Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Alle reacties Link kopieren
@Rasa: heb hem laten weten dat ik geen behoefte heb meer om af te spreken. Dan had hij vrijdag maar meer fatsoen moeten tonen ipv op het laatste moment af te zeggen.
Carpe Diem!
@ famke, Je bent niet de enige die zich afvraagt "Komt die ene nog...?", maar op het moment dat je het echt sterk voelt is dat wel een hele schrale troost. Niet opgeven, opladen en weer verder gaan. Met niet opgeven bedoel ik niet dat je niet even een pauze mag nemen om even op te laden. Als je in deze toestand verkeerd zijn alle mannen onaantrekkelijk (ik heb dat ook met vrouwen.)

Als je er zo vaak net naast zit, moet het wel een keer raak zijn.

@ amy, buitenlandman heeft wel een greep op je. Misschien moet je hem eerst verwerken voor je verder zoekt. Droombeelden zijn geen eerlijke concurrentie.

@ koekske, mooi om te horen dat het met jouw date zo goed gaat.

Het niet daten heeft meer voordelen dan nadelen. Ik heb meer tijd, heb niet de onzekerheid waar jullie mee kampen en ik zaag elke dag een stukje keten door. Volgende week heb ik nog één jaar te gaan. Ik heb een paar NMLK-activiteiten achter de rug en het is echt leuk. Het lijkt vreemd om met een stel wildvreemde mensen naar theater of film te gaan, maar iedereen staat open voor elkaar en dus wordt het heel gezellig. Ik heb zelfs mijn eigen activiteit (theaterbezoek) gestart. Het is echt een aanrader!

Overigens ga ik nog steeds een paar keer in mijn eentje naar dingen toe die ik per se wil zien. Vind ik eigenlijk best wel stoer van mijzelf.

Nadeel is wel dat het voor mij nog steeds lang is om niet te daten en het nog steeds weleens echt kriebelt. En dan kan ik gewoon niet zoeken omdat ik er geen ruimte voor heb. Dus ik heb het soms niet leuk gevonden en die momenten gaan ook wel komen. Ik heb ook mijn behoefte aan een leuke vrouw in mijn leven, maar ik denk dat het alleen met hangen en wurgen (en een hele goede wederzijdse klik) kan lukken op dit moment.
Goedemorgen iedereen,

Ik heb me vorige week aangemeld bij Tinder, ik heb er speciaal een nieuw facebook account voor aangemaakt, aangezien ik op mijn echte facebook niet veel fotos heb. Dus heb een nieuw profiel gemaakt met leuke foto's van mezelf en me daarmee aangemeld. Ik moet zeggen dat ik wat sceptisch was omdat het veel op badoo lijkt, foto's kijken, en wel of niet leuk vinden, maar heb sinds paar dagen leuk contact met een man die in de buurt woont, sinds vandaag appen we ook en volgt er later deze week een date. Ergens heb ik ook wel twijfels omdat ik toch wel graag een man wil zonder kinderen en hij heeft er 2. Maar het contact is erg leuk, hij is lief en geinteresseerd en we hebben leuke gesprekken dus ik geef hem het voordeel van de twijfel.

Even over datingsites: ik vond lexa en paiq ook bedroevend slecht, weinig leuke mannen. Ik ben ook een tijdje lid geweest van knuz, daar wel leuke gesprekken gehad maar uiteindelijk toch niks uitgekomen. RP weinig leuke mannen in mijn zoek categorie.

Ematching ken ik niet.

Famke: ik ken het gevoel, dat had ik ook een paar weken geleden, maar ik weet uit ervaring dat het na een tijdje wel weer beter gaat dus troost je, je bent niet de enige, we zitten allemaal beetje in hetzelfde schuitje.

Rasa: wat heerlijk, 4 maanden sabattical, dat zou ik ook wel willen al zou ik het wel eng vinden om in mn eentje te gaan reizen, ik heb respect voor mensen die dat kunnen en durven. Waar ga je heen?

Miss P: vind je niet dat iedereen een 2e kans verdiend? Ja het was lullig dat hij op het laatste moment afzegde met een vage reden maar hij laat wel blijken dat hij nog steeds interesse in je heeft, en als hij dat ook de 2e keer verpest weet je zeker dat het niks meer zal worden.

Koekske: heerlijk om verliefd te zijn, ben jaloers (op een positieve manier haha).
@Leentje: een vriend van me gaf aan dat Basis nog erger was dan Tinder. Dat men nog meer op zoek is naar een snelle wip. Ik ken het niet dus kan er ook niet over oordelen. Gewoon nu lekker genieten van het leuke contact en niet teveel op zaken vooruit lopen. ;)
Carpe Diem!
@ Rasa, wat heerlijk die sabbatical! geniet ervan! Ook lekker om je even op wat anders te focussen. Het leven kan soms zonder man zoveel relaxter zijn, dan hoef je geen rekening met iemand te houden en kan je lekker een paar maanden naar het buitenland.

@Amy, blij toe dat die beller je heeft verwijderd…..

Ik voel me ook af en toe een tinderdebiel, Ik heb alleen maar vage en vaak grappige verhalen, maar dat maakt weer dat vriendinnen mij tinderkoningin noemen, het is maar niet hoe je het bekijkt.

@ Maka, ben je niet bang dat je toch teveel gaat voelen voor jouw foute man? Het komt op mij over alsof je je al een beetje op glad ijs begeeft. Ik denk dat het niet zo is dat contact met een rot gevoel beter is dan geen contact. Zoals je zelf al aangeeft; Sta je nu wel open voor echt leuke mannen? Als je toch met je hoofd bij een ander zit? Je geeft al aan dat je weet dat het pijnlijk gaat worden. Misschien een beetje kort door de bocht, maar waarom zou je jezelf dat aandoen?

@Famke, Ik snap hoe je je voelt, zit zelf ook een beetje in een dipje. Je jezelf een tinderdebiel voelen etc. Daten is soms gewoon rottig en vermoeiend. gewoon even tot jezelf komen en gewoon weer overeind krabbelen. het enige verschil tussen slagen en falen is dat de mensen die slagen 1 keer vaker zijn opgekrabbeld dan die anderen.

Ik val overigens op lang en slank. waarschijnlijk omdat ik dat zelf ook ben.

@MissP, wat een hork! groot gelijk heb je! even een pauze, of ga heb je nog wat in het verschiet?

@Koekse, Geniet ervan meis!

@ Renske, Ja, foute man. Klinkt inderdaad alsof het beter is om het af te kappen. ergens wist je het waarschijnlijk al, dat het zo zou lopen. Anders zou je hem waarschijnlijk geen foute man noemen. Sterkte!

@ Erik, men wilt altijd wat men minder makkelijk kan krijgen, of niet? Vaak als je zelf weer een stapje terug doet bij die vrouw, komt ze weer.

Die ander kan je misschien nog een kansje geven, wie weet ga je haar leuker vinden.

Ik had ook even een dipje… al mijn lijntjes zijn weer doodgebloed, of ik heb ze afgekapt. Af en toe vraag ik me af of het wel mogelijk is; Dat de interesse wederzijds is, en dat het gewoon niet zo lastig gaat. Maar goed, dus even een weekendje tot mezelf gekomen.

Dit forum is heel fijn en gezellig, maar af en toe vraag ik me af of hieraan meedoen er niet voor zorgt dat je er veel te erg mee bezig bent? hebben jullie dat ook niet?
@Winkje: hmm mijn Haagse man is erg stil in een keer :/. Reageert ook niet echt op mijn berichtjes. Even afwachten dus.

Ik vind dit forum gezellig. En voor mij is het juist een schop onder mijn kont soms. Omdat ik niet zo snel afspreek en dan juist hier gemotiveerd worst om af te spreken. Snappie? :p. Ik ben niet continue met daten bezig. Zou er misschien weer net wat meer tijd in moeten steken.
Carpe Diem!
Pepper vind ik tot nu toe het leukst, Leuke mannen en je kunt gewoon alvast bepaalde informatie zien, waar je toch wel als eerste naar kijkt bij internetdating, een profiel zegt vaak ook wel wat. Paiq vind ik ook wat minder. Als je indd die fototoernooi doet, dan zijn grotendeels de mannen qua foto absoluut niet mijn type. Tinder wilde ik doen, maar nog steeds wel contact met mannen via pepper/paiq, als dat dood bloed, ga ik toch eens over op tinder..

Inmiddels met drie mannen aan het appen, meestal hield ik het bij één tegelijk eigenlijk, maarja als je het loslaat, 'krijg' je in een keer meer aandacht, . Met N. erg leuk contact, niet van die standaard vragen over je interesses, maar wel spontane gesprekken. Deze week maar een datevoorstel doen, ben nieuwsgierig naar hem! . Andere twee wat meer oppervlakkig contact mee.

Ik vind het forum juist fijn indd, even je gedachten filteren met mensen die in hetzelfde schuitje zitten.

