Napraattopic 20
vrijdag 9 januari 2015 om 19:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
Reden: Link aangepast
% gewijzigd
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 10 januari 2015 om 19:30
quote:*Ginger* schreef op 10 januari 2015 @ 19:15:
Niet ieder kind dat bijdehand doet, wordt zo brutaal als dat joch.
Maar goed, daar kunnen we nog tijden over welles-nietessen.
Ik zal over een jaar of twee komen melden hoe ze zich dan gedraagt, goed? Ik hoop van harte dat ik ongelijk heb.
Niet ieder kind dat bijdehand doet, wordt zo brutaal als dat joch.
Maar goed, daar kunnen we nog tijden over welles-nietessen.
Ik zal over een jaar of twee komen melden hoe ze zich dan gedraagt, goed? Ik hoop van harte dat ik ongelijk heb.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 10 januari 2015 om 19:37
quote:Fangtasia schreef op 10 januari 2015 @ 19:36:
Stel je opent een topic waarin je beschrijft hoe je sommige forummers ervaart ZONDER hun nick te noemen, zou dat mogen? Dus per forummer een post.Sec volgens de regels wel. Maar het mondt uit in een rel. Zeg maar maar wanneer ik de klapstoelen kan pakken.
Stel je opent een topic waarin je beschrijft hoe je sommige forummers ervaart ZONDER hun nick te noemen, zou dat mogen? Dus per forummer een post.Sec volgens de regels wel. Maar het mondt uit in een rel. Zeg maar maar wanneer ik de klapstoelen kan pakken.
zaterdag 10 januari 2015 om 19:38
quote:hatsetats schreef op 10 januari 2015 @ 19:22:
[...]
Zeg ik dat dreigen daardoor wel normaal wordt?
En jij moet t nodig hebben over ouwe koeien, dat eeuwige 'alles wat Hats zegt daar spring ik op als een bok op de haverkist' is geeneens een ouwe koe meer maar een dooie.Ik??? Ik forum juist altijd om je geruzie heen. Ik snap je ook niet, want je hebt vaak ook wél iets zinnigs te melden en dan ineens slaat de bliksem in en kom je even gezellig herrie schoppen om het herrie schoppen of zo. Is helemaal nergens voor nodig, je bent een stuk leuker als je geen ru
[...]
Zeg ik dat dreigen daardoor wel normaal wordt?
En jij moet t nodig hebben over ouwe koeien, dat eeuwige 'alles wat Hats zegt daar spring ik op als een bok op de haverkist' is geeneens een ouwe koe meer maar een dooie.Ik??? Ik forum juist altijd om je geruzie heen. Ik snap je ook niet, want je hebt vaak ook wél iets zinnigs te melden en dan ineens slaat de bliksem in en kom je even gezellig herrie schoppen om het herrie schoppen of zo. Is helemaal nergens voor nodig, je bent een stuk leuker als je geen ru
zaterdag 10 januari 2015 om 19:39
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 januari 2015 @ 19:38:
[...]
Ik??? Ik forum juist altijd om je geruzie heen. Ik snap je ook niet, want je hebt vaak ook wél iets zinnigs te melden en dan ineens slaat de bliksem in en kom je even gezellig herrie schoppen om het herrie schoppen of zo. Is helemaal nergens voor nodig, je bent een stuk leuker als je geen ruEn dat bedoel ik.
[...]
Ik??? Ik forum juist altijd om je geruzie heen. Ik snap je ook niet, want je hebt vaak ook wél iets zinnigs te melden en dan ineens slaat de bliksem in en kom je even gezellig herrie schoppen om het herrie schoppen of zo. Is helemaal nergens voor nodig, je bent een stuk leuker als je geen ruEn dat bedoel ik.
zaterdag 10 januari 2015 om 19:39
zaterdag 10 januari 2015 om 19:41
zaterdag 10 januari 2015 om 19:43
zaterdag 10 januari 2015 om 19:46
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 januari 2015 @ 19:41:
[...]
Het mag volgens de regels wel, maar het wordt een pot met herrie. Dat kan ik je op een briefje geven.Heb jij wat te doen dan vanavond?
[...]
Het mag volgens de regels wel, maar het wordt een pot met herrie. Dat kan ik je op een briefje geven.Heb jij wat te doen dan vanavond?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!