Uitgerekend eind augustus 2015 !!

21-12-2014 22:10 1195 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera: zwanger! En uitgerekend eind augustus 2015!

Schrijf hier mee over alles wat je bezig houdt. Helaas sluiten we in verband met de overzichtelijkheid de tabel, neemt niet weg dat iedereen welkom is om mee te lezen en te schrijven.

NaamLeeftijd#kindjeuitgerekendbijzonderhedenBlonde83311e kindje27 augustus Jongen kartonnendoos281e kindje28 augustus meisjeRose2010281e kindje27 augustus verrassingLiefhebber1977371e kindje28 augustus verrassing82roosje323e kindje14 augustus pudding123241e kindje30 augustus Jongen Teacup351e kindje19 augustus Jongen voorem_301e kindjeuitgerekend Jongenjolyne10261e kindje29 augustus Merel1981332e kindje29 augustus meisjeMel.nl281e kindje26 augustus Meisje MamavanDenM363e kindje21 augustus meisjeWaterspin302e kindje22 augustus Meisje Mmaas 27 1e kindje 10 augustus Verrassing Mtiks251e kindje24 augustus meisje
Aahh shit Dobber! Ik had gehoopt dat je bloedverlies niets te betekenen had. Als ik het me goed herinner is het de tweede keer dat het misgaat he..? Heel veel sterkte hoor.

Ik ben ook met momenten best moe, maar kan gelukkig wel normaal functioneren. Teacup, heb jij verder nergens last van?

Ik heb nog steeds af en toe wat steekjes in de baarmoeder. En die tieten worden met de dag pijnlijker haha!

Ik ben best bang voor de 20e als ik de echo heb, bang dat het weer mis is...

Kartonnendoos en mamavandenm, hoe gaat het vandaag met jullie?
quote:Dobber90 schreef op 11 januari 2015 @ 10:39:

Hoi dames.. Hier helaas een miskraam gehad. Jullie kunnen mij uit de tabel halen.. Voor de rest.. Allemaal een hele fijne zwangerschap!Wat erg voor jullie. Sterkte!
Hier Blonde even.

Jeetje Dobber wat schrik ik van je bericht! Sterkte meis

Iemand had haar gegevens al uit de tabel gehaald, thnx.

Voor de rest heb ik wat hartjes toegevoegd en data (dikgedrukt zou echt heel veel makkelijker terug te vinden zijn).

Hier: gisteren moeders voor moeders op bezoek gehad en ben nu aan t meewerken. Wie van jullie doet dat ook?

Best zenuwachtig voor dinsdag. Ben heel benieuwd wat we te zien krijgen.
Pieps

Aranka

Jolyne

Lezen/schrijven jullie nog mee? Er zijn andere dames die dat ook graag willen dus laat t even weten svp.
Snap ik Blonde! Spannend allemaal.. ik ben ook best zenuwachtig voor morgen, krijg ik te horen of het hartje klopt

Moeders voor moeders, ja nou ik wist hier niks van af tot gisteren mijn eigen moeder er over begon. Dus maandag informeren want ik wil ook graag meehelpen.

Verder hier pijnlijke borsten, krampen in mijn baarmoeder? Groeien denk ik?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Hoiii ik doe sinds vrijdag mee met MvM. Ik wilde eerst de echo van deze week afwachten.

Tja die moeheid....Had gister een avonddienst( werk in de wijkverpleging) en vanmorgen een vroege dienst erachter aan....kon mijn bed bijna niet uitkomen en merk dat mijn rug het ook niet prettig vind:( dus doe even wat rustiger aan. Aankomende week maar twee dienstjes dus dat scheelt

Darmen werken nog steeds niet mee en mijn boobs zijn ondertussen twee cupmaten gegroeid en behoorlijk gevoelig.
Wat sneu dobber, heel veel sterkte
Ohw ja, ik moet iedere nacht uit bed om te plassen. Dat hoef ik dus normaal nooit. Was beide keren zo ongeveer het eerste waaraan ik kon merken dat ik zwanger was. En mijn darmen lijken ook wat minder goed hun werk te doen als normaal.. Naar de wc gaan gaat een stukje moeilijker dan normaal.
Pudding en Blonde, veel succes morgen en overmorgen!
@Gekko, die steken in de baarmoeder heb ik nu geen last meer van. Mijn borsten zijn wel gevoeliger en voller, heb ik vooral last van bij het sporten. Voor de rest niet echt klachten. Ik heb donderdag de eerste controle.

Veel succes Pudding en Blonde!
Dobber wat sneu om te lezen. Heel erg veel sterkte de komende tijd.
@dobber90 Wat ontzettend verdrietig.. Sterkte!

Dames, ik ben de inlog kwijt, zou iemand iets willen aanpassen voor mij?

termijnecho 2 feb (verzet op advies van de verloskundige)

uitgerekende datum voor nu na de eerste 'pretecho' 27 aug

Liefs, Rose
Dobber, wat naar, sterkte!
@dobber wat verschrikkelijk! Veel sterkte en een dikke knuffel.

Ik doe ook mee aan moeders voor moeders. Ben blij dat ik iets kan doen om mensen met een kinderwens te helpen.

