Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 17 januari 2015 om 18:50
zaterdag 17 januari 2015 om 18:55
quote:Maackii schreef op 17 januari 2015 @ 18:52:
Huh proxyforummer??
Is deze ava al een keer gebruikt?
Jaja, de vermoorde onschuld spelen he
*zielige poging een fittie op te starten*
Het antwoord is trouwens Ja. Of het nou een proxyforummer was heb ik even gemist, maar ze was in de eerste napraats heel irritant (doch zeer onderhoudend ) aanwezig en heeft later een ban gekregen wegens terugkeren onder perma.
Huh proxyforummer??
Is deze ava al een keer gebruikt?
Het antwoord is trouwens Ja. Of het nou een proxyforummer was heb ik even gemist, maar ze was in de eerste napraats heel irritant (doch zeer onderhoudend ) aanwezig en heeft later een ban gekregen wegens terugkeren onder perma.
zaterdag 17 januari 2015 om 18:58
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 januari 2015 @ 18:55:
[...]
Het antwoord is trouwens Ja. Of het nou een proxyforummer was heb ik even gemist, maar ze was in de eerste napraats heel irritant (doch zeer onderhoudend ) aanwezig en heeft later een ban gekregen wegens terugkeren onder perma.Echt? Dat had ik allemaal gemist hoor. Ik weet alleen die irritante vragen rondom proxy's. Ik dacht dat ze zich had laten anonimiseren?
[...]
Het antwoord is trouwens Ja. Of het nou een proxyforummer was heb ik even gemist, maar ze was in de eerste napraats heel irritant (doch zeer onderhoudend ) aanwezig en heeft later een ban gekregen wegens terugkeren onder perma.Echt? Dat had ik allemaal gemist hoor. Ik weet alleen die irritante vragen rondom proxy's. Ik dacht dat ze zich had laten anonimiseren?
zaterdag 17 januari 2015 om 19:06
quote:Amaqanda schreef op 17 januari 2015 @ 18:58:
[...]
Echt? Dat had ik allemaal gemist hoor. Ik weet alleen die irritante vragen rondom proxy's. Ik dacht dat ze zich had laten anonimiseren?
Dat was Larva, die met haar gezeik over proxy. En ik haar nog braaf van advies dienen ook .
Dat masker was Linaisa, ook al zo'n gezelligerT.
[...]
Echt? Dat had ik allemaal gemist hoor. Ik weet alleen die irritante vragen rondom proxy's. Ik dacht dat ze zich had laten anonimiseren?
Dat was Larva, die met haar gezeik over proxy. En ik haar nog braaf van advies dienen ook .
Dat masker was Linaisa, ook al zo'n gezelligerT.
zaterdag 17 januari 2015 om 19:12
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 19:09:
Larva had dat masker, vanwege haar eerdere nick.
Snap niet waarom Maackii dat nu opeens heeft / had. Dat gedoe ook altijd met nicks en ava's.
Linaisa had hem op zeker moment ook. Bijna zeker weten. Of ik haalde ze intussen al lang door elkaar met hun gezuig, dat kan natuurlijk ook nog.
quote:Dat gedoe ook altijd met nicks en ava's.
+1
Gek word je ervan.
Larva had dat masker, vanwege haar eerdere nick.
Snap niet waarom Maackii dat nu opeens heeft / had. Dat gedoe ook altijd met nicks en ava's.
Linaisa had hem op zeker moment ook. Bijna zeker weten. Of ik haalde ze intussen al lang door elkaar met hun gezuig, dat kan natuurlijk ook nog.
quote:Dat gedoe ook altijd met nicks en ava's.
+1
Gek word je ervan.