VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Hahahaha..dus jij ook zo zunnig op je Ipod? NOT!
Komt misschien ook wel omdat ik hem gekregen heb hoor. Zelf zou ik niet snel zo'n duur ding kopen.
Dat denk ik ook. Ik heb ze ook allebei gekregen, maar ik zou het ook niet zo snel kopen. Zo is het ook weer wel.
NU ga ik even een roseetje nemen en gezellig doen. Nog 1 dag en dan weekend!
Muts
Ik heb geen ipod en dat is maar goed ook, want ik ben superslordig met mijn spullen.

Ik ben bevallen met 37 weken en 5 dagen, ik was met precies 38 weken dus al 2 dagen moeder (snappen jullie 'm nog?). En de kinderen waren toen toch 2700 en 2620 gram. Op hoe zwaar wordt Knorrie geschat, Morrie? En waarom denk ik nu aan K3?

Vanmorgen met mijn moeder naar een magazijnleegverkoop van meubels geweest. Mijn moeder heeft een schijthekel aan onze bank (en ik eigenlijk ook) en had gezien dat bij die leegverkoop bankstellen waren voor 199, 299 en 399 euro, en daar zou ik er dan 1 van uit mogen zoeken. Ik had er een hard hoofd in dat het wat zou worden want meestal vind ik dat flutspul, maar goed, ma bedoelde het goed dus gewoon gegaan. Ze hadden nog 2 'goedkope dingen' staan die ik inderdaad niets vond. Maar er stonden wel andere leuke dingen. Zag toen we net binnen waren al een twee- met driezitter staan van bruingrijs leer, gewoon vrij rechttoe rechtaan, maar wel lekker zittend. Hele magazijn doorgelopen, maar ik kwam toch steeds weer terug bij het bruingrijze bankstel. Hing wel en prijskaartje aan van 1699 euro. Mijn moeder vroeg hoeveel ik er uiterlijk bij wilde leggen, 300, zij wilde tot 500 gaan dus samen tot 800 (we hadden al een bordje zien hangen dat pingelen verplicht was). Dus wij in conclaaf met de verkoper. Ik zei eerst 500 voor het bankstel en toen liep 'ie weg. Mijn moeder zei vervolgens al 800 (grrr, ik wilde langzamer stijgen). Verkoper naar 1000. Verkoper stelde voor te middelen. Ma keek mij al aan, maar ik had zoiets van 'nee, we geven niet meer uit'. Dus wij liepen weg, naar de uitgang. Blijkbaar had de eigenaar die dag zoiets van 'niemand gaat vandaag de deur uit zonder iets te hebben gekocht', dus we werden bij de uitgang aangesproken door de eigenaar en zijn zoon. 'Dag dames, iets gekocht?' 'Nee, we werden het niet eens met de verkoper.' 'Oh nee, hoezo?' 'Wij wilden niet hoger dan 800 en uw verkoper niet lager dan 1000'. 'Oh maar dat moet dan toch voor 800 kunnen? Mijn zoon loopt wel even met u mee'. Wij weer terug, zoon vroeg om welk bankstel het ging. Ik wees het aan en hij verschoot van kleur. Was kwalitatief een van de beste bankstellen in het magazijn en er was natuurlijk al een fors bedrag vanaf met 1000. Hij aan de wandel met die verkoper. 'Ehm, kunnen we het middelen?' 'Nee, dat probeerde hij net ook al, maar dat doen we niet'. Nog even wandelen. Ja hoor, 800 was akkoord. Nu dus voor 800 euro een mooi (vind ik) leren bankstel, is toch geen slechte deal lijkt me.
Sjesis, wat een lap tekst zeg.

Had ik trouwens al verteld dat de kinderen sinds gisteren kunnen mens-erger-je-nieten? Mijn ouders hebben nog een kast vol spelletjes op zolder staan, van 'vroegah' toen ik nog thuis woonde, en daar stond o.a. dat spel tussen. Ze vonden het erg leuk! grappig hoor, dat ze nu al zo oud worden dat ze dat soort spelletjes kunnen leren.
Goedemorgen!

En Morrie zit Knorrie nog in het buikje? Wel grappig dat er vrouwen zijn die het met 38 weken zo ontzettend gehad hebben met zwanger zijn en vrouwen zoals jij die het nog even willen rekken

Met een half oog bijgelezen. Ik zag dat ik te laat ben om Mille en Meave een fijne vakantie te wensen. Alsnog veel plezier meisjes!

En Drop een goede deal met haar bankstel. Knap gedaan hoor. Hoe vond Veter hem?

Ik heb een vreselijk druk weekje achter de rug op het werk. Nu thuis met de kids want geruild met KDV-dagen. Wel lekker, nu dus lang weekend.

Ga nog even lezen, met bakje kwark op mijn schoot. (= nieuwe verslaving Limoen-Meringue kwark van de AH, lekkkkerr!)
Knorrie zit er gewoon nog in hoor, kon ook niet slapen vannacht door de warmte dus ben blij dat ik niet ging bevallen.

Eerlijk gezegd vind ik het heel irritant dat iedereen (bijvoorbeeld wildvreemde caissières bij de supermarkt) er maar vanuit gaat dat je het zwanger zijn zat bent met 38 weken. Ik vind de meeste zwangere vrouwen ook zo zeuren aan het eind. Maar misschien komt dat omdat ik geen kwalen heb en geen hele dikke buik. En daarbij, het kan nog wel 4 weken duren, dat zouden dan 4 hele zware weken worden, zo zonde!

Ik ga pas zeuren denk ik als ik over tijd ga lopen, dan weten jullie dat . Of misschien na 39 weken, omdat Schorrie met 39 weken kwam.

Dropje, goede deal, ik zou het niet kunnen!

Het is hier heerlijk koel. Schorrie zit Barbapappa te kijken en ik ga eens even bedenken wat we gaan doen. Moet in ieder geval nog gymschoenen voor school voor hem kopen, misschien dat maar eens even gaan doen.
Dropje, gewicht van Knorrie is trouwens niet geschat dus ik zou het niet weten. Maar aan de hand van de echo met 34 weken en het feit dat een kind de laatste weken 200 gram per week zou moeten groeien denk ik dat het ongeveer op 3200 gram uit gaat komen.
Zeuren aan het eind van je zwangerschap, wie, ik niet hoor ?

Heerlijk alle deuren open en kinderen van de vloer (Benjamin ligt in de box en dus ook niet op de vloer). Ben dol op warmte, maar deze verkoeling is ook wel even lekker.

Ipod shuffle heb ik, met een ding om mijn nek en dan gewoon onder mijn shirt, gaat heel goed (niet een strak shirt aantrekken, want dat is geen porum, maar sowieso zijn strakke shirts met mijn flubber-derde-bevalling-achter-de-rug-spekbuik en borstvoedingslook niet echt charmant).

Nieuwe werkster komt zo weer, heerlijk dat er wordt schoongemaakt, maar een dagje niemand over de vloer was fijner geweest. Heb weer spannend boek en wil gewoon doorlezen, maar dat voelt niet echt goed als er gepoetst wordt. Ga dus maar wandelen ofzo. Hoewel dat ook weer idioot is, want Benjamin snurkt doorgaans tot uur of 12.00-13.00, dus die kan ik dan weer beter lekker laten snurken. Problemen, problemen .
Ze zouden een cursus moeten maken " hoe om te gaan met het ongemakkelijke gevoel als de hulp er is" Daar hebben we hier allemaal last van. Onze komt maandag weer en ik ben eigenlijk vrij.
Ik heb twee ervaringen met zwanger zijn. Met Apie ging alles prima en liep ik eigenlijk zonder al te veel problemen 2 wk over de uitgerekende datum. Was ook een leuke tijd met kerst en oud en nieuw. En bij Japie was ik blij dat hij eerder gehaald werd want dat was geen fijne zwangerschap.
Ik ben aan het treuzelen want weet niet wat ik zal gaan doen...
Genieten dat er geen werkster is .
En ik ben volkomen onverwacht aan het werk omdat Pebblo migraine heeft. hij belde me en nu hebben we gewisseld net. Maar eigenlijk heb ik een hoop vakantievoorbereidingen en die worden nu niet gedaan dus dat moet dan morgen maar dan ook verjaardag van neefje en Pebbeltjes nog even een logeerpartij bij onze vrienden. Dat laatste is dan wel lekker want vanaf 14 uur handen vrij tot zondag 15 uur maar dan toch ook eigenlijk in pakhuis met Pebblo de zaken in orde maken voor sluiting van 2 weken enzo. Dus pfff, zucht, kreun, steun even rustig ademhalen maar. En kan iemand mij ervan overtuigen dat je huis niet spik en span hoeft te zijn als je op vakantie gaat? En dat je in Frankrijk ook nog wel e.e.a. kan kopen als ik het vergeet en, en, en, en?

Eigenlijk baal ik dus gewoon.
Gisteren was mijn werkster er ook weer, en ik was de hele tijd met Schorrie bezig. Ze zal wel denken: dat kind krijgt geen ruimte. Ik was hem maar aan het helpen met aankleden, tekenen, tv-kijken, weet ik veel wat, en ik voelde me onwijs ongemakkelijk. Uiteindelijk Schorrie naar de creche gebracht en daarna bij mijn ouders geweest totdat ik zeker wist dat de werkster naar huis was.....

Ze was ook vroeg, 7 uur, gelukkig komt ze na volgende week om half 10. Dan ga ik nadat ik Schorrie naar school heb gebracht elke donderdag maar heeeeeeel lang wandelen met de baby ofzo.
Een werkster om 7.00 uur? Dat zou ik niet fijn vinden hoor.

Pebb: je huis hoeft niet spik en span te zijn. Na twee weken op de camping zie je die paar grasprieten/zandvoeten echt niet hoor. Voelt misschien wel als verlengde vakantie, beetje zand in je bed . Nee, het is gewoon hardstikke balen en ik begrijp dat je andere plannen had. Maar goed: probeer er maar het beste van te maken.

Had Pebblo tijdens zijn vorige baan ook zo vaak migraine? Of valt het me nu op omdat jij het dan van hem overneemt en zijn vorige werk nam je natuurlijk niet over. Bedenk maar dat je zondag inderdaad een hoop kunt doen.

Ik ga nog even buiten de krant lezen, dan voeden en dan creche/NSO haal ronde doen (voor het eerst, dus ik mag niet klagen, er is borrel op NSO, dus laat ik me meteen van mijn goede kant zien).
Zit natuurlijk een verhaal aan vast, 't is niet de bedoeling dat ze altijd om 7 uur komt. Dat zou ik ook niet trekken, dan hoop ik namelijk nog in bed te liggen.

Ik ben moe en dan vind ik Schorrie irritant. Best zielig, zeker omdat het de eerste keer deze week is dat hij thuis is bij mij. En net hebben we een uur op bed gelegen en heeft hij heel lief gespeeld terwijl ik doezelde. Arm joch, hij moet het ontgelden . Om het goed te maken ga ik nu cakejes met hem bakken.

Pebbles, je hebt toch geen 3 dagen nodig om je vakantie voor te bereiden? Dat kan morgen en overmorgen ook nog wel. En die verjaardag van dat neefje zou ik heel kort houden dan, even een uurtje omdat je bijna op vakantie gaat.

Huis spik en span hoeft ook niet, ik snap dat je het wilt, ik wil het ook. Maar joh, wie dan (als je weer thuis komt) leeft, wie dan zorgt!
Nou, cakejes bakken zit er niet in. Ineens ligt Schorrie te slapen op de vloer van de babykamer . Ik heb het waskussen maar onder zijn hoofd gelegd en een laken over hem heen. 't Schatje.
Wat is een waskussen?
Ik dacht precies hetzelfde,Lien.

Vrolijk, jammer dat ik je telefoontje had gemist. Bel je snel om even te kletsen. Zo weer even verder praten met Aap: die heeft een aanbod gekregen van zijn werk waarvoor we zouden moeten verhuizen (zie hier die schrik-smiley).... wordt vervolgd!

Fijne avond allemaal!
Zo heet dat toch, waar je een baby op verschoond?
Ja, dat heet echt een waskussen (ik ging het toch maar even checken ). En jullie hebben samen 5 kinderen en weten dat niet eens?

Maar je kunt het ook aankleedkussen noemen.
Verhuizen Nath? Naar ver weg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven