Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

01-11-2014 21:09 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe afleveringen per 1 november. Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
My god...wat sneu voor die kids...blijf het toch altijd maar heel egoïstisch vinden...
Leuke uitzending, maar wat ik niet snap is dat je de kinderen zonder enige Italiaanse taalkennis zo naar die school brengt. Laat ze tenminste een spoedtaalcursus doen. Dan zouden ze het net iets makkelijker hebben gehad.
Ik ben net begonnen met kijken maar er stond daar een interessante verzameling parfumflesjes.
Nergens een foto te bekennen van het zwembad, dat zou toch inmiddels wel af moeten zijn. Curacao van vorige week was aanzienlijk goedkoper!
Ik vind het echt heel mooi geworden. Ik zou er zo boeken. Ziet er schoon en leuk uit, wel mijn smaak. Bovendien zou ik die mensen om me heen ook wel trekken.
Cum non tum age
ik vond ze kalekak lui bah
Zo he wat een prijzen voor een lodgetent. Ik ga ook elke zomervakantie zo kamperen, maar kost toch echt wel paar 100 euro minder per week.

En als ze geen normaal zwembad hebben, is het helemaal zonde van het geld!
Ik kan me herinneren dat er in de vierde klas van de basisschool een Spaans jongetje bij mij in de klas kwam

Ook zonder talencursus.

En in de vijfde klas kon hij prima meekomen met Nederlands.

Ik denk dat zeker jonge kinderen een vreemde taal best snel oppikken.

ja dat zwembad miste ik inderdaad ook op de foto's
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:LouisaVuitton schreef op 25 januari 2015 @ 10:25:

En als ze geen normaal zwembad hebben, is het helemaal zonde van het geld!

Want?

Een vakantie is alleen maar een geslaagde vakantie als er een zwembad bij ligt?
Ik kreeg telefoon dus heb het eindresultaat niet gezien. Maar mooi dus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Belachelijk duur zeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Summerdance schreef op 25 januari 2015 @ 10:44:

[...]

Want?

Een vakantie is alleen maar een geslaagde vakantie als er een zwembad bij ligt?Voor mij wel!
Voor die prijs mag er wel een zwembad bij. Ik las te hebben gelezen op hun side dat het zwembad over een jaar af is.

Wij gaan ook elk jaar naar Italie, aan het gardameer en betalen 1500 euro voor 6 personen voor 10 dagen. Een prachtig appartement heel mooi ingericht. En een heerlijk zwembad.
quote:Summerdance schreef op 24 januari 2015 @ 21:18:

Zo aardig studentenkamertje zeg voor die meiden Nou! Is heel wat anders dan mijn 10m2 kamertje in Amsterdam 16 jaar geleden.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:NummerZoveel schreef op 25 januari 2015 @ 11:06:

[...]

Voor mij wel! Het valt mij elke keer weer op hoe weinig ik eigenlijk van een zwembad gebruik maak
Ik maak juist heel veel gebruik van het zwembad. Vind het heerlijk voor wij weg gaan of als wij terug komen even lekker te ontspannen met een boek bij het zwembad!
quote:Nouschi schreef op 25 januari 2015 @ 10:51:

Belachelijk duur zeg.Voor Italiaanse begrippen zijn het vrij normale prijzen.
Voor dat geld zou ik ook zeker een zwembad willen.
Dat absoluut!
quote:Doreia schreef op 24 januari 2015 @ 21:41:

waarom doen ze die kinderen voor die tijd niet op een stoomcursus Italiaans??? Snap ik niets van. Onze expat buren hebben 3 maanden intensief cursus gehad, vervolgens ook hun jongste zoon hier naartoe gebracht en in een zomer klaargestoomd en alleen puberzoon spreekt geen nederlands, die zit op internationale school en heeft geen plannen hier te blijven, maar terug te gaan. Vind het zo sneu voor die kinderen...Dat dacht ik dus ook. Je wilt toch dat ze meteen een beetje leuk mee kunnen doen op school?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Het is wel prachtig geworden, dat wel. Ik zit liever daar dan in dat hotel in Oost Duitsland van pas geleden.
Leuk een terugblik.
Klinkt niet goed. Maar juist wel leuk om te kijken.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Leuk leuk leuk....een terugblik!
Oh wat een treurigheid weer.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven