Uitgerekend eind augustus 2015 !!

21-12-2014 22:10 1195 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera: zwanger! En uitgerekend eind augustus 2015!

Schrijf hier mee over alles wat je bezig houdt. Helaas sluiten we in verband met de overzichtelijkheid de tabel, neemt niet weg dat iedereen welkom is om mee te lezen en te schrijven.

NaamLeeftijd#kindjeuitgerekendbijzonderhedenBlonde83311e kindje27 augustus Jongen kartonnendoos281e kindje28 augustus meisjeRose2010281e kindje27 augustus verrassingLiefhebber1977371e kindje28 augustus verrassing82roosje323e kindje14 augustus pudding123241e kindje30 augustus Jongen Teacup351e kindje19 augustus Jongen voorem_301e kindjeuitgerekend Jongenjolyne10261e kindje29 augustus Merel1981332e kindje29 augustus meisjeMel.nl281e kindje26 augustus Meisje MamavanDenM363e kindje21 augustus meisjeWaterspin302e kindje22 augustus Meisje Mmaas 27 1e kindje 10 augustus Verrassing Mtiks251e kindje24 augustus meisje
Joehoe. Hier ook zwanger en uitgerekend op 24aug. We hebben 26 jan de eerste echo. Voor de rest nog niets gezien of gehoord. Buiten de testen dan nu nog even geduldig een weekje wachten. Ben echt zo benieuwd... het is ons 2de kindje maar de vorige zwangerschap is al weer zo lang gelden tis allemaal weer even dik spannen en nieuw :-) ♡ Ons grote meid is nu 4,5jaar.

Qua misselijkheid. Niets te klagen alleen als ik honger heb. En dat heb ik vaak! Ook al hier gelezen dus ben niet de enige broeken zitten mij niet meer lekker en vind dat ik al een buikje heb en dat met pas 9.3wk vorige keer zag je pas wat met 18wk maja toen was ik nog 5 jaar jonger en vast ook strakker

Leuk om zo wat ervaringen te lezen.

alle andere mamas. Gefeliciteerd!!
have fun
Gefeliciteerd, wat leuk!!

Ik heb ook al een buikje , klein nog wel , maar ben vrij jong dus ik denk dat mijn buikspieren minimaal zijn haha!

Maar spannend zeg. Weet je familie het ??
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:Uitgerekendeindaug2015 schreef op 22 januari 2015 @ 14:12:

Oh haha was nog als OP. Xx merelEn ik voelde me juist raar omdat ik totaal geen klachtjes had, twijfelde bijna of ik wel echt zwanger was. Nou, ik weet het nu wel zeker hoor! Ach, op die manier vind ik het ook wel fijn dat ik het nu ook echt voel en zeker weet dat ik zwanger ben. Hoef ik daar iig niet over te twijfelen .
Hier begint het buikje ook een beetje, maar de windjes ook haha, dus ik vermoed dat het slechts opgeblazen darmen zijn (ben nu 8,5 à 9 weken ver.).
Merel wat vervelend dat je zo veel last hebt van alle kwaaltjes. Lijkt me echt heel irritant, hoop dat het snel beter gaat!!!

Welkom daggie, gefeliciteerd met je zwangerschap

Fijn dat de rest zich wel goed voelt
If you can dream it, you can do it.
Welkom daggie. Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Hier gaat alles op z'n gemakje. Mijn buikje is wel al duidelijk gegroeid en ik heb gister besloten om mijn zwangerschapsbroek aan te trekken. Die zat echt zoveel lekkerder dan mijn oude broeken. Mijn buikje valt wel veel meer op door die broek 😊

Bij mij op het werk is er een 'weddenschap' omtrent het geslacht. Een collega is al drie keer van keuze veranderd 😂. En lln die vroegen of het er niet meer dan een waren. Want dat kon nu nog gebeuren toch juf? Heerlijk die naïviteit.
@pudding123: ja hier weet de familie het al. We vonden de kerst dagen een goede om het te vertellen ook al was het nog allemaal erg pril. Reacties waren erg leuk. En speciaal vanwege de dagen en de sfeer. Voor de rest wacht ik nog even af. Eerst even zelf de echo zien. Voor dat we het van de daken gaan afschreeuwen.

@Mmaas: dank je. Collega's heb ik niet dus weddenschapjes op het werk moet ik helaas missen lijkt mij wel erg leuk! Ik ben zzp-er vast klanten heb ik ook nog niet ingelicht.. en inderdaad oude broeken ze passen nog wel. Maar lekker zitten... nee niet echt.. zwangerschapsbroek. Ja lekker. Ohnee dan zie je het buikje meteen opvallen..

Ja hier ook spastische darmen. Snap niet dat ze zo doen. Is toch helemaal nergens voor nodig? En wellicht de rede van het buikje.. fijn weer....
have fun
Jeejjj vandaag gaan we even ideetjes opdoen bij babypark. Zo leuk.

Ik ga ook met mijn moeder naar de 9 maanden beurs, zijn er meer vrouwen hier die naar de 9 maanden beurs gaan????

Heb ik ook zo'n zin in 😄
Met alle respect, maar mij persoonlijk lijkt me die beurs echt vreselijk. Ik weet niet precies waarom. Ik ben niet het type dat kan kirren om babysokjes.
Haha ik echt wel, ik ben echt verschrikkelijk daarin.

Terwijl ik normaal best nuchter ben, ben ik dat niet als het om babies gaat 😄
Ik ga helaas niet. Heb net nieuw werk en kan even int vrij vragen helaas! Maar ik hou daar ook wel van haha. Net zoals zwangerschaps kettingen, leuke buikbanden.
Vandaag in week 10 beland A.s dinsdag hebben we de volgende afspraak bij de vk. Spannend want nu gaan de kids ook mee. Ze vinden het zo leuk! Heb dan twee weken daarop de combinatietest. Op zich niet echt zenuwen daarvoor, maar hou toch een ieniemienie gedachte dat het misschien niet goed kan zijn....

Ik ga ook niet naar de zwangerschapsbeurs, ben er geweest toen ik in verwachting was van de middelste en vond het megadruk en zeeeeeeeeer weinig zitmogelijkheden. Had toen al flink last van mijn bekken dus vond dat niet prettig.

Vandaag een wat grotere stretchbroek gekocht, er is hier in de stad geen kledingwinkel waar ze positiekleding verkopen en ik hou niet van online-shoppen.
Ik ben daar ook niet zo van... Ik zal ook geen buikbanden, kettingen enzo gaan dragen...

Maar ik ga wel naar de 9 Maandenbeurs waarschijnlijk! Ik vind t reclame materiaal wel handig om door te lezen en informatie op te doen. Ik heb geen zussen met kinderen, geen schoonzussen met kinderen, een vriendinnen met kinderen... Ik ben de eerste! Dus zal, in die zin, t allemaal zelf moeten uitzoeken.. Zonder tips van zus/schoonzus/vriendinnen! Dus vind alle info wel fijn!

Daarnaast vind ik de huishoudbeurs ook gewoon leuk! 😁
Vandaag is de mooiste dag.
En ik ben vandaag begonnen met het smeren van buikcreme! Van Zwitsal... Vond die geur nooit zo, maar t lijkt wel alsof mijn 'babyknop' om is. Heerlijk die geur! 😁
Hey ik heb toevallig ook vandaag de buikcreme van zwitsal gekocht. Ruikt echt lekker.

Ik heb ook super mooie kinderwagens gezien!!!! We moeten wel even sparen met mijn smaak 😄
Mel, daar heb ik ook al naar gekeken!

Welke zou jij graag willen??
Ik heb van quincy hele mooie gezien! 3 in 1

Maar ik ga voor 2de hands. Scheelt veel honderden euro's en ze zijn bijna zo goed als nieuw.

Gaan jullie allemaal wel nieuwe kinderwagen kopen
Ik zou heel graag de iCandy willen als ik een meisje krijg of de bugaboo cameleon diesel als ik een jongetje krijg.

Mijn wagen hoeft niet nieuw te zijn maar moet er wel heel goed uit zien 😄

@pudding, over de quinny hoor ik slechte recenties, schijnt vermoeiend te zijn en snel uit te wijken. Maar ik weet niet of dat voor alle quinny's is.

@kartonnendoos, welke wagens heb jij gezien????
Oh en misschien ook wel een bugaboo voor een meisje hoor 😄

En Mutsy, heeft ook mooie wagens trouwens. Die zijn wel stukken leuker geprijsd dan bugaboo
Ik vind de Joolz écht prachtig... Die zou ik zo graag willen!! Maar ik selecteer nu dan ook alleen maar op uiterlijk hoor! K vind wel dat hij handzaam moet zijn én makkelijk in onze grote Twingo moet kunnen!
Ik heb nu ook alleen nog naar uiterlijk gekeken. Zodra we echt gaan kijken, wil ik van alle wagens zien hoe ze in en uitklappen enzo. Ik rij een ford ka, dus dat moet wel passen inderdaad.

Maar het is gewoon zo leuk dat ik voor het eerst "legaal" en een babywinkel ging kijken. Echt heerlijk!!!!
Ik ga ook voor 2nd hand. Sowieso eentje waarmee je kunt hardlopen want dat doe ik graag. Ik vind de prijzen van nieuw belachelijk. Terwijl je er maar zo kort gebruik van maakt!
Ik heb een Joolz, op zich heel tevreden mee en makkelijk en klein in te klappen (kan achter in mijn Toyota Yaris). Maar qua gebruik/kosten de grootste miskoop die we gedaan hebben. Ik heb mijn eerste bijna alleen maar gedragen, veel handiger en knusser!
Pudding, jij zei laatst dat jouw vriend zegt het hartje te horen!! Ik dacht dat kan echt niet. Nou ligt mijn vriend net tegen me aan en hij zweert het ook te kunnen horen.

Zo lief 😍
Maar de joolz bevalt je dus wel kwa wagen elliot? Kun je er ook een beetje op leunen???

Ik heb bekkenbodeminstabiliteit dankzij een auto-ongeluk en vind het juist fijn om ergens op te kunnen leunen als dat nodig is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven