Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Je kan geanonimiseerde forummers weer loepen en in het profiel kijken, ik dacht dat dat was opgelost?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 16 januari 2015 @ 17:10:

Je kan geanonimiseerde forummers weer loepen en in het profiel kijken, ik dacht dat dat was opgelost?In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Alixane schreef op 16 januari 2015 @ 17:10:

Je kan geanonimiseerde forummers weer loepen en in het profiel kijken, ik dacht dat dat was opgelost?

Beste Alixane,

Heb je een voorbeeld hiervan? Ik heb een aantal geanonimiseerden nagekeken en geen van allen waren ze te loepen. Zou je een voorbeeld willen mailen naar forum@viva.nl? Misschien dat er dan iets is misgegaan met anonimisren.

met vriendelijke groet,

Junior
quote:Rasa* schreef op 16 januari 2015 @ 08:15:

Mods, ik heb het nu al een paar keer meegemaakt dat ik een heel bericht had getypt, dat wilde posten en dan een error kreeg dat ik niet ingelogd was. Bericht foetsie... Sowieso moet ik om de haverklap opnieuw inloggen. Is dit een breder bekend probleem?

Beste Rasa,

De meeste inlogproblemen zouden inmiddels opgelost moeten zijn in ieder geval zodanig dat je niet om de haverklap uitgelogd wordt.

met vriendelijke groet,

Junior
quote:SuzanneSuus schreef op 15 januari 2015 @ 01:23:

De link naar dit nieuwe topic graag corrigeren in het modtopic( staat nog op deel 1)

Worden updates doorgevoerd na middernacht? ( logisch op zich)

Na 0:00 geeft het forum veel time-out foutmeldingen, zie ik rare layout dingen.

Beste SuzanneSuus,

Dit is bekend bij de TD en ze zoeken naar een oplossing.

met vriendelijke groet,

Junior
quote:gladoortje74 schreef op 15 januari 2015 @ 00:47:

Ik kan nog steeds de motto's, de onderschriften, niet lezen. Moet ik iets in de instellingen veranderen daarvoor? Ik zie het nergens bij staan als bug dus misschien doe ik zelf iets verkeerd. En ik kan ook geen paginanummers zien bij topics. Misschien maar opnieuw inloggen proberen.

Beste Gladoortje74,

Wat gebruik je om te forummen? Als je dit via mobiel doet, klopt het dat je geen motto's kunt lezen. Alle andere manieren zou je ze wel moeten kunnen lezen.

met vriendelijke groet,

Junior
quote:JuniorModeratorViva schreef op 16 januari 2015 @ 19:10:

[...]

Beste Alixane,

Heb je een voorbeeld hiervan? Ik heb een aantal geanonimiseerden nagekeken en geen van allen waren ze te loepen. Zou je een voorbeeld willen mailen naar forum@viva.nl? Misschien dat er dan iets is misgegaan met anonimisren.

met vriendelijke groet,

JuniorIk heb gemaild, de forummer die ik bedoel staat in het modtopic en is nog steeds te loepen.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ik heb sinds vandaag last van dat wanneer ik een reactie wil plaatsen, ik dat niet in een keer kan plaatsen maar het op het scherm komt als 'bekijk bericht' terwijl ik toch zeker op plaats je reactie klik. Als ik dan daar nog een keer op klik, dan wordt het bericht geplaatst.

Volgens mij werk het tab tab enter niet goed.
het moet ook tab enter zijn. niet tab tab enter
quote:fluim schreef op 16 januari 2015 @ 21:43:

het moet ook tab enter zijn. niet tab tab enterNou, dat werkt dan iig ook niet
quote:fluim schreef op 15 januari 2015 @ 10:13:

Dit is het eerste forum waar ik het van ken en moet eerlijk zeggen dat ik er niks blij mee ben zo telkens weer die OP opnieuw op iedere pagina.

En ik zag hier best veel mensen klagen over mobiel dataverbruik en die lange scroll en nou ja, ik zou er haast mobiel van worden. Het is dat ik van een groter scherm en normaal toetsenbord hou.

Maar jij zit dan blijkbaar veel op de kinderpijler dat je geslacht en leeftijd moet/wil onthouden?

En je bent niet bang dat je de zoveelste bent met een zelfde reactie door al die paginaas over te slaan? :DEens. Zeker als mijn RL weer eens in de weg zit, is het meer topic lezen dan echt reageren, want dan zijn er al zoveel reacties en kan mijn bijdrage vast gemist worden. En al lezende iedere pagina weer die OP, zeker als ie ellenlang is, kan ik prima missen.
Ik word ook nog regelmatig uitgelogd.
Ik gebruik idd mobiel. Blijft dat zo dat de motto's niet te lezen zijn? Dat zou ik wel jammer vinden. Tekst kost toch minder mb's dan plaatjes?

Wat mij trouwens ook opvalt, als je vrij snel naar beneden scrollt, laden de avatars wel, maar als je het langzaam, vaak niet. Ik vind het wel aardig van jullie omdat deze methode voor minder mb's zorgt, maar iedereen kan in de instellingen ook de afbeeldingen uitzetten om mb's te besparen. Ik vind het wel belangrijk om altijd de avatars te kunnen zien omdat ik mensen nog niet ken alleen van de naam. De avatar is dan een geheugensteuntje. En het motto ook.

En ik kan niet de paginanummers kiezen, er staat wel een blokje, ga naar pagina, wat je dan in moet vullen. Klopt dat? Ik heb een samsung galaxy young 2.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Het is weer 0.00 uur geweest en het forum houdt er weer mee op.
Idd hoe kan dat? Elke avond is dat zo?? Begint de TD dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Viva vind dat het bedtijd is voor ons soort moeder die erover waakt dat we genoeg slaap krijgen
Ik begrijp er niks meer van. Ik krijg nu soms wel en soms niet de openingspost bovenaan en dat verschilt ook bínnen een topic.
Ik kan niet meer loepen (iPhone), de tekentjes onder een avatar zijn weg.
quote:himalaya schreef op 17 januari 2015 @ 19:45:

Ik kan niet meer loepen (iPhone), de tekentjes onder een avatar zijn weg.

Bij de iPhone staan ze ook niet onder de avatar, maar krijg je een dropdown menuutje als je op het pijltje achter de nick klikt.

met vriendelijke groet,

Junior
Ik ben vandaag een paar keer uitgelogd.

Chrome op laptop.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 17 januari 2015 @ 21:45:

[...]

Bij de iPhone staan ze ook niet onder de avatar, maar krijg je een dropdown menuutje als je op het pijltje achter de nick klikt.

met vriendelijke groet,

Junior

Het was even een test of jullie nog wel meelezen *kuch*

Maar dan nog iets: het smileys-blad staat nu uitgeklapt, over de 'bekijk bericht' en verstuur bericht knopjes heen.

Moet nu weer uitvogelen hoe ik die weg krijg en het bericht kan versturen, nóg een keer op het smiley knopje hierboven drukken werkt in ieder geval niet.

Het bericht moeten kopiëren, met de < knop terug en weer plakken.. Hier gaat iets niet goed.
Het is 12 uur en de boel loopt weer vast.
Dat wilde ik net komen zeggen.

Is er een tijdklok? Wat is dit in hemelsnaam? Elke late avond hetzelfde. Nou zal me dat door de week boeien maar in het weekend???
Ja, hier ook. Twaalf uur en de guru verschijnt...tadadadada
Speechless
Belachelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven