Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 18 januari 2015 om 11:00
zondag 18 januari 2015 om 11:03
zondag 18 januari 2015 om 12:16
quote:MrsEinstein schreef op 18 januari 2015 @ 09:44:
Wat fijn dat je morgen je eerste echo krijgt Gate. Heb ik het goed begrepen dat zwanger worden niet vanzelf is gegaan bij jou? Ik duim voor je dat je een onzorgde zwangerschap mag gaan hebben.
Klopt wij hebben een beetje hulp gehad. Eerste ICSI behandeling was gelijk geslaagd.
MissI we willen het geslacht graag weten, maar geen voorkeur hoor. Alleen de wens dat het gezond ter wereld komt.
Wat fijn dat je morgen je eerste echo krijgt Gate. Heb ik het goed begrepen dat zwanger worden niet vanzelf is gegaan bij jou? Ik duim voor je dat je een onzorgde zwangerschap mag gaan hebben.
Klopt wij hebben een beetje hulp gehad. Eerste ICSI behandeling was gelijk geslaagd.
MissI we willen het geslacht graag weten, maar geen voorkeur hoor. Alleen de wens dat het gezond ter wereld komt.
zondag 18 januari 2015 om 12:21
quote:GateKeeper schreef op 18 januari 2015 @ 12:16:
[...]
En als je het weet, ga je dat dan ook (met ons) delen?
Olla
[...]
En als je het weet, ga je dat dan ook (met ons) delen?
Olla
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 18 januari 2015 om 12:23
quote:GateKeeper schreef op 18 januari 2015 @ 12:16:
[...]
MissI we willen het geslacht graag weten, maar geen voorkeur hoor. Alleen de wens dat het gezond ter wereld komt.Wat heerlijk toch dat die mogelijkheid er is.
[...]
MissI we willen het geslacht graag weten, maar geen voorkeur hoor. Alleen de wens dat het gezond ter wereld komt.Wat heerlijk toch dat die mogelijkheid er is.
zondag 18 januari 2015 om 12:28
Bij mijn vriendin wist ik ook al dat het een meisje zou worden. Maar ook wat haar naam zou zijn.
Dat was gedurende de zwangerschap heel leuk, want kindje had al een naam. Alleen nog geen gezichtje.
De 3d-echo was er toen nog niet.
Dat vind ik trouwens zo'n prachtig fenomeen, die 3d-echo. Fantastisch.
Ik heb mijn zus bij haar jongste twee kinderen zo'n 3d-echo cadeau gegeven. Het mooie was dat beide keren het snoetje heel goed te zien was. En toen ze geboren werden was het ook echt het gezichtje zoals we dat al eerder hadden gezien. Zo bijzonder.
Ga je dat ook doen, Gatekeeper?
Dat was gedurende de zwangerschap heel leuk, want kindje had al een naam. Alleen nog geen gezichtje.
De 3d-echo was er toen nog niet.
Dat vind ik trouwens zo'n prachtig fenomeen, die 3d-echo. Fantastisch.
Ik heb mijn zus bij haar jongste twee kinderen zo'n 3d-echo cadeau gegeven. Het mooie was dat beide keren het snoetje heel goed te zien was. En toen ze geboren werden was het ook echt het gezichtje zoals we dat al eerder hadden gezien. Zo bijzonder.
Ga je dat ook doen, Gatekeeper?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu