Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

01-11-2014 21:09 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe afleveringen per 1 november. Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
Je vat het nogal hoog op Superhuisvrouw, ben je soms een bekende van ze?

In een hotel heb ik nog nooit extra schoonmaakkosten voorgescoteld gekregen. Voor een huisje, soit, maar voor een 'resort', nee. Ik vind het zelf erg vervelend als zoiets niet direct bij de prijs in zit als ik accomedatie zoek. Dat je ergens kijkt en denkt: Ha 30 eur per nacht: goede deal! En dan komt er dit nog bij en moet de airco ook nog apart betaald en ook nog eens belasting..die kun je toch gewoon in de prijs per nacht aangeven, die 7 euro? Voor mijn portemonee maakt het niet uit of dat naar hen gaat of naar de belastingdienst. Ik vind het erg Ryan Air achtig, dat er steeds kosten bij op komen. Kan toch?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Hun huis in Nederland is verkocht met als laatste verkoopprijs Eur 349.000,-, kun je op internet zien.

Wel knap zo'n stap, ze weten wel van aanpakken en hebben er zeker iets leuks van gemaakt.
foute quote
sun.lover wijzigde dit bericht op 21-01-2015 17:32
Reden: foute quote
% gewijzigd
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
quote:Superhuisvrouw schreef op 20 januari 2015 @ 16:00:

[...]

Jij straalt plezier uit wat een azijn pisser ben jij met je commentaar overal op.

Pardon, en dit is geen zure reactie? Doe even normaal zeg
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Ik zit klaar !!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Oh, ik ben te vroeg, even nog Bananasplit
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Beter te vroeg dan te laat
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Half uurtje nog.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Hai Sum, Hai Gat

we gaan naar Italie vanavond, ik heb pasta gekookt , (tralalalalalalalalalala)
Van de Aldi
quote:Summerdance schreef op 24 januari 2015 @ 20:24:

Beter te vroeg dan te laat
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Superhuisvrouw schreef op 20 januari 2015 @ 21:58:

[...]

Die 25 euro zijn eindschoonmaak kosten die zijn per verblijf dus ook als je veertien dagen zou willen blijven. Weleens bij centerparcs gekeken wat ze daar voor de eindschoonmaak berekenen. En als je hier naar een hotel gaat betaal je ook 3, 25 per nacht pp aan toeristenbelasting. Dan je auto nogeens parkeren.

Zo duur is het daar niet. Maar sommigen mogen graag wat te zeuren hebben.Ik geloof niet dat een trashtopic iets voor jou is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 24 januari 2015 @ 20:40:

[...]

Oh ik dacht dat jij al zo vroeg was.
quote:Nouschi schreef op 24 januari 2015 @ 20:42:

[...]

Oh ik dacht dat jij al zo vroeg was.

Ik ben nooit vroeg!

Als ik tenminste mijn vrienden mag geloven
Zo'n slaapkamer zou ik vanavond wel eens willen zien........

Wat een beeldige slaapkamer!

Ik ruk nog even snel een wijntje open hoor
Ik zit ook klaar

Prachtige plaatje, Eindeloos!

Ik kijk ook gezellig mee, maar helaas zonder mee te trashen. Mijn telefoon moet even aan de oplader
Ja....we zijn begonnen

Och erm,weer kindjes die mee moeten
quote:NummerZoveel schreef op 24 januari 2015 @ 20:57:

Prachtige plaatje, Eindeloos!

Ik kijk ook gezellig mee, maar helaas zonder mee te trashen. Mijn telefoon moet even aan de oplader Slechte planning Nummertje!
quote:Summerdance schreef op 24 januari 2015 @ 20:55:

Wat een beeldige slaapkamer!

Ik ruk nog even snel een wijntje open hoorHier aan de proseco rosé heerlijk, proost dames
leuk Italie
Fijtje?

Wat de neuk is dat nou weer voor naam?
Een landgoed... Klinkt veelbelovend!
Jammer........ Num......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven