Napraattopic 20

09-01-2015 19:07 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
% gewijzigd

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Thordis2.0 schreef op 10 januari 2015 @ 11:35:

[...]

Ik ook hoor tot vorig jaar ofzo zelfs Yes is toch al aardig wat jaartjes weg toch?
quote:Myself82 schreef op 10 januari 2015 @ 11:36:

[...]

Mildred toch?Ook. Maar er waren er veel meer hoor.
quote:Thordis2.0 schreef op 10 januari 2015 @ 11:38:

[...]

Ik was Eucalypta heb wel wat andere namen gehad. Ik heb een idee bij jou geloof ik ja. Hebben wij niet ooit gemeet?Nee, ik heb nooit gemeet. Ja ooit met 1 iemand waarmee ik nog steeds bevriend ben. Ik stuur wel ff een PB
quote:Thordis2.0 schreef op 10 januari 2015 @ 11:38:

[...]

Ik was Eucalypta heb wel wat andere namen gehad. Ik heb een idee bij jou geloof ik ja. Hebben wij niet ooit gemeet?Herkend. 😝
quote:Fangtasia schreef op 10 januari 2015 @ 11:38:

[...]

Heb even zitten nadenken, maar uhhh, nee Hmm, dan zal het vast wel goed gaan.
quote:Myself82 schreef op 10 januari 2015 @ 11:39:

[...]

Yes is toch al aardig wat jaartjes weg toch?Zegmaaryes.nl is er nu. Is opgezet door ShaQ Girl maar dat is ook een hele rel geweest. Heb ik gehoord

[...]

Yes is toch al aardig wat jaartjes weg toch?Eh nee, want ik schreef zojuist dat ik er tot vorig jaar ofzo nog wel kwam. Het blad bestaat niet meer, het forum is wel doorgegaan. Alleen is hef de laatste tijd heel klein en ons kent ons, vroeger was het veel groter. Daarom was de lol er voor mij ook af.
Oh dat wist ik niet. Ja zal wel klein zijn idd. Ik ben zelfs nog een vd angels geweest destijds.

Paar goede vriendinnen ook aan overgehouden.

[...]

Herkend. 😝Wie ben jij?
Zelfde naam, maar ben nooit zo prominent aanwezig geweest hoor. Post met vlagen, net als hier.
Sorry voor de reünie

Het is wel napraten, maar dan anders.
quote:Myself82 schreef op 10 januari 2015 @ 11:43:

Zelfde naam, maar ben nooit zo prominent aanwezig geweest hoor. Post met vlagen, net als hier.Ah oke!
Hopelijk gaat die gestoorde ex niet alsnog achter lucivera aan (als het topic echt is, maar dat geloof ik nog steeds).
Hallo iedereen
I sure hope Feffe will read here, because he should know we are melting the cheeses right now.
quote:winnie2000 schreef op 10 januari 2015 @ 11:34:

[...]

to en ex waren 1

Nope.

En helaas voor ons was mijn verhaal waar, anders zaten we nu niet hier. En dat ik hem heb gebruikt voor een verblijfsvergunning is te gek voor woorden. Ja waarschijnlijk blijf ik een tijdje hier in Zweden, maar in de eerste plaats omdat het echt niet makkelijk is om weer terug naar Nederland te verhuizen zonder verblijfplaats. Wachttijden voor een woning zijn absurt hoog, zelfs met urgentie.. Maar wees maar niet bang Feffe, we gaan echt wel weer terug.

En natuurlijk had ik hetzelfde ip adres als hem, als ik in huis was daar. Wij woonden immers samen
Hi Luci! Doe je nu dan hier even een update?
Trek je niets aan van degenen die hier schijnen te "weten" dat je topic fake was.
quote:lucivera3 schreef op 10 januari 2015 @ 11:47:

[...]

als het waar iszou ik niet bij ex in de buurt willen zijn en zou ik niet ontspannen koffie drinken

Nope.

En helaas voor ons was mijn verhaal waar, anders zaten we nu niet hier. En dat ik hem heb gebruikt voor een verblijfsvergunning is te gek voor woorden. Ja waarschijnlijk blijf ik een tijdje hier in Zweden, maar in de eerste plaats omdat het echt niet makkelijk is om weer terug naar Nederland te verhuizen zonder verblijfplaats. Wachttijden voor een woning zijn absurt hoog, zelfs met urgentie.. Maar wees maar niet bang Feffe, we gaan echt wel weer terug.

En natuurlijk had ik hetzelfde ip adres als hem, als ik in huis was daar. Wij woonden immers samen
Lucivera, ik hoor graag nog eens een update

Ik geloof dat het echt is, anders waren zowel jij als droplul nu geband wegens zelfde ip. En dat is niet zo, want jij bent ergens anders nu. Zijn ip zal overeenkomen met je eerste posts.

Misschien is het handig om even te verdwijnen.

(benieuwd wat translate maakt van droplul )
Zou een kind bij de apotheek iets tegen het hoesten meekrijgen voor mij?
quote:bootje_op_de_golven schreef op 10 januari 2015 @ 11:53:

(benieuwd wat translate maakt van droplul )In het Engels niets helaas.
quote:winnie2000 schreef op 10 januari 2015 @ 11:52:

[...]

als het waar is zou ik niet bij hem in de buurt willen zijn, en ontspannen koffie drinken
quote:Istar_ schreef op 10 januari 2015 @ 11:54:

Zou een kind bij de apotheek iets tegen het hoesten meekrijgen voor mij?Alleen het slappe spul als het een goede apotheek is.
quote:Istar_ schreef op 10 januari 2015 @ 11:54:

Zou een kind bij de apotheek iets tegen het hoesten meekrijgen voor mij?Misschien van te voren even bellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven