Napraattopic 22

23-01-2015 21:25 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:lionlily schreef op 24 januari 2015 @ 10:54:

Woon jij daar, LV? Prachtig hoor!Niet precies daar helaas, maar wel op wandelafstand
Ook een heel pak sneeuw hier en het sneeuwt nog steeds. Zo'n 15cm al.

Goedemorgen!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Bieb2.0 schreef op 24 januari 2015 @ 10:24:

[...]

Ik ben wel benieuwd naar jou De rest ken ik allemaal al.

Maar ik ben bang dat het niet doorgaat.

Lijkt me leuk om elkaar allemaal te leren kennen! Maar als de meet niet doorgaat dan kunnen we misschien hier op de napraat een fotorondje doen?

quote:Steinbeck2 schreef op 24 januari 2015 @ 11:03:

[...]

Lijkt me leuk om elkaar allemaal te leren kennen! Maar als de meet niet doorgaat dan kunnen we misschien hier op de napraat een fotorondje doen?

Begin maar dan
Hier begint de sneeuw al te smelten gelukkig.

Het ziet er wel mooi uit, maar van mij hoeft het niet te lang te blijven.

Heel fijn dat ik er vandaag niet uit hoef.

Hopelijk is het morgen helemaal weg en blijft het dan droog, ga ik lekker wandelen.

Voel me niet lekker, moet antibiotica slikken vanwege blaasontsteking, maar ik word er behoorlijk misselijk van. Jakkie.
quote:Steinbeck2 schreef op 24 januari 2015 @ 11:03:

[...]

Oh god
quote:Bieb2.0 schreef op 24 januari 2015 @ 11:04:

[...]

Begin maar dan

Zal ik beginnen? Wel nog niet lang wakker.

quote:Steinbeck2 schreef op 24 januari 2015 @ 11:06:

Voel me niet lekker, moet antibiotica slikken vanwege blaasontsteking, maar ik word er behoorlijk misselijk van. Jakkie.Hè, bah, dat is naar. Hoop dat het snel beter is.
He wat jammer nou, ik mag nog geen plaatjes plakken.

Dan zit er niets anders op dan naar jullie foto's te kijken.
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 januari 2015 @ 11:07:

[...]

Oh god Oke ik begin wel
quote:Bieb2.0 schreef op 24 januari 2015 @ 11:04:

[...]

Begin maar dan

Ok, dit ben ik. (sorry niet zo'n mooie foto, ik had een slechte dag)

Is niet erg hoor, Roosje. Je ziet er prima uit.
Nou vooruit, ik doe mee.

quote:sandt2.0 schreef op 24 januari 2015 @ 08:42:

[...]

'Ze' zijn vast wel aan het stooien, alleen net op plaatsen waar jij niet langs bent gekomen! Strooiwagens zijn natuurlijk niet zo goedkoop dat er er zoveel van worden aangeschaft dat ze in een half uur een hele stad kunnen strooien. Mijn schoonvader had vroeger strooidiensten en moest het hele dorp in een bepaalde volgorde strooien. Eerst de doorgaande wegen, dan wat kleinere wegen die de wijken verbonden met de doorgaande wegen en als laatste de woonwijken. Woonwijken kwamen vaak niet aan bod zolang er sneeuw bleef vallen, dan hadden de doorgaande wegen prioriteit.Hier de binnenwegen worden nooit gedaan eigenlijk. Maar de 80 km was nog niet gestrooid en de snelweg ook niet. Dat was wel jammer. Maar kan zijn dat ik gewoon te vroeg was. Maar kom ze in de nacht vaak ook tegen dus het verbaasde mij gewoon een beetje. Ik hoorde dat het nu wel allemaal er beter uitzag dus als ik straks naar huis ga is het wel weer ok. Ik vind het wel geweldig om te zien. Word blij van de witte wereld .
Jammer Stein, misschien later op de dag een wat betere foto proberen plaatsen. Zo jammer als mensen gaan denken dat je er écht zo uitziet.
quote:Steinbeck2 schreef op 24 januari 2015 @ 11:11:

[...]

Ok, dit ben ik. (sorry niet zo'n mooie foto, ik had een slechte dag)

[afbeelding]Beetje brakke foto inderdaad Steinbeck. Maar echt lelijk kan ik je toch niet noemen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 januari 2015 @ 11:12:

Nou vooruit, ik doe mee.

[afbeelding]Lekker hoor, mooie bril, fijne broek. Je mag wel aansluiten bij mijn fantasie trio.
Beterschap Stein, je pillen met het eten innemen helpt misschien?
Je bent zelf een theepot
Staat je goed die bril LV!
quote:Fangtasia schreef op 24 januari 2015 @ 10:10:

Pfff, ik ben met het verkeerde been uit bed gestapt, iemand tips? Buiten even sneeuwballen gaan gooien? Of heb jij daar niet zoveel sneeuw liggen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 januari 2015 @ 11:13:

[...]

Beetje brakke foto inderdaad Steinbeck. Maar echt lelijk kan ik je toch niet noemen.Dank je LV, meestal doe ik wel wat meer make up, maar gelukkig valt het dus toch mee zonder.
Jullie weten dat ik graag motor rijd toch?

Nou deze was eigenlijk alleen voor de foto want normaal heb ik wel mijn motorpak aan natuurlijk.

quote:doornroosje9 schreef op 24 januari 2015 @ 11:07:

[...]

Zal ik beginnen? Wel nog niet lang wakker.

[afbeelding]Prachtig kapsel! Ik ga mijn haar ook laten groeien.
quote:MrsEinstein schreef op 24 januari 2015 @ 11:13:

Jammer Stein, misschien later op de dag een wat betere foto proberen plaatsen. Zo jammer als mensen gaan denken dat je er écht zo uitziet.Ja dat doe ik. Gelukkig hoef ik maar 5 dagen te slikken. Mooie gelegenheid om rustig aan te doen met eten zullen we maar zeggen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 januari 2015 @ 10:58:

[...]

Niet precies daar helaas, maar wel op wandelafstand dat straalt toch ook wel een beetje op jou af, hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven