Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
vrijdag 1 augustus 2008 om 16:46
Prinses, als je nu al denkt dat je spijt gaat krijgen zal ik het zeker niet afknippen
HM,gewoon lekker gaan nietsdoen en als je honger krijgt rond etenstijd gewoon aanschuiven bij de frietjes
(shoot, nou waren die goudgele franse frietjes NET uit mijn hoofd en nou floepen ze er toch weer in.....)
even een mantra:
Ik wil geen Mac, ik wil geen Mac, ik wil geen Mac....
HM,gewoon lekker gaan nietsdoen en als je honger krijgt rond etenstijd gewoon aanschuiven bij de frietjes
(shoot, nou waren die goudgele franse frietjes NET uit mijn hoofd en nou floepen ze er toch weer in.....)
even een mantra:
Ik wil geen Mac, ik wil geen Mac, ik wil geen Mac....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 1 augustus 2008 om 16:48
HM het enige wat me voedingerwijs (das vast ook geen woord) te binnen schiet is veel koolhydraten maar das vast geen nieuws toch?
Laatste updat uit de Prive (net gelezen ZONDER zon): de laatste gedachte van Jos Brink
nou kan ik me vergissen maar die beste man is toch al een jaar dood???
*verdenkt de Prive van grote komkommertijden*
Laatste updat uit de Prive (net gelezen ZONDER zon): de laatste gedachte van Jos Brink
nou kan ik me vergissen maar die beste man is toch al een jaar dood???
*verdenkt de Prive van grote komkommertijden*
vrijdag 1 augustus 2008 om 16:51
* is achteraf reuze blij dattie donderdag heeft gekozen voor stranddagje, gisteren was het echt perfekt lekker strandweer en Donkey begint na drie geslaagde stranddagen in 2 weken tijd al aardig op een (blonde, blauwogige) negert te lijken *
(zit opeens te denken of het woord "negert" -met of zonder t- nou wel of niet discriminerend is volgens de nieuwste regels van politiek correct taalgebruik)
(zit opeens te denken of het woord "negert" -met of zonder t- nou wel of niet discriminerend is volgens de nieuwste regels van politiek correct taalgebruik)
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
vrijdag 1 augustus 2008 om 18:20
Ik vind Jos Brink weinig interessant, maar moet eerlijk zeggen dat ik dat al vond vóórdat ie dood was. Mijn oma daarentegen viel volgens mij stiekum op Jos Brink... denk dat ze inmiddels daarboven wel stiekum met 'm aan't flirten is
NegerTs euhm... tsja.. De tendens is:
Negerzoen = Zoen
NegerT = T
*doet eigenlijk niet aan 'dinnetjes', maar wil dan wel een 'dinnetje' van DS zijn *
NegerTs euhm... tsja.. De tendens is:
Negerzoen = Zoen
NegerT = T
*doet eigenlijk niet aan 'dinnetjes', maar wil dan wel een 'dinnetje' van DS zijn *
Peas on earth!
vrijdag 1 augustus 2008 om 19:03
Hier wordt het bami met saté en prei Had verder geen groente in huis, dus moet het zo maar.
Nog ff de saté ontdooien, me een beetje mooi maken en nog ff een terrasje pikken. Moet toch nog even het vakantiegevoel vasthouden he!
Oja, ik heb wel zo'n emmer straciatelle yoghurt gekocht, heb ik ook een lekker toetje!
Ennuh... zou mijn gewichtsprobleem ermee te maken hebben dat ik helemaal niet van de Mac houdt???
Nog ff de saté ontdooien, me een beetje mooi maken en nog ff een terrasje pikken. Moet toch nog even het vakantiegevoel vasthouden he!
Oja, ik heb wel zo'n emmer straciatelle yoghurt gekocht, heb ik ook een lekker toetje!
Ennuh... zou mijn gewichtsprobleem ermee te maken hebben dat ik helemaal niet van de Mac houdt???
vrijdag 1 augustus 2008 om 19:30
Ja tuurlijk HM, das de basis van het eetprobleem
*snapt echt niet dat er mensen zijn die de Mac niet lekker vinden*
Dank voor de verhelderende analyse waarom ik toch voor de frietjes moet gaan (ik heb simpelweg geen keus meer nu)
Mac is hier (heel onverantwoord) recht tegenover mijn appartementje.
Jaaaaaaaaaaaaaa...die ijsjes mjmmmm...
Maar mijn favoriet blijft toch de Mac Kroket
Comfort food nummer 1 was het hier toen ik nog brullend op de bank lag van liefdesverdriet.
Kwam heel schattig mijn vriendinnetje om de dag langs met een Mac Kroket, je zou zeggen dat die dingen me dan toch zo onderhand de neus uit zouden moeten komen maar niets is minder waar.
Liefdesverdriet is allang weg, liefde voor kroket is gebleven
Gaat vanavond ook even een terrasje pakken want heb dan wel geen vakantie maar een drankje mag wel toch?
*staat nu alweer met nietsziende ogen voor de kast, wat moet ik aan? Wel zon, geen zon, veel wind, geen wind, zo kan ik toch niet kiezen*
*snapt echt niet dat er mensen zijn die de Mac niet lekker vinden*
Dank voor de verhelderende analyse waarom ik toch voor de frietjes moet gaan (ik heb simpelweg geen keus meer nu)
Mac is hier (heel onverantwoord) recht tegenover mijn appartementje.
Jaaaaaaaaaaaaaa...die ijsjes mjmmmm...
Maar mijn favoriet blijft toch de Mac Kroket
Comfort food nummer 1 was het hier toen ik nog brullend op de bank lag van liefdesverdriet.
Kwam heel schattig mijn vriendinnetje om de dag langs met een Mac Kroket, je zou zeggen dat die dingen me dan toch zo onderhand de neus uit zouden moeten komen maar niets is minder waar.
Liefdesverdriet is allang weg, liefde voor kroket is gebleven
Gaat vanavond ook even een terrasje pakken want heb dan wel geen vakantie maar een drankje mag wel toch?
*staat nu alweer met nietsziende ogen voor de kast, wat moet ik aan? Wel zon, geen zon, veel wind, geen wind, zo kan ik toch niet kiezen*
vrijdag 1 augustus 2008 om 20:53
Hihi, ben benieuwd of je nog naar de Mac bent gereden Prinses! Hier smaakte de mie ondanks de beperkte groenten goed. En er staat meteen weer wat in een bakkie in de koelkast voor morgen.
SD, veel plezier op het terras, ik had ook al zo'n moeite met mijn kleding! Je wil er toch zomers uitzien, maar ook geen kou lijden!
Ik heb inmiddels mijn kekke bloesje en spijkerbroek met pumps verwisseld voor een joggingbroek, shirtje en pantoffels LJ en ik hebben blijkbaar te weinig vrienden, want er was niemand te porren voor het terras (geen geld, andere plannen, enz). Eerst hadden we nog het idee om dan samen terras te pakken, maar na bijna 2 weken op een boot is op de bank een film kijken ook fijn! Dus dat is het nieuwe plan. Morgen ga ik lekker met dinnetjes naar het terras, dus ook dat komt goed.
SD, veel plezier op het terras, ik had ook al zo'n moeite met mijn kleding! Je wil er toch zomers uitzien, maar ook geen kou lijden!
Ik heb inmiddels mijn kekke bloesje en spijkerbroek met pumps verwisseld voor een joggingbroek, shirtje en pantoffels LJ en ik hebben blijkbaar te weinig vrienden, want er was niemand te porren voor het terras (geen geld, andere plannen, enz). Eerst hadden we nog het idee om dan samen terras te pakken, maar na bijna 2 weken op een boot is op de bank een film kijken ook fijn! Dus dat is het nieuwe plan. Morgen ga ik lekker met dinnetjes naar het terras, dus ook dat komt goed.
vrijdag 1 augustus 2008 om 21:45
toch maar besloten om het terras te laten voor wat het is.
Ik liep net buiten hondje uit te laten en voelde REGEN!
hinderlijk want mijn haar gaat zo gek zitten van regen.
leermoment: alles van de Mac is dus lekker, frietjes,kroketten,kaneeldonutsen en kipsalade.
Hey Miran, zal me even netjes voorstellen want dat had ik nog niet echt gedaan.
Haai, Summer in da house, heel erg single (moet je tegenwoordig echt even meldden weet ik sinds gister) en dus dol op Mac, wat minder gek op koken en nog steeds in bezit van K2 aan wasgoed.
*neemt snoekduik op de bank met cola en sjippies (als ik dan toch zondig dan maar goed*
Ik liep net buiten hondje uit te laten en voelde REGEN!
hinderlijk want mijn haar gaat zo gek zitten van regen.
leermoment: alles van de Mac is dus lekker, frietjes,kroketten,kaneeldonutsen en kipsalade.
Hey Miran, zal me even netjes voorstellen want dat had ik nog niet echt gedaan.
Haai, Summer in da house, heel erg single (moet je tegenwoordig echt even meldden weet ik sinds gister) en dus dol op Mac, wat minder gek op koken en nog steeds in bezit van K2 aan wasgoed.
*neemt snoekduik op de bank met cola en sjippies (als ik dan toch zondig dan maar goed*