Ik vertrek
zondag 25 januari 2015 om 10:42
Ik kan me herinneren dat er in de vierde klas van de basisschool een Spaans jongetje bij mij in de klas kwam
Ook zonder talencursus.
En in de vijfde klas kon hij prima meekomen met Nederlands.
Ik denk dat zeker jonge kinderen een vreemde taal best snel oppikken.
ja dat zwembad miste ik inderdaad ook op de foto's
Ook zonder talencursus.
En in de vijfde klas kon hij prima meekomen met Nederlands.
Ik denk dat zeker jonge kinderen een vreemde taal best snel oppikken.
ja dat zwembad miste ik inderdaad ook op de foto's
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 25 januari 2015 om 10:44
zondag 25 januari 2015 om 11:12
zondag 25 januari 2015 om 11:23
zondag 25 januari 2015 om 11:43
quote:Doreia schreef op 24 januari 2015 @ 21:41:
waarom doen ze die kinderen voor die tijd niet op een stoomcursus Italiaans??? Snap ik niets van. Onze expat buren hebben 3 maanden intensief cursus gehad, vervolgens ook hun jongste zoon hier naartoe gebracht en in een zomer klaargestoomd en alleen puberzoon spreekt geen nederlands, die zit op internationale school en heeft geen plannen hier te blijven, maar terug te gaan. Vind het zo sneu voor die kinderen...Dat dacht ik dus ook. Je wilt toch dat ze meteen een beetje leuk mee kunnen doen op school?
waarom doen ze die kinderen voor die tijd niet op een stoomcursus Italiaans??? Snap ik niets van. Onze expat buren hebben 3 maanden intensief cursus gehad, vervolgens ook hun jongste zoon hier naartoe gebracht en in een zomer klaargestoomd en alleen puberzoon spreekt geen nederlands, die zit op internationale school en heeft geen plannen hier te blijven, maar terug te gaan. Vind het zo sneu voor die kinderen...Dat dacht ik dus ook. Je wilt toch dat ze meteen een beetje leuk mee kunnen doen op school?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”