Napraattopic 20
vrijdag 9 januari 2015 om 19:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
Reden: Link aangepast
% gewijzigd
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 10 januari 2015 om 11:39
zaterdag 10 januari 2015 om 11:40
quote:Myself82 schreef op 10 januari 2015 @ 11:39:
[...]
Yes is toch al aardig wat jaartjes weg toch?Eh nee, want ik schreef zojuist dat ik er tot vorig jaar ofzo nog wel kwam. Het blad bestaat niet meer, het forum is wel doorgegaan. Alleen is hef de laatste tijd heel klein en ons kent ons, vroeger was het veel groter. Daarom was de lol er voor mij ook af.
[...]
Yes is toch al aardig wat jaartjes weg toch?Eh nee, want ik schreef zojuist dat ik er tot vorig jaar ofzo nog wel kwam. Het blad bestaat niet meer, het forum is wel doorgegaan. Alleen is hef de laatste tijd heel klein en ons kent ons, vroeger was het veel groter. Daarom was de lol er voor mij ook af.
zaterdag 10 januari 2015 om 11:47
quote:winnie2000 schreef op 10 januari 2015 @ 11:34:
[...]
to en ex waren 1
Nope.
En helaas voor ons was mijn verhaal waar, anders zaten we nu niet hier. En dat ik hem heb gebruikt voor een verblijfsvergunning is te gek voor woorden. Ja waarschijnlijk blijf ik een tijdje hier in Zweden, maar in de eerste plaats omdat het echt niet makkelijk is om weer terug naar Nederland te verhuizen zonder verblijfplaats. Wachttijden voor een woning zijn absurt hoog, zelfs met urgentie.. Maar wees maar niet bang Feffe, we gaan echt wel weer terug.
En natuurlijk had ik hetzelfde ip adres als hem, als ik in huis was daar. Wij woonden immers samen
[...]
to en ex waren 1
Nope.
En helaas voor ons was mijn verhaal waar, anders zaten we nu niet hier. En dat ik hem heb gebruikt voor een verblijfsvergunning is te gek voor woorden. Ja waarschijnlijk blijf ik een tijdje hier in Zweden, maar in de eerste plaats omdat het echt niet makkelijk is om weer terug naar Nederland te verhuizen zonder verblijfplaats. Wachttijden voor een woning zijn absurt hoog, zelfs met urgentie.. Maar wees maar niet bang Feffe, we gaan echt wel weer terug.
En natuurlijk had ik hetzelfde ip adres als hem, als ik in huis was daar. Wij woonden immers samen
zaterdag 10 januari 2015 om 11:52
quote:lucivera3 schreef op 10 januari 2015 @ 11:47:
[...]
als het waar iszou ik niet bij ex in de buurt willen zijn en zou ik niet ontspannen koffie drinken
Nope.
[...]
als het waar iszou ik niet bij ex in de buurt willen zijn en zou ik niet ontspannen koffie drinken
Nope.
zaterdag 10 januari 2015 om 11:53
Lucivera, ik hoor graag nog eens een update
Ik geloof dat het echt is, anders waren zowel jij als droplul nu geband wegens zelfde ip. En dat is niet zo, want jij bent ergens anders nu. Zijn ip zal overeenkomen met je eerste posts.
Misschien is het handig om even te verdwijnen.
(benieuwd wat translate maakt van droplul )
Ik geloof dat het echt is, anders waren zowel jij als droplul nu geband wegens zelfde ip. En dat is niet zo, want jij bent ergens anders nu. Zijn ip zal overeenkomen met je eerste posts.
Misschien is het handig om even te verdwijnen.
(benieuwd wat translate maakt van droplul )