Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Even voor de duidelijkheid. Thomba noemt mijn zijn minnares, maar dat is natuurlijk alleen in zin dromen zo.
quote:ThunderassMan schreef op 21 januari 2015 @ 18:53:

[...]

Mijn vrouw heeft er zo een. Je lijflied zeker?

https://www.youtube.com/watch?v=YyMFMPjTPgQ
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 januari 2015 @ 18:18:

Ik heb trouwens een ziek kind thuis gekregen met de taxi. Normaal is ie nogal aanwezig zeg maar, maar nu ligt ie al een uur onder een dekentje op de bank te slapen, de arme druif. Saaie boel ook. Je kan van hem zeggen wat je wil, maar hij brengt normaliter wel leven in de brouwerij .Beterschap voor je zoon. Zieke kinderen zijn zielig
Je bent zelf een theepot
quote:ThunderassMan schreef op 21 januari 2015 @ 18:53:

[...]

Mijn vrouw heeft er zo een. Ja, daar heb ik wat aan
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 18:55:

Even voor de duidelijkheid. Thomba noemt mijn zijn minnares, maar dat is natuurlijk alleen in zin dromen zo.Zit je weer op vieze topics?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 21 januari 2015 @ 18:57:

[...]

Zit je weer op vieze topics?Ja, over jacuzzi's
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 18:27:

[...]

Kind hier is echt een week ziek geweest. Flink koorts, hoesten, slapen, niet eten.Maar Druif heeft wel een enorme motivatie om in ieder geval dinsdag weer beter te zijn, want hij doet mee aan een Special Heroes project: voetbal, en daar is ie helemaal idolaat van. Gisteren was de eerste training en hij kwam stuiterend van vreugde thuis, dus dinsdag is hij zeker te weten beter .
LV, beterschap voor druif, hij heeft in ieder geval een hele mooie motivatie.

Doet vast wonderen.
Ik hoop dat hij tegen die tijd weer helemaal fit is LV
Omdat ik me had voorgenomen om niet in Bente's topic te reageren, maar ik wel even mijn bewondering wil uitspreken voor een post, doe ik dat hier.

Wow, eindelijk iemand die het juiste doet

korenwolf in "Bang om echt te gaan leven"
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 januari 2015 @ 19:02:

[...]

Maar Druif heeft wel een enorme motivatie om in ieder geval dinsdag weer beter te zijn, want hij doet mee aan een Special Heroes project: voetbal, en daar is ie helemaal idolaat van. Gisteren was de eerste training en hij kwam stuiterend van vreugde thuis, dus dinsdag is hij zeker te weten beter .

Dûhûh.

Nu maar ff pamperen.
Je bent zelf een theepot
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 januari 2015 @ 19:18:

Omdat ik me had voorgenomen om niet in Bente's topic te reageren, maar ik wel even mijn bewondering wil uitspreken voor een post, doe ik dat hier.

korenwolf in "Bang om echt te gaan leven"+1

korenwolf in "Bang om echt te gaan leven"+1
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:SuzanneSuus schreef op 21 januari 2015 @ 19:25:

[...]

Dûhûh.

Nu maar ff pamperen.Hoebedoelu?
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 18:55:

Even voor de duidelijkheid. Thomba noemt mijn zijn minnares, maar dat is natuurlijk alleen in zin dromen zo.Gezien je eerdere uiting van smetvrees in het jacuzzi topic lijkt me dat heel verstandig, dat je dat niet in praktijk gaat brengen.
quote:Thordis2.0 schreef op 21 januari 2015 @ 19:33:

[...]

Gezien je eerdere uiting van smetvrees in het jacuzzi topic lijkt me dat heel verstandig, dat je dat niet in praktijk gaat brengen.Weet je hoe vies die dingen zijn. Dat is geen smetvrees, dat is realiteit

Of ze het juiste doet weet ik niet ( oprecht) maar een goede post. Zeker weten.

Haar nieuwste topic is ook zo wat. Veel posters in het begin die haar achtergrond niet kenden, wederom posters die maar blijven doorborduren en praten tegen een muur.

Deze jonge vrouw is zo ziek. Het zal je dochter en zus maar zijn
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 21 januari 2015 @ 19:39:

[...]

Of ze het juiste doet weet ik niet ( oprecht) maar een goede post. Zeker weten.

Haar nieuwste topic is ook zo wat. Veel posters in het begin die haar achtergrond niet kenden, wederom posters die maar blijven doorborduren en praten tegen een muur.

Deze jonge vrouw is zo ziek. Het zal je dochter en zus maar zijn

Nieuwste topic?

Heeft ze nou weer een topic geopend??
Paarlen voor de zwijnen. Yas en ik (en nog een heleboel anderen) hebben al zo vaak geroepen dat ze gewoon gezellig mee moet gaan forummen, maar dat wil ze helemaal niet joh. Ik ben d'r in elk geval helemaal klaar mee, hoe zielig het ook allemaal is. Met dat kind valt niet te praten, er is geen enkele wederkerigheid. En dat ligt echt niet allemaal aan die anorexia, ik heb zoveel meisjes gekend met een eetstoornis, en ook wel die daar heel diep in zaten, maar die toonden wel belangstelling voor anderen en je kon er ook gewoon mee lachen en zo.
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 januari 2015 @ 19:32:

[...]

Hoebedoelu?Dat hij ècht wel volgende week beter is maar je hem nu ff mag pamperen = vertroetelen
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 21 januari 2015 @ 19:45:

[...]

Dat hij ècht wel volgende week beter is maar je hem nu ff mag pamperen = vertroetelenSchreef ik dan ergens dat ik dat niet van plan was? Ik ga hem er alleen niet voor wakker schoppen .
Heb het topic opgezocht.

En weer is het een schreeuw om aandacht. Natuurlijk is het niet zo gek dat je lijf onrustig is als je niet eet en anorexia hebt.

Maar dat vertelt ze er niet bij. Zo uitgekookt is ze wel.

Echt, ik kan ondertussen echt kwaad worden om het feit dat ze hier nog steeds mag schrijven

In haar andere topic geeft ze ook geen antwoord op de vragen of ze bij haar psycholoog is geweest.

En als ze al iets zegt, dan is het niets inhoudelijks.

Korenwolf heeft zo ontzettend gelijk met die posting.

Ik wou dat de CM hier net zo wijs in was.
Ik vraag me bij Bente altijd af hoeveel waarheid is en hoeveel aangedikt/verzonnen.

Toen ik het nog volgde was altijd heel duidelijk te zien dat als mensen hun bedenkingen hadden en/of voor Bente negatieve posts plaatsten, er een vervelend, rot, kutverhaal achteraan kwam. Imo met de intentie geplaatst om de negatievelingen de mond te snoeren en de meelevenden een stukje meer mee te laten leven. Ik kan daar niet zo goed tegen. Als alles wat ze plaatst wel waar is, vind ik alsnog dat ze berekenend dingen plaatst, ze wacht met bepaalde info tot ze aangevallen wordt en gebruikt het dan om sympathie te wekken, vind ik het alsnog zeer lullig naar de echt betrokken mensen toe.

Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar dat denk ik niet.

Bente is ziek, geen twijfel mogelijk.
quote:Amaqanda schreef op 21 januari 2015 @ 20:09:

Ik vraag me bij Bente altijd af hoeveel waarheid is en hoeveel aangedikt/verzonnen.

Toen ik het nog volgde was altijd heel duidelijk te zien dat als mensen hun bedenkingen hadden en/of voor Bente negatieve posts plaatsten, er een vervelend, rot, kutverhaal achteraan kwam. Imo met de intentie geplaatst om de negatievelingen de mond te snoeren en de meelevenden een stukje meer mee te laten leven. Ik kan daar niet zo goed tegen. Als alles wat ze plaatst wel waar is, vind ik alsnog dat ze berekenend dingen plaatst, ze wacht met bepaalde info tot ze aangevallen wordt en gebruikt het dan om sympathie te wekken, vind ik het alsnog zeer lullig naar de echt betrokken mensen toe.

Ik kan het natuurlijk fout hebben, maar dat denk ik niet.

Bente is ziek, geen twijfel mogelijk.

Ik deel je twijfel c.q. vermoeden.

Er zijn er meer geweest die uit eenzaamheid hele ziektes uit hun duim hebben gezogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven