Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 20 januari 2015 @ 21:53:

Ik word een beetje kriegel van de TO van het 'ik zit er doorheen' topic op de kinderpijlerT. Ik kan daar niet zo goed tegen. Arm kind.Eens.
quote:Amaqanda schreef op 20 januari 2015 @ 21:49:

[...]

Heb gegoogled, er gaat een wereld voor me open De eerste keer dat ik het zag duurde het even voordat ik door had waar het voor was
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 januari 2015 @ 21:52:

[...]

Zouden ouders van jongens niet véél meer over condooms vertellen dan over spiraaltjes, denk jij?

Ik heb nog nooit een spiraal gehad. Ik wist wel wat het was natuurlijk, maar dat van die draadjes die vervelend kunnen doen dat weet ik nog helemaal niet zo lang, toevallig ook omdat een vriendin er voor terug moest komen. Ik vind dat niet zo bijster interessant voor een jongen om allemaal te weten.

Als hij niet weet hoe bepaalde anticonceptie werkt kan hij dat aan zijn vriendin vragen, die weet dat allemaal precies aangezien zij degene is die het gebruikt.
De vaginapoetser is op zeker geen meisje van 15.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 januari 2015 @ 21:26:

[...]

Je mag wel verwachten dat niet vloeien niet in verband wordt gebracht met een kapot spiraaltje.

Van een 23jarige man zonder ervaring? Ik verwacht dat niet

Ik lees hier van vrouwen al vaak vragen ivm onbekendheid met dit ac ( gaan een hoop verkeerde ideeen over rond) en andere ac.

Niet vloeien / niet ongesteld worden is voor veel vrouwen ook reden tot openen van topics
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 20 januari 2015 @ 21:57:

[...]

Van een 23jarige man zonder ervaring? Ik verwacht dat niet

Ik lees hier van vrouwen al vaak vragen ivm onbekendheid met dit ac ( gaan een hoop verkeerde ideeen over rond) en andere ac.

Niet vloeien / niet ongesteld worden is voor veel vrouwen ook reden tot openen van topicsVind ik ook een gebrek aan opvoeding.
Dat je niet/nauwelijks vloeit met een spiraal wist ik dan weer wel, bij de mirena dan.
quote:Amaqanda schreef op 20 januari 2015 @ 21:55:

[...]

.

Als hij niet weet hoe bepaalde anticonceptie werkt kan hij dat aan zijn vriendin vragen, die weet dat allemaal precies aangezien zij degene is die het gebruikt.Volgens mij valt dat nog weleens tegen.
Je bent zelf een theepot
quote:Amaqanda schreef op 20 januari 2015 @ 22:00:

Dat je niet/nauwelijks vloeit met een spiraal wist ik dan weer wel, bij de mirena dan.Bij 33% vd draagsters...
Je bent zelf een theepot
Ik weet niet, en wil niet weten wanneer/of/waarom mijn vrouw vloeit. Echt, gewoon niet.

Noem zo'n jongen maar dom, ik vind het helemaal niet zo gek. Een man die niet alle voor hem totaal irrelevante details van de vrouwelijke anatomie weet, nou, erg hoor.
quote:Istar_ schreef op 20 januari 2015 @ 21:57:

De vaginapoetser is op zeker geen meisje van 15.Zou een vijftienjarige het woord fappen kennen?
quote:eldorado schreef op 20 januari 2015 @ 22:01:

Ik weet niet, en wil niet weten wanneer/of/waarom mijn vrouw vloeit. Echt, gewoon niet.

Noem zo'n jongen maar dom, ik vind het helemaal niet zo gek. Een man die niet alle voor hem totaal irrelevante details van de vrouwelijke anatomie weet, nou, erg hoor.Tot ze ongewenst zwanger is. Toe bleek het toch wel relevant te zijn.
quote:Star schreef op 20 januari 2015 @ 22:01:

[...]

Zou een vijftienjarige het woord fappen kennen?Nee joh, dat is een typische vivaterm volgens mij. Daarom weet ik zeker dat die TO geen 15 is.
quote:Istar_ schreef op 20 januari 2015 @ 22:02:

[...]

Nee joh, dat is een typische vivaterm volgens mij. Daarom weet ik zeker dat die TO geen 15 is.Wordt juist heel veel gebruikt op sites als Geenstijl.
quote:Star schreef op 20 januari 2015 @ 22:01:

[...]

Zou een vijftienjarige het woord fappen kennen?

Leg ut um uit.

Nee, een 15jarige schrijft echt niet zo en zou dat zeker niet in zin 2 melden.
Je bent zelf een theepot
quote:Honeymoonquiz schreef op 20 januari 2015 @ 22:05:

[...]

Wordt juist heel veel gebruikt op sites als Geenstijl.Ah okay. En daar zitten veel 15 jsrige meisjes? Geen idee, heb daar een ban dus kan er niet zoveel

[...]

Nee joh, dat is een typische vivaterm volgens mij. Daarom weet ik zeker dat die TO geen 15 is.Ik denk eerder dat het op viva terecht is gekomen door een forummer met pubers
Hoe krijg je een ban op GeenStijl?

[...]

Nee joh, dat is een typische vivaterm volgens mij. Daarom weet ik zeker dat die TO geen 15 is.Wiki - zie masturbatie
Je bent zelf een theepot
quote:Amaqanda schreef op 20 januari 2015 @ 22:10:

Hoe krijg je een ban op GeenStijl? Een keer met een paar van Viva daar gaan rellen. Echt 10 jaar geleden ofzo, dus wie weet kan ik er inmiddels weer op. Maar vind het geen boeiend gebeuren, dus nooit de moeite genomen
quote:Istar_ schreef op 20 januari 2015 @ 22:08:

[...]

Ah okay. En daar zitten veel 15 jsrige meisjes? Geen idee, heb daar een ban dus kan er niet zoveel Een ban op Geenstijl? Respect
Heb er niet veel moeite voor gedaan hoor.
Ik ga slapen. Welterusten allemaal
quote:Amaqanda schreef op 20 januari 2015 @ 22:25:

Ik ga slapen. Welterusten allemaalWelterusten.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Truste!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven