Napraattopic 20

09-01-2015 19:07 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
% gewijzigd

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:elfje12 schreef op 15 januari 2015 @ 21:44:

Oh, gelukkig Stein! Ja, heb er veel zin in! Even lekker weg van het alledaagse.

Fijn is dat hè, en even helemaal niets hoeven, geen was draaien, niet stofzuigen, strijken etc. etc.

Ga je ook leuke dingen doen?
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 januari 2015 @ 21:42:

[...]

Ik heb me even in het betreffende topic begeven en ik erger me gezellig met je mee.Gezellig!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oh, liefdesverdriet... ik weet nog hoe ik me voelde toen mijn eerste 'vriendje' het 'uitmaakte'. Ja, het was niet echt een vriendje, want binnen een dag was het alweer uit. En ik weet ook nog hoe het voelde toen mijn ex het uitmaakte. Toen was ik nog jong....
quote:Steinbeck2 schreef op 15 januari 2015 @ 21:46:

[...]

Fijn is dat hè, en even helemaal niets hoeven, geen was draaien, niet stofzuigen, strijken etc. etc.

Ga je ook leuke dingen doen?Lekker (uit) eten, sauna, wandelen, lezen, mss zwemmen (man sowieso, ik houd er niet zo van) en lekker veel niets doen. Heerlijk idd geen was, strijk, enz.!
quote:elfje12 schreef op 15 januari 2015 @ 21:47:

Oh, liefdesverdriet... ik weet nog hoe ik me voelde toen mijn eerste 'vriendje' het 'uitmaakte'. Ja, het was niet echt een vriendje, want binnen een dag was het alweer uit. En ik weet ook nog hoe het voelde toen mijn ex het uitmaakte. Toen was ik nog jong....Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik niet meer zo jong en emotioneel ben. Al die drama's die ik mezelf aanpraatte.
quote:elfje12 schreef op 15 januari 2015 @ 21:49:

[...]

Lekker (uit) eten, sauna, wandelen, lezen, mss zwemmen (man sowieso, ik houd er niet zo van) en lekker veel niets doen. Heerlijk idd geen was, strijk, enz.!Sauna, daar wil ik volgende week ook weer een keer heen. Zo fijn, dat is bijna een mini vakantie in één dag.
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 januari 2015 @ 21:22:

[...]

Nou ja, is best wel leuk om te lezen toch? Ik geloof dat ik jouw zoon ook wel aardig vind, afgaande op de berichten .U heeft een vogel in de tuin (zo was het toch? Of doet die pb-melding het inmiddels?).
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 januari 2015 @ 21:45:

[...]

Geen idee, ik deed altijd aan tweedehandsfietsen en die mocht ik altijd meteen meenemen . Maar vraag het voor de zekerheid eens na zou ik zeggen. Mijn eerste rooie fiets (in de tijd dat de dieren nog konden spreken) kregen we in ieder geval meteen mee bij de fietsenboer.Ja, dat lijkt me sowieso wel verstandig. Maar aangezien hier meer mensen met grut babbelen, dacht ik, ik vraag het eens. Lui zijn is ook lekker.
quote:Steinbeck2 schreef op 15 januari 2015 @ 21:51:

[...]

Sauna, daar wil ik volgende week ook weer een keer heen. Zo fijn, dat is bijna een mini vakantie in één dag.

Pfff, ik heb al 2x een saunadagje met mijn vriendin gepland en al 2x is het niet doorgegaan omdat zij op het laatste moment toch niet kon. En ik heb er juist zo'n zin in en behoefte aan

Anderzijds: op de dagen die we gepland hadden was het telkens pokkeweer, harde wind en regen. Dan is het toch lang zo leuk niet om in je badjasje rond te huppelen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Zit hier iemand naar de film De Marathon te kijken trouwens?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Lekker alleen gaan MissI.

Ama, ik heb geen idee, Kind had altijd een tweedehands fiets.
quote:Miss.Innuendo schreef op 15 januari 2015 @ 22:06:

Zit hier iemand naar de film De Marathon te kijken trouwens?Ik kijk Floortje.
O jee Krijg ik nu een verwend kind????

Ter verdediging: opa en oma betalen mee aan de fiets

Niet dat jullie denken dat ik een prinsje opvoed
quote:Miss.Innuendo schreef op 15 januari 2015 @ 22:05:

[...]

Pfff, ik heb al 2x een saunadagje met mijn vriendin gepland en al 2x is het niet doorgegaan omdat zij op het laatste moment toch niet kon. En ik heb er juist zo'n zin in en behoefte aan

Anderzijds: op de dagen die we gepland hadden was het telkens pokkeweer, harde wind en regen. Dan is het toch lang zo leuk niet om in je badjasje rond te huppelen.Ga je toch alleen? Dat doe ik ook en ik vind het heerlijk, dan hoef ik niet eens te praten.
quote:Amaqanda schreef op 15 januari 2015 @ 22:07:

O jee Krijg ik nu een verwend kind????

Ter verdediging: opa en oma betalen mee aan de fiets

Niet dat jullie denken dat ik een prinsje opvoed Ik zou maar goed meelezen met pejeka, want jouw kind groeit uiteraard ook op tot zo'n fout exemplaar. Tssssssssssssk, een nieuwe fiets.............................
quote:Solomio schreef op 15 januari 2015 @ 22:09:

[...]

Ik zou maar goed meelezen met pejeka, want jouw kind groeit uiteraard ook op tot zo'n fout exemplaar. Tssssssssssssk, een nieuwe fiets.............................Ik zal het doen!
Solo, er ligt een dooie meeuw op je balkon.
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 januari 2015 @ 22:13:

Solo, er ligt een dooie meeuw op je balkon.Getverderrie.
quote:Solomio schreef op 15 januari 2015 @ 22:09:

[...]

Ik zou maar goed meelezen met pejeka, want jouw kind groeit uiteraard ook op tot zo'n fout exemplaar. Tssssssssssssk, een nieuwe fiets.............................Slim juist, ik zou er een zendertje en een camera in laten bouwen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 januari 2015 @ 22:13:

Solo, er ligt een dooie meeuw op je balkon.

Fijn dat je het even meldt, kan ik dat kadaver tenminste opruimen voordat alle buurtkraaien erop afkomen.

Goor hoor.

Jij hebt een tuinfluiter in je tuin, das toch leuker.
quote:Honeymoonquiz schreef op 15 januari 2015 @ 22:18:

[...]

Slim juist, ik zou er een zendertje en een camera in laten bouwen.In kind? Of in fiets?
quote:Solomio schreef op 15 januari 2015 @ 22:19:

[...]

In kind? Of in fiets?In de fiets, maar kind is ook een optie natuurlijk.
quote:Amaqanda schreef op 15 januari 2015 @ 22:17:

[...]

Getverderrie.Ja nou ja, je mag nog blij wezen dat ik niet zo vaak PB's verstuur. Anders zouden mijn meldingen intussen nog veel goorder zijn.
quote:Steinbeck2 schreef op 15 januari 2015 @ 21:50:

[...]

Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik niet meer zo jong en emotioneel ben. Al die drama's die ik mezelf aanpraatte.Idd!
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 januari 2015 @ 22:20:

[...]

Ja nou ja, je mag nog blij wezen dat ik niet zo vaak PB's verstuur. Anders zouden mijn meldingen intussen nog veel goorder zijn.Ach, tis weer eens wat anders dan een paardenkop in je bed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven