eehh nieuwe mode??
zaterdag 24 januari 2015 om 18:41
e Amerikaanse modeontwerper Rick Owens heeft donderdagavond vriend en vijand verbaasd door modellen de catwalk op te sturen met gaten bij hun kruis.
Hierdoor zijn op verschillende foto's geslachtsdelen te zien, zo meldt E online.
Volgens de topontwerper, die zijn nieuwe herfst/wintercollectie 2015 tijdens de Fashion Week in Parijs toonde, zijn zichtbare penissen een nieuwe trend in de mannenmode.
Op Twitter werd de show logischerwijs uitgebreid besproken. "Ik weet zeker dat er meer dan alleen normale lengtematen zijn opgenomen tijdens de casting", aldus één van de reacties.
"Ik kan gewoon niet geloven dat hij mannen in ponchos met plasgaten bij hun kruis over de catwalk heeft laten lopen. Ik weet niet of dit nou geniaal, of complete waanzin is", zo zegt een ander. Hashtag #freethepenis en #DickOwens zijn veelgemaakte grappen die het internet overgaan.
Owens staat bekend om zijn expressieve uitingen tijdens zijn modeshows. Zo hield hij onlangs een show waarvoor hij geen modellen had gecast, maar gewoon mensen van de straat had geplukt.
Door: NU.nl
Hierdoor zijn op verschillende foto's geslachtsdelen te zien, zo meldt E online.
Volgens de topontwerper, die zijn nieuwe herfst/wintercollectie 2015 tijdens de Fashion Week in Parijs toonde, zijn zichtbare penissen een nieuwe trend in de mannenmode.
Op Twitter werd de show logischerwijs uitgebreid besproken. "Ik weet zeker dat er meer dan alleen normale lengtematen zijn opgenomen tijdens de casting", aldus één van de reacties.
"Ik kan gewoon niet geloven dat hij mannen in ponchos met plasgaten bij hun kruis over de catwalk heeft laten lopen. Ik weet niet of dit nou geniaal, of complete waanzin is", zo zegt een ander. Hashtag #freethepenis en #DickOwens zijn veelgemaakte grappen die het internet overgaan.
Owens staat bekend om zijn expressieve uitingen tijdens zijn modeshows. Zo hield hij onlangs een show waarvoor hij geen modellen had gecast, maar gewoon mensen van de straat had geplukt.
Door: NU.nl
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
zaterdag 24 januari 2015 om 22:32
quote:NummerZoveel schreef op 24 januari 2015 @ 22:24:
De perfecte outfit voor inbrekers en ander gespuis. Ik zie het helemaal voor me. Oom agent: Kunt u de dader beschrijven? Dame in kwestie: uhm... nou... hij was erg klein, rood, veel rimpels... niet echt een lekker ding, oom agent".Dat was ook mijn eerste gedachte
De perfecte outfit voor inbrekers en ander gespuis. Ik zie het helemaal voor me. Oom agent: Kunt u de dader beschrijven? Dame in kwestie: uhm... nou... hij was erg klein, rood, veel rimpels... niet echt een lekker ding, oom agent".Dat was ook mijn eerste gedachte
zaterdag 24 januari 2015 om 22:37
Je zou toch als moeder/vader/oma/opa supergrote zijn op je uiterlijk geslaagde exemplaar. "Ja, niet om op te scheppen hoor, maar hij is FOTOMODEL blablablabla" en dan de straat op moeten nadat de hele wereld zijn ieniemienie pielemuis met knokkelknietjes heeft 'bewonderd'
Karma...
Karma...
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 25 januari 2015 om 00:13
zondag 25 januari 2015 om 00:16
Ik moet ook eerlijk zeggen dat deze vertoning ervoor zorgt dat de potloodventer geen faire kans meer heeft om wel indruk te maken. Ik voorzie een potloodventer-staking voor gelijke rechten op het binnenhof.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.