Mode & Beauty alle pijlers

eehh nieuwe mode??

24-01-2015 18:41 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
e Amerikaanse modeontwerper Rick Owens heeft donderdagavond vriend en vijand verbaasd door modellen de catwalk op te sturen met gaten bij hun kruis.

Hierdoor zijn op verschillende foto's geslachtsdelen te zien, zo meldt E online.

Volgens de topontwerper, die zijn nieuwe herfst/wintercollectie 2015 tijdens de Fashion Week in Parijs toonde, zijn zichtbare penissen een nieuwe trend in de mannenmode.

Op Twitter werd de show logischerwijs uitgebreid besproken. "Ik weet zeker dat er meer dan alleen normale lengtematen zijn opgenomen tijdens de casting", aldus één van de reacties.

"Ik kan gewoon niet geloven dat hij mannen in ponchos met plasgaten bij hun kruis over de catwalk heeft laten lopen. Ik weet niet of dit nou geniaal, of complete waanzin is", zo zegt een ander. Hashtag #freethepenis en #DickOwens zijn veelgemaakte grappen die het internet overgaan.

Owens staat bekend om zijn expressieve uitingen tijdens zijn modeshows. Zo hield hij onlangs een show waarvoor hij geen modellen had gecast, maar gewoon mensen van de straat had geplukt.

Door: NU.nl
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Denk dat het echt aan zal slaan
Dat krijg je als alles al gedaan is. Niet echt mijn ding, nee.
Nee natuurlijk niet. Dacht je dat nou echt serieus? Nee toch hè?
Wel praktisch zo'n ventilatiegat. Weet je ook meteen wat je in huis haalt als je een date hebt.
Hopelijk voor die mannen is het alleen een trend in de zomer, het lijkt me wel koud voor nu. En de piemols krimpen dan ook nog.
quote:Star schreef op 24 januari 2015 @ 18:46:

[img]http://i.kinja-img.com/gawker-media/ima ... r3ikjx.jpg[/img]
Oh een ideale broek voor als je met je date naar de film gaat!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Star schreef op 24 januari 2015 @ 18:45:

Nee natuurlijk niet. Dacht je dat nou echt serieus? Nee toch hè?Eh nee joh? Sarcastisch bedoeld
Slappe piemels zijn zelden decoratief, dus doe d'r maar een kek broekje om.
quote:patchouli_ schreef op 24 januari 2015 @ 18:53:

Slappe piemels zijn zelden decoratief, dus doe d'r maar een kek broekje om.Zelden?
Zal zo'n model nou van de zenuwen geen stijve krijgen?
Erger je niet, maar verbaas je!
Mocht het nou aanslaan, hè? Zouden de leagues dan verschuiven?
Wat zal er toch bij die modellen door het hoofd gaan?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:MonteCara schreef op 24 januari 2015 @ 18:56:

[...]

Zelden?

Ik ben de uitzondering nog niet tegengekomen maar je weet het niet he.,zoveel piemels kom ik nou ook weer niet tegen.

Dit model heeft trouwens ook zeer niet-decoratieve knieën. Doe maar een lange broek dus.
Wuhaaaaaaaaaaaaaa
Hoe langer ik naar die piemel kijk, hoe lachwekkender het word, je zal zoiets toch op straat tegenkomen zeg
Erger je niet, maar verbaas je!
quote:patchouli_ schreef op 24 januari 2015 @ 19:12:

[...]

Ik ben de uitzondering nog niet tegengekomen maar je weet het niet he.,zoveel piemels kom ik nou ook weer niet tegen.

Dit model heeft trouwens ook zeer niet-decoratieve knieën. Doe maar een lange broek dus.Ja, die knieën ook idd. Maar mijn ogen worden toch ergens anders naartoe getrokken
quote:mariel1989 schreef op 24 januari 2015 @ 18:52:

[...]

Eh nee joh? Sarcastisch bedoeld Hoezo? Sommige mensen trappen overal in hoor en aangezien er geen plaatjes in de OP staan weet ik het nog zo net niet
Even serieus, die foto als ik met zo eentje op stap zou moeten, ben ik spontaan opgedroogd.
Nou ja ... 1 ding is zeker:

Ze lopen voor lul!
Je zal maar op een zomers terras zitten en zoiets komt voorbij. Proest het is net een aardappelzqk met een uitloper
quote:patchouli_ schreef op 24 januari 2015 @ 19:12:

[...]

Dit model heeft trouwens ook zeer niet-decoratieve knieën. Doe maar een lange broek dus.Ohhh heeft ie ook knieën....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven