Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Vleer,hebben ze in de plaats waar je woont geen naald en draad dan?

(zou Geleerd dan toch gelijk hebben en zullen we dan toch allemaal in boerendorpjes wonen?)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik woon trouwens wel echt een dorp! In een provincie.

Shit... Geleerd had me gewoon door!
Peas on earth!
Er is vast en zeker naald en draad in dit durrup .. maar geen zin om dat hier te gaan halen..

Vleer bereid zich geestelijk voor op lange weg naar Adam pff
Hmmm,die Geleerd was toch slimmer dan we dachten dames.

Iemand een eet idee voor vanvond?

Moet zo nog ff boodschappen doen maar heb 0 komma 0 inspiratie wat NU weer te eten..

En mag van mezelf pas zondag weer ongezond

*ziet Big Maccen, Franse frietjes,en Mac Kroketten op haat netvlies dansen*
Ohja, ik weet ook nog niet wat ik zal eten.... hmmm

*denkt aan een pastasalade, maar daar komen steeds franse frietjes doorheenwalsen... *
Peas on earth!
*stuitert van blijdschap, had DS nog eens geprobeerd uit te nodigen als vriend en heeft zojuist een berichtje ontvangen dat dat tóch gelukt is.... *
Peas on earth!
*ziet DS bij haar vrienden staan!*
Peas on earth!
Prinses ziet ook HM bij haar vrienden staan???

SD; ik had voor vanavond heel creatief röstirondjes, varkensfilet en rode kool op het programma staan, maar heb ook geen zin om boodschappen te doen! Haat boodschappen en ben al naar de lidl geweest, dus kan mezelf echt niet motiveren om nu nog naar een 'echte' supermarkt te gaan (koopt geen vlees en groenten bij de lidl namelijk...). Heb ook nog geen brood, maar kan als oplossing wel bij LJ gaan slapen bedenk ik me net

Ik bied me trouwens ook nog aan om een aandeel te leveren in exenboekje. Heb er genoeg ervaring mee opgedaan

Ennuh; ik woon niet in een dorp (althans... nóg niet/ niet meer). Of telt dat niet omdat ik geen single meer ben? Of juist wel... Ben ook de draad een beetje kwijt geloof ik, net als Vleer

Hmm en heb ik net een bikinibroekje en hempje aangetrokken om eens lekker op mijn balkon te zitten, is de zon weg! Het is niet eerlijk!!! Dan nog maar even wat extra kleren aan en eindelijk eens die tomatenplant verpotten.

(En ja hoor, had heel actief mijn racefiets onder het stof uitgehaald, kan ik de banden niet oppompen! Fiets is niet meer gebruikt sinds ex er nog was, die altijd de verzorging van de fiets op zich nam. Eens kijken of LJ hier iets in kan betekenen, en heb vandaag geleerd in dit topic dat ook vaders hier heel handig voor zijn!)
Vaders, exen, buurmannen...

Als het maar MAN is...
Peas on earth!
*voegt toe: niet alle exen overigens... die van Prinses wil namelijk ongetwijfeld nét iets té graag terugkomen uit een ver land om Prinses' banden op te pompen...*

denkt dat de meeste singeltjes zich misschien nog kunnen herinneren dat ex in december ineens op de stoep stond, omdat ie zomaar een ticket geboekt had, omdat ie zeker wist dat het nog wel goed zou komen...
Peas on earth!

Jaaaa röstirondjes liggen hier ook nog in de vriezer!

Heb nog komkommer, en nog een kipfileetje... hmmm...

Ik vind rode kool echt de VRESELIJKSTE groente die er is!
Peas on earth!
Dat klinkt eigenlijk wel heel lekker HM behalve de rooie kool, die mag bij mij op het braakstapeltje naast de haring...(denk de braaksmiley er zelf maar even bij dan)

Ow das misschien een nog beter idee, een bestseller over allemaal verschillende exen van verschillende mensen.

LJ lijkt me een geschikte kandidaat voor de bandenoppomp ceremonie, EN als ie nou ook nog een beetje kan koken zou ik het kook dillema gewoon lekker DAAR neer leggen

En ook hier hetzelfde euvel met de zon

Zit je net...roddeltje erbij, koppie thee, kort broekkie....weg zon

(en dan te bedenken dat ik gister 3!!! uitnodigingen om op het strand te komen borrellen heb afgeslagen

*SD vind zichzelf weer even wat minder briljant*

bij de weg Prinses...wat ben jij druk op het topic over het meisje in de trein...

en volgens mij schrijf je borrellen toch heel anders...he verdorie...borrelen zo dan?

*vind Nederlands een heul moeilijke taal ineens*
quote:Summerdance schreef op 01 augustus 2008 @ 15:20:

bij de weg Prinses...wat ben jij druk op het topic over het meisje in de trein...

*vindt dat heel ontspannend werken*
Peas on earth!
Ik zal het nog één keer uitleggen dan:

de bedoeling is dat ik vandaag lekker niets doe, dat ik dan buiten zit, met een drankje, een boekje, laptopje, in de zon, en dat ik dan een beetje bruin word.....

Dus... daarboven nu allemaal een beetje opletten en die wolken even opzij duwen
Peas on earth!
Moest weer heel wat bijlezen, maar hier ben ik weer!

En ja, ik heb bij VL geslapen. Het was erg gezellig gisteravond. Hebben heerlijk relaxt op de bank gezeten en toen pakte hij mij vast, zei hij dat hij mij miste.

Vanochtend lekker rustig ontbeten. Nog geknuffeld en gezoend. Hoe het nu verder gaat? Geen idee. Laten we dit eerst maar eventjes bezinken. Even nadenken allebei.

Maar moet nog even weg, dus kom straks nog wel even uitgebreid meepraten!
Spannend Sunnetje
Peas on earth!
Zelfde issue hier Prinses...

Ik net naar supermarkt voor culinaire uitspattinngsaankoop

Dat werd dus:

*een afbakstokbrood

*spek

*eitjes

*kruidenboter

*kant en klaar chocolade toet

(bij gebrek aan enige vorm van kook inspiratie)

Volle zon tijdens mijn trip in naar de auto, IN de auto en weer terug naar huis

Kopje thee gezet, ik plof neer EN WEER DIE @#$%^& ZON WEG.

Heeft alle hoop op bruin tintje opgegeven en gaat dus maar aan de stofzuig
WOW Sun, klinkt als een mooie avond/nacht/ochtend

Maar is het nu geen achtbaan in je hoofd?

(heb de update van Prinses gister even gehad)
Doen we met ons 3-en ons best voor de zon... maar helemaal niks hier! Het wordt alleen maar erger!

Maar alle dooie delen van de planten zitten in de vuilnisbak en de tomatenplant is verpot. Ik wist niet dat die dingen zo hardnekkig waren, had er bijna mannenkracht voor nodig.

SD; helaas is LJ net zo'n kookfan als ik... niet dus! En hij zit op het terras en is van plan daar ook te blijven tot laat, dus eet in de stad. En dus heb ik een dilemma... Of zelf nog even genieten van niks doen/ rommelen in huis en lekker de tijd nemen om uitgebreid te douchen en te eten en dan pas aanschuiven op het terras, of er een beetje vaart achter zetten en op het frietmoment alvast aanschuiven... Mhhh denk dat ik er maar een middenweg van maak en zie op welke tijd ik uitkom.

Grappig dat hier niemand rode kool lust. Ik ben namelijk een ontzettende pitser, mijn lijst van wat ik wel lust is korter dan van wat ik niet lust, maar toevallig staat rode kool daar dan net weer op. Op dit moment staat 'eten' sowieso weer hoog op de frustratielijst. Ik worstel al jaren met mijn gewicht, heb bij diëtiste en psycholoog gelopen daarvoor, voedingssuplementen enz, maar het schiet niet op. Vlak voor de vakantie weer eens een dieptepunt, dus me voorgenomen om op vakantie flink aan te komen. Heb daar voor mijn doen ook goed gegeten, drie maaltijden op een dag, lekkere roomboter op de broodjes, tussendoortjes... Ga ik net op de weegschaal staan; is er een halve kilo af!!!! Snap niet hoe dat kan, ik heb alleen maar geluierd, meer gegeten dan normaal en dan nog...

Ergens vaag in mijn herinnering meen ik dat Sun ook wel eens worstelt met haar gewicht (dat het te weinig is)... Misschien nog goede tips waar ik nog niet aan heb gedacht?
Sun; ik had dus echt iets gemist! Ben benieuwd naar je uitgebreide verhaal!

(SD, wáár staat die update????)
Lastig van gewichtskwestie HM , volgens mij heeft Sun inderdaad zelfde issue en kan je misschien van tips voorzien.

*heeft helaas het omgekeerde en heeft zich voorgenomen na de zomervakantie maar eens gezond te gaan doen*

Ik ga eens even in de spiegel kijken hoe ernstig mijn haar erbij hangt... moet sowieso even naar de kapper voor dooie punten enzo en twijfel of ik er een stuk af zal doen. Ben altijd zo bang dat ik spijt krijg
Peas on earth!
Neeee er is niet een echte update HM. Ik gaf SD even de voorgeschiedenis. De enige update is:

Sun kwam gisteren VL tegen, die vroeg of ze wilde langskomen om met hem te praten.

Dit berichtje van Sun is het eerste verslag daarvan....
Peas on earth!
*vindt dat het erg opvalt dat Xan er niet is en dat Prinses tijd overheeft*
Peas on earth!
Dank voor de uitleg prinses!

Ach en gun jezelf toch lekker een middagje forummen. Die kl*tezon schijnt toch niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven