Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Istar_ schreef op 22 januari 2015 @ 20:26:

[...]

Ik ben benieuwd, het waren alleen Meds, Yas, LV en ik op dat topic. Dus we zouden als het goed is alle 4 een wrs moeten hebben.Het was in ieder geval ouderwetsch lachen! Kwartje valt weer!
quote:yasmijn schreef op 22 januari 2015 @ 20:28:

[...]

Zou zomaar kunnen. Ik weet bij god niet wat ik hier allemaal schrijf in een tijdspanne van, laten we zeggen, een week of 6. Dat blijft me echt allemaal niet bij, god beware me.Dat is handig
quote:yasmijn schreef op 22 januari 2015 @ 20:28:

[...]

Dat blijft me echt allemaal niet bij, god beware me.Dat zal de leeftijd dan wel zijn
quote:yasmijn schreef op 22 januari 2015 @ 20:30:

[...]

Het was in ieder geval ouderwetsch lachen! Kwartje valt weer!

JA

Maar zou jij eens willen kijken of jij mail hebt? Ik ben wel heel benieuwd namelijk of wij allevier een wrs gekregen hebben.
quote:Istar_ schreef op 22 januari 2015 @ 20:29:

[...]

Jij

?

Ja, natuurlijk ben ik er nog

Waar gaat dit over. Ik ben nog niet van plan om weg te gaan. Maar de goeroe zal zo wel komen.
quote:yasmijn schreef op 22 januari 2015 @ 20:32:

[...]

?

Waar gaat dit over. Ik ben nog niet van plan om weg te gaan. Maar de goeroe zal zo wel komen.

Lees jij wel?

Je hebt een wrs voor dat Amerika topic. En als het goed is dus ook een voor dat weekendje weg topic. Twee wrs was altijd een 24 uurs ban. Maar jij post, dus heb je ergens een wrs niet gekregen
quote:Istar_ schreef op 22 januari 2015 @ 20:31:

[...]

JA

Maar zou jij eens willen kijken of jij mail hebt? Ik ben wel heel benieuwd namelijk of wij allevier een wrs gekregen hebben.

Mail? Kijken of ik mail heb?

Ik word dagelijks bedolven onder mail. Ik kijk daar zelf niet naar. Dat handelen mijn stafadjudanten af.
Dus.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Die voorkeursbehandeling zal wel wat meevallen. Nog niet zo heel lang terug (zeker minder dan een jaar geleden, want ik schrijf hier nog geen jaar) heb ik een ban van Yas meegemaakt.

Het is toch ook wel vrij duidelijk dat mods regelmatig alleen naar het gestafte bericht kijken en niet naar de andere posts in een topic? Als alleen die van Istar gestaft is dan zien ze de rest niet eens. Kijk maar eens hoe vaak een bericht (deels) verwijderd wordt en het gewoon nog 2-3 posts later gequote staat.
Tuurlijk.
quote:yasmijn schreef op 22 januari 2015 @ 20:32:

[...]

?

Waar gaat dit over. Ik ben nog niet van plan om weg te gaan. Maar de goeroe zal zo wel komen.Jesus Yas, naieve doos... Als je nu in het stadion had gezeten had het gehele FC Twente vak gejoeld vanwege het proberen aan te naaien van een kaart. Snap je m nu?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Amaqanda schreef op 22 januari 2015 @ 20:39:

Die voorkeursbehandeling zal wel wat meevallen. Nog niet zo heel lang terug (zeker minder dan een jaar geleden, want ik schrijf hier nog geen jaar) heb ik een ban van Yas meegemaakt.

Het is toch ook wel vrij duidelijk dat mods regelmatig alleen naar het gestafte bericht kijken en niet naar de andere posts in een topic? Als alleen die van Istar gestaft is dan zien ze de rest niet eens. Kijk maar eens hoe vaak een bericht (deels) verwijderd wordt en het gewoon nog 2-3 posts later gequote staat.

Zeg dat.

Ik herinner me mijn eigen bans heel erg goed en ook de 'verwijderde posts" die gewoon gequote worden en dan alsnog blijven staan.
quote:hatsetats schreef op 22 januari 2015 @ 20:42:

[...]

Jesus Yas, naieve doos... Als je nu in het stadion had gezeten had het gehele FC Twente vak gejoeld vanwege het proberen aan te naaien van een kaart. Snap je m nu?

I get it.

Mwhoeha.
quote:yasmijn schreef op 22 januari 2015 @ 20:35:

[...]

Mail? Kijken of ik mail heb?

Ik word dagelijks bedolven onder mail. Ik kijk daar zelf niet naar. Dat handelen mijn stafadjudanten af.U heeft geen mail hoor, Koninklijke Hoogheid
quote:hatsetats schreef op 22 januari 2015 @ 20:42:

[...]

Jesus Yas, naieve doos... Als je nu in het stadion had gezeten had het gehele FC Twente vak gejoeld vanwege het proberen aan te naaien van een kaart. Snap je m nu? Beweer je nu dat ik Yas wat probeer aan te naaien?
quote:Istar_ schreef op 22 januari 2015 @ 20:31:

[...]

JA

Meldt zich . Ik had er zelfs 2.

Wat stom dat ze daar de PB-functie niet voor gebruiken. Ik heb me suf moeten peinzen welk adres ik nou ook weer had gebruikt voor dit account.
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 januari 2015 @ 20:44:

[...]

Wat stom dat ze daar de PB-functie niet voor gebruiken. Ik heb me suf moeten peinzen welk adres ik nou ook weer had gebruikt voor dit account.Twee voor 1 topic? Doe je goed
quote:Istar_ schreef op 22 januari 2015 @ 20:34:

[...]

Lees jij wel?

Je hebt een wrs voor dat Amerika topic. En als het goed is dus ook een voor dat weekendje weg topic. Twee wrs was altijd een 24 uurs ban. Maar jij post, dus heb je ergens een wrs niet gekregen

Dus ik moet 2 waarschuwingen hebben?

Ik zal de adjudanten ter verantwoording roepen. Die hebben mij niet verwittigd.
quote:Istar_ schreef op 22 januari 2015 @ 20:43:

[...]

Beweer je nu dat ik Yas wat probeer aan te naaien?Nee. Jij niet
quote:Istar_ schreef op 22 januari 2015 @ 20:43:

[...]

Beweer je nu dat ik Yas wat probeer aan te naaien?Jij niet.
quote:hatsetats schreef op 22 januari 2015 @ 20:45:

[...]

Nee. Jij niet Dan is dat helder.
Van jou vind ik het een terechte vraag Istar.
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 januari 2015 @ 20:44:

[...]

Wat stom dat ze daar de PB-functie niet voor gebruiken. Ik heb me suf moeten peinzen welk adres ik nou ook weer had gebruikt voor dit account.

Ja, een mens komt om in alle emailadressen. Laat staan de wachtwoorden. Die checken de adjudanten niet dagelijks.

PB gaat hem niet worden, die zet ik nooit of te nimmer aan.
Dan vraag ik me af wie dan wel.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:yasmijn schreef op 22 januari 2015 @ 20:47:

[...]

Ja, een mens komt om in alle emailadressen. Laat staan de wachtwoorden. Die checken de adjudanten niet dagelijks.

PB gaat hem niet worden, die zet ik nooit of te nimmer aan.Heb jij niet gewoon al 20 jaar hetzelfde mailadres?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven