Ik vertrek
zaterdag 17 januari 2015 om 22:56
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 januari 2015 @ 22:23:
Eindje, denk dat je mij te kort hebt aangetikt hahahaha. Probeer anders mylenevalerie@hotmail.com als je wilt
Je hebt mail............ (tralalalalalalalala)
Sorry off-topic
Eindje, denk dat je mij te kort hebt aangetikt hahahaha. Probeer anders mylenevalerie@hotmail.com als je wilt
Je hebt mail............ (tralalalalalalalala)
Sorry off-topic
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 18 januari 2015 om 03:34
Was halverwege binnengevallen , ziet er best leuk uit, hun 'resort' (zo noemt zij t). Is hij nou o.a militair geweest? Voor Curaçao begrippen is ¤25,- toch vrij normaal. Tis toch goedkoop eiland( had ik begrepen)?.
Heb je dan echt 's nachts airco nodig? Ja, ik kampeer meestal ...dus geen idee.
Zo. Wat extra bij ' t ontbijt: zei ze nou stukje ontbijtkoek )?). Bah. Omgekeerd ei met ham ziet er wel lekker uit.
Heb je dan echt 's nachts airco nodig? Ja, ik kampeer meestal ...dus geen idee.
Zo. Wat extra bij ' t ontbijt: zei ze nou stukje ontbijtkoek )?). Bah. Omgekeerd ei met ham ziet er wel lekker uit.
zondag 18 januari 2015 om 12:27
Het is vrij normaal dat er nog extra kosten bijkomen . Zo is een ontbijt meestal exclusief. Ik ben twee keer op Curacao geweest,en dan ben je echt wel bereid om te betalen voor een airco. Soms vond ik het er zo heet dat ik overdag wel eens in een kamer met airco zat te lezen!
En dat was eigenlijk de enige luxe
En luxe .....dat past absoluut niet bij deze aflevering, wat een burgerlijkheid met broodjes uit de diepvries en thee van de " buren"
En dat was eigenlijk de enige luxe
En luxe .....dat past absoluut niet bij deze aflevering, wat een burgerlijkheid met broodjes uit de diepvries en thee van de " buren"
anoniem_193217 wijzigde dit bericht op 18-01-2015 22:57
Reden: Overbodige informatie
Reden: Overbodige informatie
% gewijzigd
zondag 18 januari 2015 om 17:34
Ik vond het stel nou niet echt veel plezier uitstralen. Ik vind ze ouwelijk overkomen.
Ik voel me ook niet geroepen om daar op vakantie te gaan. Dan betaal ik liever meer voor een uitgebreider resort. Een paar kamers resort noemen vind ik ook apart.
Ik voel me ook niet geroepen om daar op vakantie te gaan. Dan betaal ik liever meer voor een uitgebreider resort. Een paar kamers resort noemen vind ik ook apart.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
zondag 18 januari 2015 om 17:37
quote:amreg schreef op 18 januari 2015 @ 12:27:
Het is vrij normaal dat er nog extra kosten bijkomen . Zo is een ontbijt meestal exclusief. Ik ben twee keer op Curacao geweest,en dan ben je echt wel bereid om te betalen voor een airco. Soms vond ik het er zo heet dat ik overdag wel eens in een kamer met airco zat te lezen!
Laat ik er gelijk maar bij vermelden dat ik er de laatste keer was voor Dolfijntherapie voor mijn zoon, je zou eens het idee van luxe poppetje kunnen krijgen ,hahaha
En dat past absoluut niet bij deze aflevering, wat een burgerlijkheid met broodjes uit de diepvries en thee van de " buren"Dat gaat ons toch helemaal niks aan,! Ook hoop ik dat de therapie heeft geholpen. Ik ben ook 2 X daar geweest, (ook geen luxe pop ) al vond ik het leven op Aruba ook erg leuk......
Laat ik er gelijk maar bij vermelden dat ik er de laatste keer was voor Dolfijntherapie voor mijn zoon, je zou eens het idee van luxe poppetje kunnen krijgen ,hahaha
En dat past absoluut niet bij deze aflevering, wat een burgerlijkheid met broodjes uit de diepvries en thee van de " buren"Dat gaat ons toch helemaal niks aan,! Ook hoop ik dat de therapie heeft geholpen. Ik ben ook 2 X daar geweest, (ook geen luxe pop ) al vond ik het leven op Aruba ook erg leuk......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 18 januari 2015 om 22:16
quote:nova2013 schreef op 18 januari 2015 @ 21:20:
Echt burgerlijk zijn ze ook niet want ze durven wel op die leeftijd zo n sta te wagen! Daar heb ik echt respect voor.
Superleuk dat ze zo gelukkig zijn en dat hun resort draait.
Mee eens. Deze mensen zijn tenminste verstandig en hebben het geduld kunnen opbrengen tot hun huis verkocht was. Daarnaast hebben ze er goed over nagedacht, het is weer wat anders dan in vijf weken beslissen dat je vertrekt.
En ik vind het knap dat ze het redelijk snel zo goed op de rit hebben.
Echt burgerlijk zijn ze ook niet want ze durven wel op die leeftijd zo n sta te wagen! Daar heb ik echt respect voor.
Superleuk dat ze zo gelukkig zijn en dat hun resort draait.
Mee eens. Deze mensen zijn tenminste verstandig en hebben het geduld kunnen opbrengen tot hun huis verkocht was. Daarnaast hebben ze er goed over nagedacht, het is weer wat anders dan in vijf weken beslissen dat je vertrekt.
En ik vind het knap dat ze het redelijk snel zo goed op de rit hebben.
dinsdag 20 januari 2015 om 08:27
Ze hebben er zeker iets moois van gemaakt. Maar duidelijk (nog) geen horeca ervaring. Zou niet willen (zien) dat iemand in bezweet bloot bovenlijf mijn ontbijtje staat te maken. En thee van een andere tafel pakken staat wel heel knullig. Maar goed, kan ook zenuwen zijn als er zo'n cameraploeg op je neus staat.
Poep, wie heeft jou gescheten?
dinsdag 20 januari 2015 om 14:45
quote:Hajo20124102 schreef op 18 januari 2015 @ 19:34:
Ja ik denk dat ze hypotheek vrij wilden kopen. Jammer dat weer de financiële kant niet wordt belicht...
Ja daar heb ik ook nog een opmerking over
Werden wij vroeger van de hoed en de rand geinformeerd, over de financiën, wat de overwaarde van het huis was, hoeveel er bij geleend moest worden. (tegen welke voorwaarden)
Doet de redactie zich er nu maar met summiere informatie van af maken.
" Het nieuwe huis is gekocht uit de overwaarde van het oude huis".
Maar daar kijken wij niet voor, wij willen cijfers en bedragen
Kom op, wij hebben rechten, we leven oprecht mee.
Ja ik denk dat ze hypotheek vrij wilden kopen. Jammer dat weer de financiële kant niet wordt belicht...
Werden wij vroeger van de hoed en de rand geinformeerd, over de financiën, wat de overwaarde van het huis was, hoeveel er bij geleend moest worden. (tegen welke voorwaarden)
dinsdag 20 januari 2015 om 15:05
quote:Eindeloos schreef op 20 januari 2015 @ 14:45:
[...]
[...]
dinsdag 20 januari 2015 om 16:00
quote:Sun.lover schreef op 18 januari 2015 @ 17:34:
Ik vond het stel nou niet echt veel plezier uitstralen. Ik vind ze ouwelijk overkomen.
Ik voel me ook niet geroepen om daar op vakantie te gaan. Dan betaal ik liever meer voor een uitgebreider resort. Een paar kamers resort noemen vind ik ook apart.Jij straalt plezier uit wat een azijn pisser ben jij met je commentaar overal op.
Ik voel me ook niet geroepen om daar op vakantie te gaan. Dan betaal ik liever meer voor een uitgebreider resort. Een paar kamers resort noemen vind ik ook apart.Jij straalt plezier uit wat een azijn pisser ben jij met je commentaar overal op.
dinsdag 20 januari 2015 om 16:31
Ik hoop, dat het allemaal goed gaat lopen, ze hebben hun best gedaan.
Ik heb maar een kritische noot: wat ziet die vrouw eruit zeg!
Zo'n gek figuur heeft ze niet eens, daar is toch meer van te maken ?
Een leuk kapsel om mee te beginnen, in plaats van kort en makkelijk.
Beetje mooie jurk, hakken, make upje erbij en gaan met die banaan.
Zo'n huisvrouwenuitdossing is geen goede reclame voor de zaak!
Ik heb maar een kritische noot: wat ziet die vrouw eruit zeg!
Zo'n gek figuur heeft ze niet eens, daar is toch meer van te maken ?
Een leuk kapsel om mee te beginnen, in plaats van kort en makkelijk.
Beetje mooie jurk, hakken, make upje erbij en gaan met die banaan.
Zo'n huisvrouwenuitdossing is geen goede reclame voor de zaak!
dinsdag 20 januari 2015 om 16:43
quote:boebezoebe schreef op 20 januari 2015 @ 16:28:
Ik las op hun website dat ze ook nog eens 25 euro aan schoonmaakkosten in rekening brengen Ja, jemig, zo loopt het wel op. T'is net Ryan Air
Ik las op hun website dat ze ook nog eens 25 euro aan schoonmaakkosten in rekening brengen Ja, jemig, zo loopt het wel op. T'is net Ryan Air
dinsdag 20 januari 2015 om 19:29
quote:Eindeloos schreef op 20 januari 2015 @ 14:45:
[...]
[...]
dinsdag 20 januari 2015 om 21:58
quote:boebezoebe schreef op 20 januari 2015 @ 17:25:
De prijzen zijn ook exclusief 7%OB. dus 25 euro per nacht my ass.
Die 25 euro zijn eindschoonmaak kosten die zijn per verblijf dus ook als je veertien dagen zou willen blijven. Weleens bij centerparcs gekeken wat ze daar voor de eindschoonmaak berekenen. En als je hier naar een hotel gaat betaal je ook 3, 25 per nacht pp aan toeristenbelasting. Dan je auto nogeens parkeren.
Zo duur is het daar niet. Maar sommigen mogen graag wat te zeuren hebben.
De prijzen zijn ook exclusief 7%OB. dus 25 euro per nacht my ass.
Die 25 euro zijn eindschoonmaak kosten die zijn per verblijf dus ook als je veertien dagen zou willen blijven. Weleens bij centerparcs gekeken wat ze daar voor de eindschoonmaak berekenen. En als je hier naar een hotel gaat betaal je ook 3, 25 per nacht pp aan toeristenbelasting. Dan je auto nogeens parkeren.
Zo duur is het daar niet. Maar sommigen mogen graag wat te zeuren hebben.