd onder narcose. Of omdat dat voor de operatie moet (oor) of omdat plaatselijk niet werkt (knieprik)
quote:SuzanneSuus schreef op 09 januari 2015 @ 21:51:

[...]

Heel lief

En zelf kijk ik dus tegen anderen op.

( maar ik begrijp dat anesthesie iets magisch heeft)

Laten we doen waarin we goed zijn.De anesthesist die mijn ruggenprik zette na een urenlange weeënstorm is nog steeds mijn grootste held
Dat verhaal over die vrouw in Zweden met die twee kinderen, die vandaag zou zijn weggegaan; ik weet niet, is dat echt?
Zonder link geen idee.
Weggaan voor of na de vakantie heet het. Hiero.
Ik vind dat lastig. Ik kan me niet voorstellen dat het echt is, maar er zijn blijkbaar vrouwen die dat allemaal pikken.

Wie doet mij even een pb'tje over de mod [afbeelding]Jaaaaaa, nou wil ik het ook weten hoor....
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven