Napraattopic 22
vrijdag 23 januari 2015 om 21:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 24 januari 2015 om 09:54
zaterdag 24 januari 2015 om 10:14
zaterdag 24 januari 2015 om 10:29
quote:MrsEinstein schreef op 24 januari 2015 @ 09:54:
[...]
Misschien ga ik tegen de tijd dat ik in de overgang kom wel uitslapen.
Ik hoop het niet, vind het heerlijk om vroeg wakker te zijn.
Nee. Hier ook overgang en uitslapen is er niet meer bij. Ik word zo vaak 'snachts tussen 3 en 4 wakker en dan kom ik met geen mogelijkheid meer in slaap.
Het sneeuwt hier steeds harden en de vlokken worden dikker.
Er ligt als ik moet schatten 10 tot 15 cm.
[...]
Misschien ga ik tegen de tijd dat ik in de overgang kom wel uitslapen.
Ik hoop het niet, vind het heerlijk om vroeg wakker te zijn.
Nee. Hier ook overgang en uitslapen is er niet meer bij. Ik word zo vaak 'snachts tussen 3 en 4 wakker en dan kom ik met geen mogelijkheid meer in slaap.
Er ligt als ik moet schatten 10 tot 15 cm.
zaterdag 24 januari 2015 om 10:29
Zo. Appie was er om 10 uur, dus lekker op tijd!
Ik ben fan. De melk is gewoon een week houdbaar, de groenten zijn niet allemaal over 2 dagen over de datum, het fruit ziet er goed uit en niet al overrijp.
En nu heb ik de hele dag voor leuke dingen! Zo in het minilaagje sneeuw spelen met zoon, die heeft nog nooit sneeuw gezien en wilde meteen naar buiten
Ik ben fan. De melk is gewoon een week houdbaar, de groenten zijn niet allemaal over 2 dagen over de datum, het fruit ziet er goed uit en niet al overrijp.
En nu heb ik de hele dag voor leuke dingen! Zo in het minilaagje sneeuw spelen met zoon, die heeft nog nooit sneeuw gezien en wilde meteen naar buiten
zaterdag 24 januari 2015 om 10:31
quote:yasmijn schreef op 24 januari 2015 @ 10:29:
[...]
Er ligt als ik moet schatten 10 tot 15 cm.Hier ligt nog geen halve centimeter en er komt ook niks meer..
[...]
Er ligt als ik moet schatten 10 tot 15 cm.Hier ligt nog geen halve centimeter en er komt ook niks meer..