Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 2 augustus 2008 om 00:52
Vleer is terug uit de stad.. errug gezellig en mijn beste vriendje weer gezien.. Vleer was toen huilie en beste vriendje was ook huilie. Sta je daar midden in de reguliersdwarsstraat te janken haha
Veulll homo's die Vleertje gingen troosten en natuurlijk kreeg ik Roseee als troost
lalala nu naar bed want om half 9 weer opstaan half 10 staan de eerste flikkers voor de deur .. brrrp
Veulll homo's die Vleertje gingen troosten en natuurlijk kreeg ik Roseee als troost
lalala nu naar bed want om half 9 weer opstaan half 10 staan de eerste flikkers voor de deur .. brrrp
zaterdag 2 augustus 2008 om 08:30
zaterdag 2 augustus 2008 om 10:58
Goede morgen allen!
Xan, welkom thuis, als ik me nog ff netjes voor moet stellen aan je bij deze
*steekt hand uit en stelt zich netjes voor*
Prinses gewoon bij de rolo's blijven heur!
NIET BEGINNEN OVER DE MAC, straks krijg ik weer zin!
Vleer heel veel plezier vandaag, het weer is in ieder geval top!
*rent de casa uit want heeft eigenlijk NU een date met de kapper*
Xan, welkom thuis, als ik me nog ff netjes voor moet stellen aan je bij deze
*steekt hand uit en stelt zich netjes voor*
Prinses gewoon bij de rolo's blijven heur!
NIET BEGINNEN OVER DE MAC, straks krijg ik weer zin!
Vleer heel veel plezier vandaag, het weer is in ieder geval top!
*rent de casa uit want heeft eigenlijk NU een date met de kapper*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 2 augustus 2008 om 12:09
HM is ook wakker! Al een tijdje, maar nu is LJ de deur uit Die ziet nog steeds de lol niet in van het forum, dus val ik hem er maar niet mee lastig.
Mhh, wat zal ik eens gaan doen vandaag... Moet nog boodschappen doen, beetje poetsen hier. Maar heb helemaal geen zin! Hardlopen zou ook een goed plan zijn, maar ik ben nogal in een luie stemming. Al heb ik al een joggingbroek aan, dat scheelt weer in de voorbereidingen
Fijn weekend iedereen!!!
Mhh, wat zal ik eens gaan doen vandaag... Moet nog boodschappen doen, beetje poetsen hier. Maar heb helemaal geen zin! Hardlopen zou ook een goed plan zijn, maar ik ben nogal in een luie stemming. Al heb ik al een joggingbroek aan, dat scheelt weer in de voorbereidingen
Fijn weekend iedereen!!!
zaterdag 2 augustus 2008 om 12:23
Leuk, een date!
En in welk opzicht moet je geduld hebben?
Ik ben net bij de kapper geweest en heb nog aan ons aller Geleerd gedacht, want... het is écht leuk om in De Provincie te wonen. Twee maanden geleden ging ik daar naar de kapper (toen we net een paar dagen samenwoonden, kletspraatje met kapstermeisje, en nu zegt ze: 'en, bevalt het hier? je woont hier nu toch een maand of twee?'
Daarnaast kan ik melden dat de DeProvincieKapper ook een stuk goedkoper is dan de DeGroteStadKapper
En in welk opzicht moet je geduld hebben?
Ik ben net bij de kapper geweest en heb nog aan ons aller Geleerd gedacht, want... het is écht leuk om in De Provincie te wonen. Twee maanden geleden ging ik daar naar de kapper (toen we net een paar dagen samenwoonden, kletspraatje met kapstermeisje, en nu zegt ze: 'en, bevalt het hier? je woont hier nu toch een maand of twee?'
Daarnaast kan ik melden dat de DeProvincieKapper ook een stuk goedkoper is dan de DeGroteStadKapper
Peas on earth!
zaterdag 2 augustus 2008 om 12:30
*SD besluit OOK in de provincie te gaan wonen, is nu gelijk weer platzak na een bezoekje aan de grote stad kapper...maar haar zit weer fenomenaal*
Tis trouwens wel verrassend stil rondom onze Geleerde meneer, en to be honest...ik vind het heerlijk
HM, hard lopen klinkt goed, in joggingbroekje thuis rondrommelen echter ook...keuzes,keuzes,keuzes ..
Miran, vertel,vertel over de date.
SD durft nog ff niet verder dan flirten over de hyves met meneer die ze 3 weken geleden heeft ontmoet op een feestje (dus allerhande tips welkom)
nu eerst maar eens wat eten...
Tis trouwens wel verrassend stil rondom onze Geleerde meneer, en to be honest...ik vind het heerlijk
HM, hard lopen klinkt goed, in joggingbroekje thuis rondrommelen echter ook...keuzes,keuzes,keuzes ..
Miran, vertel,vertel over de date.
SD durft nog ff niet verder dan flirten over de hyves met meneer die ze 3 weken geleden heeft ontmoet op een feestje (dus allerhande tips welkom)
nu eerst maar eens wat eten...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 2 augustus 2008 om 12:38
*is heeelll hard aan't bedenken wat ze vanavond gaat eten, heeft Xander beloofd boodschappen te doen en iets 'met groenten' te gaan maken aangezien ons beider menu van afgelopen week niet bepaald veel vitamines bevatte *
*hoort nu een overbuurman van het huizenblok hierachter gapen... *
Ohhhh flirten met een HyvesMeneer (HM? Hmmm verwarrend met onze eigen HM, misschien FeestjesMan = FM). Welke vormen heeft Het Flirten?
*hoort nu een overbuurman van het huizenblok hierachter gapen... *
Ohhhh flirten met een HyvesMeneer (HM? Hmmm verwarrend met onze eigen HM, misschien FeestjesMan = FM). Welke vormen heeft Het Flirten?
Peas on earth!
zaterdag 2 augustus 2008 om 12:48
quote:Vleermuis28 schreef op 02 augustus 2008 @ 08:30:
Voor diegenen die de Gaypride gaan bekijken aan de gracht of voor de tv..
Vleertje staat op boot 26
Die botenparade is toch om een uur of 1400?
Ik was daarnet even naar Waterstones op het Spui en zag om 1200 al een hoop mensen zitten langs de grachten.
Ze zagen er ook wel weer uit alsof ze zich wel zouden vermaken tot 1400.
Voor diegenen die de Gaypride gaan bekijken aan de gracht of voor de tv..
Vleertje staat op boot 26
Die botenparade is toch om een uur of 1400?
Ik was daarnet even naar Waterstones op het Spui en zag om 1200 al een hoop mensen zitten langs de grachten.
Ze zagen er ook wel weer uit alsof ze zich wel zouden vermaken tot 1400.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zaterdag 2 augustus 2008 om 13:01
Stel je het volgende scenario voor (en stel je daar dan ook even Een Man bij voor, belangrijk te vermelden in het SinglesTopic)
Je bent naar de kapper geweest, hebt best een flink stuk van je haar, voelt je leuk en nieuw en hip.
Vriend komt thuis, merkt niets op.
Na enige minuten zeg je: 'leuk he, mijn nieuwe haar'.
Vriend zegt: euhm...?
Vriend zegt: ......
Vriend zegt: ben je al naar de kapper geweest dan? Nee toch? Of wel? Neeeee toch?
Vriend kijkt.
Vriend zegt: je ziet eruit alsof je net uit bed komt.
Vriendin zegt: euhm...?
Vriend zegt: je bent nog hetzelfde vriendinnetje als toen ik daarstraks weg ging. Ik zie geen verschil, hoewel... ja, je haar zit een beetje gek van achter.
Verder issie best heel lief hoor....
Je bent naar de kapper geweest, hebt best een flink stuk van je haar, voelt je leuk en nieuw en hip.
Vriend komt thuis, merkt niets op.
Na enige minuten zeg je: 'leuk he, mijn nieuwe haar'.
Vriend zegt: euhm...?
Vriend zegt: ......
Vriend zegt: ben je al naar de kapper geweest dan? Nee toch? Of wel? Neeeee toch?
Vriend kijkt.
Vriend zegt: je ziet eruit alsof je net uit bed komt.
Vriendin zegt: euhm...?
Vriend zegt: je bent nog hetzelfde vriendinnetje als toen ik daarstraks weg ging. Ik zie geen verschil, hoewel... ja, je haar zit een beetje gek van achter.
Verder issie best heel lief hoor....
Peas on earth!