Buikpijn is hier veel aanwezig de gemberthee helpt maar men wat is dat vies.

Borsten zijn gigantisch (heb altijd een kleine b cup/grote a cup gehad. Nu passen ze amper in mijn bh's. Gelukkig doen ze niet zo'n pijn meer.

Ik slaap wel veel meer dan normaal.

Ben benieuwd naar jullie echo's. Heb zelf morgen een termijn echo.
Hier is het bruinverlies bijna klaar... T wordt steeds lichter dus dat is fijn! Toch ga ik morgen bellen en aangeven dat ik toch wel een echo wil, t heeft me het hele weekend bezig gehouden!

Hou jullie op de hoogte!
Vandaag is de mooiste dag.
Is mijn vriend de enige die bijna geen seks meer met mij durft te hebben sinds ik zwanger ben?

Ben benieuwd hoe jullie vriend/man er in staat
Kartonnendoos fijn dat het bruinverlies minder wordt. Hopelijk kun je evengoed

Snel een echo krijgen.

Hier gaat alles goed wel steeds minder symptomen (maakt je toch iets onzeker).

Super leuk nieuws mijn vriend heeft me vanavond ten huwelijk gevraagd. Wauw nu alleen nog een datum.
@ kartonnendoos, wat fijn dat het bruinverlies nu bijna weg is, maar dat je een echo wil snap ik helemaal! Gewoon even voorleggen bij de Vk.

@ pudding123, Mijn man (en ik) zijn een beetje angstiger geworden na mijn bruinverlies van vorige week....wil eigenlijk geen risico, dus we doen het dan maar "even"niet ;)

@82roosje, Van harte gefeliciteerd met je aanzoek!! Leuk!!
quote:Pudding123 schreef op 11 januari 2015 @ 21:41:

Is mijn vriend de enige die bijna geen seks meer met mij durft te hebben sinds ik zwanger ben?

Ben benieuwd hoe jullie vriend/man er in staat

Door de misselijkheid heb ik er zelf even minder behoefte aan..

Hij is wel voorzichtiger met mij trouwens😜
@kartonnendoos heb je de vk al gebeld?

@pudding123 mijn man heeft hier geen moeite mee. Het probleem ligt bij ons dat ik er gewoon geen zin in heb. Heb best veel last van buikpijn en mijn borsten waren in het begin zo gevoelig dat hij er amper naar mocht kijken. Hoop dat dit minder wordt...

@82roosje wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd. Succes en veel plezier met de voorbereidingen. Ik en mijn man zijn in okt getrouwd. Dus wat er allemaal bij trouwen kwam kijken ligt nog vers in het geheugen 😉

Wij hebben gister via marktplaats een mooi ledikantje gekocht. Ben er zo blij mee 😊

Straks een afspraak bij de vk.
Terug van mn eerste inwendige echo! En het hartje klopte dus ik ben in de 7de hemel en voel me erg gelukkig haha! Mn beebb
Ik ben trouwens al 3 kilo aangekomen! Iemand nog meer al aangekomen?
Fijn pudding, gefeliciteerd!

Ik ben nu een halve kilo aangekomen, gaat gelukkig niet zo snel als bij m'n eerste, toen begon ik nu ongeveer aan de positiebroeken Nu nog heerlijk in m'n eigen kleding!
@dobber: wat naar. Heel veel sterkte de komende tijd!

@82roosje, gefeliciteerd! Wat leuk. Veel plezier met de voorbereidingen.

Hier ook steeds minder klachten. Eigenlijk nergens last van. Bij dochter was ik echt Heel Moe maar dat valt nu eigenlijk ook wel mee. Niet moeier dan normaal. Woensdag intake bij verloskundige. Wie weet mogen we dan weer even hartje luisteren. Ik vind het nog erg spannend allemaal.

Wij hebben de kamer al ingericht in ons hoofd. Alles van Ikea en aankleden met leuke accessoires. Voor dochterlief een extreem dure kamer gekocht maar nummer 2 heeft pech. Toendertijd snapte ik dat niet als mensen dat tegen me zeiden maar het blijkt echt zo te zijn. Haha.
@pudding wat fijn dat je een hartje zag.

Ik ben nu 200 gram aangekomen. Dus dat valt reuze mee. Volgens de vk kwam er wel al een mooie bolling en dat merk ik wel aan mijn broeken 😁

Ik heb vanmiddag ook ons kleintje mogen zien. Het is flink gegroeid en is nu 3,35 cm groot. Ik ben vandaag precies 10 wkn en ben 10 aug uitgerekend.

Omdat ik nogal last heb van buikpijn moet ik morgen een urinemonster inleveren om te laten controleren op blaasontsteking. Mocht je dus ooit denken 'mmm het zal wel niks zijn' toch vertellen want je weet maar nooit. Tenminste dat zei mijn vk 😉

Ons kamertje is trouwens een perfect bij elkaar uitgezocht mengelmoesje. Een commode waar ik zelf als baby op heb gelegen, een bedje via mp en de kast gaat waarschijnlijk van de Ikea afkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven