Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 23 januari 2015 @ 15:32:

Mijn bestelde boodschappen komen morgen lekker niet naar de supermarkt!

Brengen ze het eigenlijk echt je keuken in? Wij wonen boven bedrijf dus dan motten ze wel een trap op. Van appieJa. Op mijn werk gaan ze ook de trappen op.
Het lijkt me zo'n gedoe om je bestelling in te voeren. En ik vind de bezorgkosten best veel. AH is maar zo'n 500 meter hier vandaan.
quote:Bieb2.0 schreef op 23 januari 2015 @ 16:04:

Het lijkt me zo'n gedoe om je bestelling in te voeren. En ik vind de bezorgkosten best veel. AH is maar zo'n 500 meter hier vandaan.Hier zit ie verder weg. Ik zou die kosten er wel voor over hebben, ook al omdat het een hoop ergernis in de winkel scheelt. Maar helaas, Appie bezorgt naar eigen zeggen door heel Nederland behalve hier dus (terwijl we wel een AH-XL hebben )
Zo duur vind ik het niet.. Ik betaal nu 3.95 aan verzendkosten. Dat ben ik aan benzine ook kwijt.

Invoeren is bij appie echt makkelijk. Boodschappenlijstje er naast en product voor product in het zoekvenster typen. Bij een andere supermarkt was het echt hel.
Verzendkosten bezorgkosten dus
quote:Bloes schreef op 23 januari 2015 @ 13:46:

[...]

Goed!

(Nou ja... moe moe moe, maar ik ben al bijna 12 weken en op de echo gisteren was het helemaal goed! )O, wat een bijzonder moment voor je en wat fijn dat alles goed was!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
3,95 is niks. Ik ben meer kwijt aan alle onzinnige impulsaankopen die ik daar elke keer weer doe

Het buurtsupertje hier bezorgt wel (en ook nog gratis), maar als ik daar mijn weekboodschappen doe mag ik mijn lichaam wel gaan verkopen om uit de kosten te komen.
Hee Miss I. , heeft mijn geduimendraai al tot enig resultaat geleid?
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 januari 2015 @ 16:22:

3,95 is niks. Ik ben meer kwijt aan alle onzinnige impulsaankopen die ik daar elke keer weer doe

Het buurtsupertje hier bezorgt wel (en ook nog gratis), maar als ik daar mijn weekboodschappen doe mag ik mijn lichaam wel gaan verkopen om uit de kosten te komen.Nu moet ik morgen wel tussen 8.00 en 14.00 thuis zijn. Je kan er ook kiezen voor een bezorgtijd tussen 14.00 en 16.00. Dan betaal je 8.95. Voor die 5 euro blijf ik wel een paar uurtjes langer in huis studderen.
Ja MissI, al wat gehoord??
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 januari 2015 @ 16:23:

Hee Miss I. , heeft mijn geduimendraai al tot enig resultaat geleid?

Ja, op de ene functie die voor onbepaalde tijd was en waar ik het meest op hoopte ben ik niet door voor de volgende gespreksronde.

De andere functie, ook intern, is een interimklus tot eind juni en daar ga ik maandag verder mee in gesprek over de arbeidsvoorwaarden.

Dus al met al niet de uitkomst waar ik op hoopte, maar desalniettemin niet slecht, want voorlopig weer aan de slag, zoals het er naar uit ziet. Als we eruit komen v.w.b. arbeidsvoorwaarden (en ik hoop dat die onveranderd gaan zijn) dan kan ik volgende week alweer beginnen
Top missI! Wat een opluchting zal dat zijn!
Dat is mooi Miss! Geeft je toch weer mooi wat langer de tijd om te solliciteren zonder al dat WW-gesodemieter!
Fijn MissI!

Ik heb de tickets voor NY geboekt
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 januari 2015 @ 15:42:

[...]

Volgens de site wel.

Ik overwoog zojuist ook om mijn weekboodschappen door Appie te laten bezorgen, maar ik blijk in een achtergebleven gebied te wonen waar Appie niet komt . Jammer, want we hebben geen auto en mijn arme man sleept zich de hele week mottig met flessen drinken en zakken aardappelen en zo.

Hier ook geen auto, maar ik sleep niet veel met boodschappen: geen flessen en/of pakken drinken, ik denk dat dat erg scheelt.

Oudste drinkt alleen water, jongste aanmaaklimonade.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 januari 2015 @ 16:41:

Dat is mooi Miss! Geeft je toch weer mooi wat langer de tijd om te solliciteren zonder al dat WW-gesodemieter!Deels, het zijn minder uren dan ik hiervoor werkte, dus ik krijg wat uurtjes aangevuld vanuit het UWV.
Bloes

MissI

Istar
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Goed zo MissI, het is toch iets en zoals gezegd, dat solliciteert ook wat fijner, zonder die druk van "ik moet ik moet".

Istar, ook fijn! Lijkt me erg leuk, NY.
quote:Miss.Innuendo schreef op 23 januari 2015 @ 16:45:

[...]

Deels, het zijn minder uren dan ik hiervoor werkte, dus ik krijg wat uurtjes aangevuld vanuit het UWV.Oh, zo. Nou ja, in ieder geval ben je toch weer een paar maanden van de straat .
quote:BellatrixVanDetta schreef op 23 januari 2015 @ 15:31:

[...]

Ik had hetzelfde

Boks!

Olla

Wat jammer dat het minder gaat. Ik kan wel begrip voor je man opbrengen vanwege mijn eigen angst.

Maar daar werk ik nu aan en dat levert me zoveel op!

Tip voor hem misschien?

Bloes

Fijn dat het goed gaat!Ijsklimmen is heel goed...
quote:Fangtasia schreef op 23 januari 2015 @ 16:58:

[...]

Ijsklimmen is heel goed... Ik snap 'm niet?
Huts!
Ik ook niet.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 23 januari 2015 @ 17:00:

[...]

Ik snap 'm niet?Heb ik nu de verkeerde voor me? Hadden we het niet laatst over ijsklimmen en het enge eromheen?
quote:Solomio schreef op 23 januari 2015 @ 16:47:

Bloes [afbeelding]

MissI [afbeelding]

Istar [afbeelding]Waarvan akte

Wat schrijf je dat leuk

+100!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven