Napraattopic 22

23-01-2015 21:25 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:KiaOraHoi schreef op 24 januari 2015 @ 08:33:

Hier ligt al zo'n 10 cm sneeuw en het is knetterglad..... was al te laat op mijn werk omdat het zo glad is ..... en het blijft maar sneeuwen en sneeuwen..... Maar ziet er wel superleuk uit!

Ze zijn niet aan het strooien of vegen hier... of iig net nog niet.'Ze' zijn vast wel aan het stooien, alleen net op plaatsen waar jij niet langs bent gekomen! Strooiwagens zijn natuurlijk niet zo goedkoop dat er er zoveel van worden aangeschaft dat ze in een half uur een hele stad kunnen strooien. Mijn schoonvader had vroeger strooidiensten en moest het hele dorp in een bepaalde volgorde strooien. Eerst de doorgaande wegen, dan wat kleinere wegen die de wijken verbonden met de doorgaande wegen en als laatste de woonwijken. Woonwijken kwamen vaak niet aan bod zolang er sneeuw bleef vallen, dan hadden de doorgaande wegen prioriteit.
Cateautje heeft het zaterdagtopic uitbesteed
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 januari 2015 @ 08:43:

Cateautje heeft het zaterdagtopic uitbesteed Ah, één van haar secondanten ingeschakeld
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Oh het sneeuwt hier nu ook aardig door. Moeten vanmiddag nog weg voor een familie-ding, hopelijk is het niet al te glad. Laatste deel vd route wordt nl niet gestrooid (bosweg).
De eerste de beste mafkees die hier in de buurt komt strooien prik ik zijn banden lek .
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 januari 2015 @ 08:50:

De eerste de beste mafkees die hier in de buurt komt strooien prik ik zijn banden lek .

Ik kom eraan!

Cochise

Jij bent welkom hoor, met je kruiwagentje
Lijkt me haske gezellig!
Sneeuw zou niet erg zijn als het niet zo grijs en somber was, maar met helder weer en zon.

Als het dan blijft liggen (alleen in het weekend uiteraard) dan is het nog te doen.

Het blijft hier maar doorsneeuwen.
Altijd nog beter dan hier Yas, hier is het boven nul en de ijzel is regen: grijs en nat.
quote:cochise schreef op 24 januari 2015 @ 09:07:

Altijd nog beter dan hier Yas, hier is het boven nul en de ijzel is regen: grijs en nat. Dat is nog meer horror
Mogguh

Hier ook een dik pak sneeuw. Ik vind het wel heel erg mooi om te zien. Beetje jammer dat ik straks op de fiets naar het station moet.

Dat is een dikke kilometer fietsen.

Oeh zouden de treinen wel rijden?
Lekker kittige ava Bieb!
Ik zit in dezelfde bui als Yasmijn. Het sneeuwt maar door.
Dank Co
quote:yasmijn schreef op 24 januari 2015 @ 09:04:

Sneeuw zou niet erg zijn als het niet zo grijs en somber was, maar met helder weer en zon.

Als het dan blijft liggen (alleen in het weekend uiteraard) dan is het nog te doen.

Het blijft hier maar doorsneeuwen.

Hier sneeuwt het niet meer maar er ligt een mooi laagje..

Na het weekend moet het uiteraard weer weg zijn..

Ik heb zo'n pesthekel aan de winter.!
Natuurlijk heeft de NS problemen, Bieb.

Zij zijn natuurlijk het alternatief voor de auto met dit weer. Althans, dat zou je denken....

Hier ligt sneeuw maar het is ook boven nul. Dat wordt een zooitje.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Jeetje een nieuw topic!
Mini laagje sneeuw hier.. ik hoop op meer...even buienradar checken.
Nou dit was het dus. Jammer.
quote:Miss.Innuendo schreef op 24 januari 2015 @ 09:28:

Natuurlijk heeft de NS problemen, Bieb.

Zij zijn natuurlijk het alternatief voor de auto met dit weer. Althans, dat zou je denken....

Hier ligt sneeuw maar het is ook boven nul. Dat wordt een zooitje.Ja maar ..ik heb een meet met leuke forumvrouwen.
Hier is na 3 weken eindelijk die stomme sneeuw weg haha. Het is prachtig maar niet als je op een heuvel woont en je dus diezelfde heuvel afglijdt elke keer dat je naar buiten gaat hahahaha
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Eindelijk sneeuw!!!
Hier geen sneeuw helaas. Zo naar de kappert is hoog nodig, je ziet weer dat ik geen echt blondje ben. Fijne dag ladies.
Leuk een beetje sneeuw!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven