Napraattopic 20

09-01-2015 19:07 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
% gewijzigd

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik zie het. Dat is ook een rigoureuze manier om niet meer in Het Paleis te moeten posten. Ze had het ook gewoon kunnen aangeven, toch?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Amaqanda schreef op 15 januari 2015 @ 16:29:

Weet ik eigenlijk niet Stoor. Zal ik je staffen? Kunnen we kijken of je een ban krijgt
quote:doornroosje9 schreef op 15 januari 2015 @ 16:34:

Ik zie het. Dat is ook een rigoureuze manier om niet meer in Het Paleis te moeten posten. Ze had het ook gewoon kunnen aangeven, toch?Voor straf blijft ze iig tot deel 45 in de tabel staan
Wat raar van Bloem, nou ja, ze komt misschien wel weer terug?

Suus, hou je ons op de hoogte? En kom hier maar lekker even stoom afblazen als het nodig is. Het lijkt me erg vervelend als je collega zo slecht eraan toe is.

Zo, ik heb weekend, wel een goede werkweek gehad gelukkig.

MissI, zit het er inmiddels op? Hoe voel je je?
Weekend!

Bah, wat ben ik misselijk. Dat móét wel een heel leuk kind worden!
MissI

Wil je mijn quote weghalen

( eens met hatsetats en Nouschi)
Je bent zelf een theepot
quote:Bloes schreef op 15 januari 2015 @ 17:57:

Weekend!

Bah, wat ben ik misselijk. Dat móét wel een heel leuk kind worden! Nou ja, je bent tenminste wel heul erg zwanger .
quote:Bloes schreef op 15 januari 2015 @ 17:57:

Weekend!

Bah, wat ben ik misselijk. Dat móét wel een heel leuk kind worden! He gat! Lijkt me zo onhandig. Hoeveel weken ben je?
Je bent zelf een theepot
Geen weekend nog, trouwens. Ik heb afgelopen maandag in al mijn wijsheid besloten me op mijn enige vrije dag in te laten plannen bij de post, dus ik mag morgen nog een keertje. Nou ja, het is goed voor de lijn zullen we maar zeggen .
quote:SuzanneSuus schreef op 15 januari 2015 @ 18:00:

[...]

He gat! Lijkt me zo onhandig. Hoeveel weken ben je?

Vandaag precies 10 weken, denk ik. Volgende week termijnecho, dan weten we het precies.

En gisteren riep ik nog heel blij dat ik nérgens last van had.
De Goden verzoeken was dat, Bloes
quote:*Ginger* schreef op 15 januari 2015 @ 18:11:

De Goden verzoeken was dat, Bloes Ja, nooit meer doen.
Wat blijven we lang hangen in deze napraat trouwens!
quote:Bloes schreef op 15 januari 2015 @ 18:15:

[...]

Ja, nooit meer doen. Afkloppen op massief hout
Hu, als ik een reactie typ wordt mijn scherm vergroot, ingezoomd als het ware. En dan past ie net niet meer op het beeldscherm vd iphone. Irritant zeg.
quote:*Ginger* schreef op 15 januari 2015 @ 18:15:

Wat blijven we lang hangen in deze napraat trouwens!De laatste keren had zowat iedereen vakantie . En er gebeurt geen flikker op het forum ook.
Iemand een rol behang over?

Ginger, dat heb ik ook maar als ik dan het beeld zelf met 2 vingers verklein staat het beeld weer goed.
Vangen!

*gooit rol behang*

Die van mij is verrassend braaf de laatste dagen, dus niet nodig gehad. Dat ga ik nu even afkloppen, dat snap je.
quote:Amaqanda schreef op 15 januari 2015 @ 18:19:

Iemand een rol behang over?

Helaas. Ik heb het zelf nodig. Vanavond zijn ze redelijk braaf (oudste ging zelfs zonder met het AMK te dreigen een vergeten boodschapje doen ), maar dat kan zomaar ineens omslaan.
Het begint hier wel saai te worden hoor, zelfs kleine hondjes mag je niet meer in de zeik nemen want dan komt er wel iemand van de kleinehondenreskjoe.

Bloes, seaband al geprobeerd tegen misselijkheid?
@Suus, done

@Steinbeck, heel dubbel. Omdat ik niet weg wilde baal ik, maar ik ben ook opgelucht dat het nu achter de rug is.

Afsluiten en nu volop vooruit kijken.

@Bloes, hopelijk ben je snel van de misselijkheid af
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Star schreef op 15 januari 2015 @ 18:24:

Het begint hier wel saai te worden hoor, zelfs kleine hondjes mag je niet meer in de zeik nemen want dan komt er wel iemand van de kleinehondenreskjoe.

Bloes, seaband al geprobeerd tegen misselijkheid?

Lachen toch juist, een echte kleinehondenreskjoe? Waar vind je dat nou nog tegenwoordig, in het wild?

En seabands werken prima, maar dan moet je wel in placebo acupressuur geloven. Mijn zoon weet niks van placebo (die kennis hou ik zorgvuldig voor hem geheim), en hij heeft echt heel veel baat bij die dingen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 januari 2015 @ 18:32:

[...]

Lachen toch juist, een echte kleinehondenreskjoe? Waar vind je dat nou nog tegenwoordig, in het wild?

En seabands werken prima, maar dan moet je wel in placebo acupressuur geloven. Mijn zoon weet niks van placebo (die kennis hou ik zorgvuldig voor hem geheim), en hij heeft echt heel veel baat bij die dingen.Ik geloofde er heilig in, dus het werkte Dus ik raad het iedereen aan.
Wie gaat er behangen? Vind ik zo leuk om te doen, behangen, maar hier nog niet toe aan nieuw behang!
Ik denk dat er kinderen achter moeten sandt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven