Vrekkentopic deel IX
donderdag 24 juli 2014 om 20:24
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.
Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.
Hier vind je de oudere delen:
Deel I
Deel II
Deel III
Deel IV
Deel V
Deel VI
Deel VII
Deel VIII
Vrekwaardig eten
Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.
Hier vind je de oudere delen:
Deel I
Deel II
Deel III
Deel IV
Deel V
Deel VI
Deel VII
Deel VIII
Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 7 januari 2015 om 08:45
woensdag 7 januari 2015 om 23:03
quote:Snoopy80 schreef op 06 januari 2015 @ 21:24:
@MadameQetesh: ik snap de info van Telfort even niet. Als ik namelijk kies voor internet Instap is dat niet meer te combineren met tv, tenzij je ook interactieve tv erbij aanvinkt. Beetje vreemd...Ik heb hier maar 1 laptop en 1 tv.
Sorry ik kan je daar verder niet bij helpen.
Wij hebben wel interactieve tv, hebben ook maar 1 tv en 1 laptop.
Wij hebben het pakket met internet en tv samen.
Je kan dus ook tv, bellen en internet nemen.
Volgens vriend is het altijd interactieve tv. Hij zegt dat dit gewoon inhoudt dat je evt opnemen erbij kan nemen en dat je begin gemist erbij hebt.
Deze hebben wij: https://internetshop.telfort.nl/alles-in-1-basispakket
Maar dan dus zonder bellen.
@MadameQetesh: ik snap de info van Telfort even niet. Als ik namelijk kies voor internet Instap is dat niet meer te combineren met tv, tenzij je ook interactieve tv erbij aanvinkt. Beetje vreemd...Ik heb hier maar 1 laptop en 1 tv.
Sorry ik kan je daar verder niet bij helpen.
Wij hebben wel interactieve tv, hebben ook maar 1 tv en 1 laptop.
Wij hebben het pakket met internet en tv samen.
Je kan dus ook tv, bellen en internet nemen.
Volgens vriend is het altijd interactieve tv. Hij zegt dat dit gewoon inhoudt dat je evt opnemen erbij kan nemen en dat je begin gemist erbij hebt.
Deze hebben wij: https://internetshop.telfort.nl/alles-in-1-basispakket
Maar dan dus zonder bellen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
donderdag 8 januari 2015 om 11:45
donderdag 8 januari 2015 om 12:19
quote:Snoopy80 schreef op 08 januari 2015 @ 11:45:
Ik kreeg vanmorgen mail van Ziggo dat per 1 maart de abonnementstarieven met 2,55 per maand omhoog gaan. Dan zou ik dus 42,550 per maand gaan betalen...dan loont overstappen zeker. Ik zie wel dat Telfort 30 euro activatiekosten rekent, bij Tele2 zijn deze gratis.Kijk even op de vorige pagina naar de post van Whiskas.
Ik kreeg vanmorgen mail van Ziggo dat per 1 maart de abonnementstarieven met 2,55 per maand omhoog gaan. Dan zou ik dus 42,550 per maand gaan betalen...dan loont overstappen zeker. Ik zie wel dat Telfort 30 euro activatiekosten rekent, bij Tele2 zijn deze gratis.Kijk even op de vorige pagina naar de post van Whiskas.
donderdag 8 januari 2015 om 12:19
quote:Snoopy80 schreef op 08 januari 2015 @ 11:45:

donderdag 8 januari 2015 om 12:22
quote:lotteee schreef op 05 januari 2015 @ 16:40:
GTA Campina: https://actie.campina.nl/Die is al verlopen, was geldig tot 31 december 2014.
GTA Campina: https://actie.campina.nl/Die is al verlopen, was geldig tot 31 december 2014.
donderdag 15 januari 2015 om 10:46
Kreeg een mailtje dat de krant eraan komt.. ben benieuwd!
En ik spaar nooit zegeltjes, maar wordt nu opeens wel enthousiast van de actie van AH. Eindelijk eens chique wijnglazen!1(nog wel even doorsparen).
Maar het werkt wel als lokmiddel, ik merk dat ik hierdoor nu eerder naar de AH ga..en die ik toch over het algemeen weer duurder hè.
En ik spaar nooit zegeltjes, maar wordt nu opeens wel enthousiast van de actie van AH. Eindelijk eens chique wijnglazen!1(nog wel even doorsparen).
Maar het werkt wel als lokmiddel, ik merk dat ik hierdoor nu eerder naar de AH ga..en die ik toch over het algemeen weer duurder hè.

donderdag 15 januari 2015 om 12:04
quote:Qian schreef op 15 januari 2015 @ 10:46:
Maar het werkt wel als lokmiddel, ik merk dat ik hierdoor nu eerder naar de AH ga..en die ik toch over het algemeen weer duurder hè.De kwaliteit valt ook erg tegen, las ik. Het is wel kristal maar niet van super goede kwaliteit. Misschien kun je beter een oproepje plaatsen voor wie er nog kristalzegels heeft (ik geef ze nu steeds aan een vriendin die fervent spaart omdat ik ze zelf niet hoef).
Maar het werkt wel als lokmiddel, ik merk dat ik hierdoor nu eerder naar de AH ga..en die ik toch over het algemeen weer duurder hè.De kwaliteit valt ook erg tegen, las ik. Het is wel kristal maar niet van super goede kwaliteit. Misschien kun je beter een oproepje plaatsen voor wie er nog kristalzegels heeft (ik geef ze nu steeds aan een vriendin die fervent spaart omdat ik ze zelf niet hoef).

donderdag 15 januari 2015 om 16:56
donderdag 15 januari 2015 om 17:00
snoopy bellen dat je wilt opzeggen dat loont altijd. Wij kunnen alleen UPC krijgen maar mijn man heeft toch korting gekregen omdat hij zei dat hij wilde opzeggen en bij iemand anders goedkoper kon krijgen hihi!
Dit doen we ook altijd met ons tvgids abonnement. Dus de en brutaal mens heeft de hele wereld
Dit doen we ook altijd met ons tvgids abonnement. Dus de en brutaal mens heeft de hele wereld
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen

donderdag 15 januari 2015 om 21:39
Mensen met een halfords in de buurt en nog spullen nodig let op.
Halfords is faiiet, er komt een doorstart voor de winkels die een eigen eignaar hebben. De rest wordt alles in eerste instantie door een uitverkoop en daarna per opbod verkocht. Data en tijden verschillen per winkel.
Toch eens proberen een goedkope kinderfiets te scoren voor zoontje.
Halfords is faiiet, er komt een doorstart voor de winkels die een eigen eignaar hebben. De rest wordt alles in eerste instantie door een uitverkoop en daarna per opbod verkocht. Data en tijden verschillen per winkel.
Toch eens proberen een goedkope kinderfiets te scoren voor zoontje.
vrijdag 16 januari 2015 om 12:51
quote:_blabla_ schreef op 15 januari 2015 @ 16:56:
Gratis coca cola life.
https://www.kortingisleuk ... m_campaign=coca_cola_lifeVraag de geld terugacties hoe lang duurt het voor je het terug hebt en geld dit bij alle op de website genoemde supermarkten, in mijn geval jumbo
Gratis coca cola life.
https://www.kortingisleuk ... m_campaign=coca_cola_lifeVraag de geld terugacties hoe lang duurt het voor je het terug hebt en geld dit bij alle op de website genoemde supermarkten, in mijn geval jumbo

vrijdag 16 januari 2015 om 14:07
quote:gordijn87 schreef op 16 januari 2015 @ 12:51:
[...]
Vraag de geld terugacties hoe lang duurt het voor je het terug hebt en geld dit bij alle op de website genoemde supermarkten, in mijn geval jumbo
Het verschilt per actie, maar staat altijd allemaal vermeld in de actievoorwaarden.
In het geval van de gta van coca cola life staat er het volgende :
- Het streven is om binnen 9 dagen het geld op terug te storten.
- De actie geldt voor alle supermarkten die het product verkopen.
[...]
Vraag de geld terugacties hoe lang duurt het voor je het terug hebt en geld dit bij alle op de website genoemde supermarkten, in mijn geval jumbo
Het verschilt per actie, maar staat altijd allemaal vermeld in de actievoorwaarden.
In het geval van de gta van coca cola life staat er het volgende :
- Het streven is om binnen 9 dagen het geld op terug te storten.
- De actie geldt voor alle supermarkten die het product verkopen.
zaterdag 17 januari 2015 om 18:56
quote:whiskas007 schreef op 06 januari 2015 @ 16:36:
Mijn vrekkenactie van de dag;
Naar ziggo gebeld om te vragen wat voor pakket ik nu eigenlijk had omdat ik niet meer kon inloggen op mijn ziggo.
Meneer ging dat meteen erbij zoeken en vertelde wat het per maand kostte. Nu gaf hij dus zelf aan dat ik mogelijk kon overstappen van alles in 1 plus naar basis, want dat scheelde me 10 euro per maand. Omdat we eigenlijk alleen gebruik maken van wifi en op de vaste computer van internetbankieren vond ik dat best een goed idee. Toen kwam hij met de mededeling dat ik, omdat ik overstapte, ook nog 6 maanden korting kreeg en ipv 45 maar 30 euro per maand betaalde. Dus dat is voor de komende 6 maanden een besparing van 25 euro per maand.
Nu ben ik best wel trots op mezelf. en dat alleen maar omdat ik graag wilde weten wat voor pakket ik had....
dus tip aan iedereen; bel je telefoon/internetprovider eens. één telefoontje heeft mij al 150 euro bespaard de komende 6 maanden.Ik heb je advies gevolgd. Ik bespaar dit jaar 55 euro
Mijn vrekkenactie van de dag;
Naar ziggo gebeld om te vragen wat voor pakket ik nu eigenlijk had omdat ik niet meer kon inloggen op mijn ziggo.
Meneer ging dat meteen erbij zoeken en vertelde wat het per maand kostte. Nu gaf hij dus zelf aan dat ik mogelijk kon overstappen van alles in 1 plus naar basis, want dat scheelde me 10 euro per maand. Omdat we eigenlijk alleen gebruik maken van wifi en op de vaste computer van internetbankieren vond ik dat best een goed idee. Toen kwam hij met de mededeling dat ik, omdat ik overstapte, ook nog 6 maanden korting kreeg en ipv 45 maar 30 euro per maand betaalde. Dus dat is voor de komende 6 maanden een besparing van 25 euro per maand.
Nu ben ik best wel trots op mezelf. en dat alleen maar omdat ik graag wilde weten wat voor pakket ik had....
dus tip aan iedereen; bel je telefoon/internetprovider eens. één telefoontje heeft mij al 150 euro bespaard de komende 6 maanden.Ik heb je advies gevolgd. Ik bespaar dit jaar 55 euro

dinsdag 20 januari 2015 om 15:42
Gratis keelpastilles: https://www.avogel.nl/keeltabletten/
Gratis kitten/puppy voer: http://www.intratuin.nl/a ... -zak-puppy-of-kittenvoer/
Gratis kitten/puppy voer: http://www.intratuin.nl/a ... -zak-puppy-of-kittenvoer/

dinsdag 20 januari 2015 om 19:35

dinsdag 20 januari 2015 om 20:12
quote:ouwejurknieuwejurk schreef op 15 januari 2015 @ 12:25:
Heeft hier al iemand ervaring met het flesje arganolie (20 ml) dat je kunt aanvragen voor 1 euro ' verzendkosten' ? Zag het staan op xgratis, maar twijfel nog of het betrouwbaar is. Wat denken jullie?
Volgens mij is het gewoon reclame.
Kan er niks geks over vinden.
https://www.trustpilot.nl/review/www.ar ... nl?page=24
Heeft hier al iemand ervaring met het flesje arganolie (20 ml) dat je kunt aanvragen voor 1 euro ' verzendkosten' ? Zag het staan op xgratis, maar twijfel nog of het betrouwbaar is. Wat denken jullie?
Volgens mij is het gewoon reclame.
Kan er niks geks over vinden.
https://www.trustpilot.nl/review/www.ar ... nl?page=24