Napraattopic 20
vrijdag 9 januari 2015 om 19:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
Reden: Link aangepast
% gewijzigd
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 11 januari 2015 om 11:00
quote:ThunderassMan schreef op 11 januari 2015 @ 10:57:
Steinbeck; Ondanks dat ik je het bedrog van gisteren nog niet misschien heb vergeven, wens ik je een hele mooie verjaardag en van harte gefeliciteerd.
Ps: ik hou niet zo van appeltaart, meestal vind ik het beslag lekkerder dan het eindproduct.
Deze felicitatie bewaar ik op een speciaal plekje, heel grootmoedig van je TAM, dat je hem geeft, ondanks alles.
En beslag, jammie, om je vingers bij af te likken.
Steinbeck; Ondanks dat ik je het bedrog van gisteren nog niet misschien heb vergeven, wens ik je een hele mooie verjaardag en van harte gefeliciteerd.
Ps: ik hou niet zo van appeltaart, meestal vind ik het beslag lekkerder dan het eindproduct.
Deze felicitatie bewaar ik op een speciaal plekje, heel grootmoedig van je TAM, dat je hem geeft, ondanks alles.
En beslag, jammie, om je vingers bij af te likken.
zondag 11 januari 2015 om 11:00
zondag 11 januari 2015 om 11:07
quote:Steinbeck2 schreef op 11 januari 2015 @ 11:01:
[...]
Deze is het, kaneeltaart met appel en pecannoten. Speciaal voor jou een stukje met de concordeduif naar Ijsland.
[img]http://www.boodschappen.nl/wp-content/u ... 70x225.jpg[/img]Dat ziet er errug lekker uit!
[...]
Deze is het, kaneeltaart met appel en pecannoten. Speciaal voor jou een stukje met de concordeduif naar Ijsland.
[img]http://www.boodschappen.nl/wp-content/u ... 70x225.jpg[/img]Dat ziet er errug lekker uit!
zondag 11 januari 2015 om 11:07
Vooral als ik iets Heel Verantwoords sta te koken heb ik vaak het gevoel dat ik een toneelstukje opvoer, dat ik (vadertje en) moedertje aan het spelen ben.
En dat iemand er op een dag achterkomt dat ik nog veel te onvolwassen ben om al kinderen te hebben.
En dat iemand er op een dag achterkomt dat ik nog veel te onvolwassen ben om al kinderen te hebben.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 11 januari 2015 om 11:10
quote:MissJodiF schreef op 11 januari 2015 @ 11:07:
[...]
Dat ziet er errug lekker uit!
Hij is heerlijk en makkelijk te maken:
http://www.boodschappen.n ... eltaart-appel-pecannoten/
[...]
Dat ziet er errug lekker uit!
http://www.boodschappen.n ... eltaart-appel-pecannoten/
zondag 11 januari 2015 om 11:13
quote:Solomio schreef op 11 januari 2015 @ 11:07:
Vooral als ik iets Heel Verantwoords sta te koken heb ik vaak het gevoel dat ik een toneelstukje opvoer, dat ik (vadertje en) moedertje aan het spelen ben.
Haha, dat gevoel heb ik heel lang gehad in mijn werk. Dat ze erachter zouden komen dat ik het eigenlijk helemaal niet kan. Gelukkig nu niet meer zo.
Soms voel ik me wel volwassen, zeker als ik kijk naar hoe ik nu met bepaalde (lastige) dingen omga, dat ik wat milder ben geworden enzo.
Maar tegelijkertijd heb ik ook het gevoel dat ik nog aan veel dingen moet beginnen, dat er nog veel staat te gebeuren in mijn leven. En dat ik soms nog zo onhandig, onzeker etc. ben in veel dingen.
Haha, dat gevoel heb ik heel lang gehad in mijn werk. Dat ze erachter zouden komen dat ik het eigenlijk helemaal niet kan. Gelukkig nu niet meer zo.
Soms voel ik me wel volwassen, zeker als ik kijk naar hoe ik nu met bepaalde (lastige) dingen omga, dat ik wat milder ben geworden enzo.
Maar tegelijkertijd heb ik ook het gevoel dat ik nog aan veel dingen moet beginnen, dat er nog veel staat te gebeuren in mijn leven. En dat ik soms nog zo onhandig, onzeker etc. ben in veel dingen.
zondag 11 januari 2015 om 11:25
quote:Steinbeck2 schreef op 11 januari 2015 @ 11:10:
[...]
http://www.boodschappen.n ... eltaart-appel-pecannoten/Oeh.....die heb ik even opgeslagen, ziet er goed uit zeg!
[...]
http://www.boodschappen.n ... eltaart-appel-pecannoten/Oeh.....die heb ik even opgeslagen, ziet er goed uit zeg!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 11 januari 2015 om 11:52
Ik vind dat altijd zo'n gezeur over leeftijden. Of je nu 24 bent of 48 of 63, het is toch zoals het is? Op mijn 16e was ik net zo blij met mijzelf en mn leeftijd als nu op mijn 45e.
En dat 'ik voel me nog helemaal niet volwassen' en 'straks komen ze erachter dat ik dit eigenlijk helemaal niet kan', daar gaan mn haren recht van overeind staan. Het is gewoon bijna stompzinnig gekoketteer, zo van 'hihi kijk mij nou nog eigenlijk heel jong zijn'. Wie wil je daar van overtuigen denk ik dan? Jezelf? Je omgeving ziet echt wel aan je uiterlijk en gedrag dat je geen 20 meer bent of dat je je verantwoordelijkheden al dan niet aan kan.
En dat 'ik voel me nog helemaal niet volwassen' en 'straks komen ze erachter dat ik dit eigenlijk helemaal niet kan', daar gaan mn haren recht van overeind staan. Het is gewoon bijna stompzinnig gekoketteer, zo van 'hihi kijk mij nou nog eigenlijk heel jong zijn'. Wie wil je daar van overtuigen denk ik dan? Jezelf? Je omgeving ziet echt wel aan je uiterlijk en gedrag dat je geen 20 meer bent of dat je je verantwoordelijkheden al dan niet aan kan.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 11 januari 2015 om 11:56
zondag 11 januari 2015 om 11:57
quote:Steinbeck2 schreef op 11 januari 2015 @ 10:15:
Ik lees telkens Coke uit de broodbakmachine, erg spannend allemaal.
Alleen staat er cAke En ja, ik heb mijn leesbril toch echt op.
Dat heb ik ook! Gefeliciteerd!
Ik lees telkens Coke uit de broodbakmachine, erg spannend allemaal.
Alleen staat er cAke En ja, ik heb mijn leesbril toch echt op.
Dat heb ik ook! Gefeliciteerd!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 11 januari 2015 om 11:59
quote:Thordis2.0 schreef op 11 januari 2015 @ 11:56:
Gefeliciteerd Steinbeck!
En hatstats, je slaat de plank weer eens mis.
Ik voel me nooit oud of heb moeite met mijn leeftijd, maar ik voel me regelmatig alsof ik 'ze er vanzelf wel achterkomen dat ik eigenlijk maar wat doe' vooral op mijn werk.v
Dat heeft niet met koketteren te maken.Weer eens nog wel
Gefeliciteerd Steinbeck!
En hatstats, je slaat de plank weer eens mis.
Ik voel me nooit oud of heb moeite met mijn leeftijd, maar ik voel me regelmatig alsof ik 'ze er vanzelf wel achterkomen dat ik eigenlijk maar wat doe' vooral op mijn werk.v
Dat heeft niet met koketteren te maken.Weer eens nog wel
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 11 januari 2015 om 12:00
quote:Maackii schreef op 11 januari 2015 @ 11:36:
Noushi heb je ik vertrek gekeken?
Wat saai deze week heJazeker heb ik gekeken. Ik vind het altijd wel leuk om te zien waar ze nu weer terechtkomen en hoe ze het er af brengen. Een gezellig koppel was het niet idd.
Noushi heb je ik vertrek gekeken?
Wat saai deze week heJazeker heb ik gekeken. Ik vind het altijd wel leuk om te zien waar ze nu weer terechtkomen en hoe ze het er af brengen. Een gezellig koppel was het niet idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 11 januari 2015 om 12:03
Eens met Thordis. Je leest het verkeerd Hats. Heeft niks te maken met je jonger willen voelen. Maar ineens tot het besef komt, hemel ik ben moeder, ik moet sta hier een verantwoorde maaltijd voor mijn kind te maken. Beetje lastig uitleggen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!