@ Famke: , niks aan zo'n dip. Snap je heel goed hoor, herkenbaar! Zet even je zinnen op andere dingen, even dingen waar je positiviteit kan uithalen.

@ Erik: hoe staat het contact met 'verlegen dame'?
Ik ben ook een vergelijkend warenonderzoek aan het doen op de datingsites. Ben paar maanden geleden begonnen met edarling en lexa. Allebei betaald. Edarling vond ik echt ver-schrik-ke-lijk, wat een weggegooid geld. Lexa vond ik nog wel even vermakelijk, vooral om de hilarische reacties ("jammer dat je niet mijn type bent, anders had het wat kunnen worden"), maar ik zit natuurlijk niet voor dit soort reacties op een datingsite. Toen ook maar op tinder gedaan en grote voordeel is dat je toch regelmatig 'vers bloed' hebt en af en toe weer opnieuw kunt aanmelden om weer vanaf nul te beginnen. Ik merk wel dat de meeste mannen in de vijver waar ik vis (mannen tussen de 42-52) op zoek zijn naar sex. Soms denk ik contact te hebben met een leuke vent die iets meer zoekt, maar dan blijkt het toch maar weer om 1 ding te gaan. Daar word je soms beetje moe(deloos) van. Vorige week aangemeld bij e-matching en mijn 3 gratis berichten verstuurd. Van eentje maar reactie gekregen dat hij al aan het daten was en van de andere 2 mannen nooit meer wat van gehoord. Dus ook weinig zin om hier betaald lid van te worden. Ook mijn oude RP account weer nieuw leven ingeblazen, maar daar nog geen leuke mannen gezien, dus ook daar nog even geen geld ingestopt. Maar misschien toch ook eens pepper proberen, daar zijn de meesten best positief over.

Het ging eerder over op wat voor lichaamsbouw je valt. Ik val op grote mannen die liever wat steviger zijn dan slank/dun. Ik ben zelf ook aan de stevige kant. Dat vind ik niet erg, want ben laatste 2 jaar 50 kilo afgevallen, dus ben eigenlijk heel trots op mezelf. Maar een lichaam wordt daar niet mooier van met dat losse huid en alles wat wat meer hangt. Dat is best een onzekerheid met het daten. Maar ik wil eigenlijk ook geen man die hierop zo afknappen. Totnutoe hebben mijn dates waar ik ook sex mee heb gehad er niks over gezegd en hoorde ik ze ook allerminst klagen:-)

Volgende week maandag heb ik een date staan met een tinderman waar ik afgelopen weekend mee matchte. Best lastig om nog een hele week te moeten overbruggen. Nouja, kan de date altijd nog afzeggen haha. Ik merk wel dat de dip altijd loert, als er te lang niks gebeurt op relatiegebied, dan ga ik me ook een beetje eenzaam voelen. Dan lijkt het inderdaad alsof het bij iedereen wel lukt, behalve bij mij. Het fijne van dit forum is dat er lotgenoten zijn, dus ik ben helemaal niet de enige waar het niet bij lukt;-) We blijven hoop houden!
Nondeju ben ff weekendje pleite en ik kan meteen een uur (mss wel twee!) bijlezen!

SK die teksten doen het echt wel, en bij de vrouw waarbij het niet werkt, dat is toch niet jouw vrouw.

Famke: hugje van hier! Been there, have tshirt etc.

Elefide, knap hoor, 50 kilo. Ik heb een paar koters gehad van ruim boven de 4 kilo en ondanks mijn sterke buikspieren is het ook niet strak meer: warstripes zeg maar. Ook geen issue met seks. Ik van zelf op stevige schouders en armen zonder bodybuilder profiel. Zeg maar van nature. Liever paar pondjes vet dan brood mager. En idd: net als Amy. Kerel moet me kunnen optillen (en ik ben geen kleintje). Val wel op mannen met veel energie, adhd no problem. Ik heb ook veel energie, alhoewel ik ook lui ben, dus blijft mijn energie vaak wel ongebruikt. Ook wel last van uitstelgedrag, dus hou wel van iemand die me een schop onder mn kont durft te geven.

Was weekend weg naar Alpen. Met een groep van 20 kerels. Lachen. Geen zin in sjansen. Was wel een leuke vent: ex atleet en bobsleer. Wel lekker ding maar na biertje.. CIAO! Was daar lekker voor mezelf, en ben ook wel kapot. Twee keer 1200 km rijden, 3 dagen buiten activiteit, vannacht om 4 uur pas thuis en om 9 uur weer op mn werk. En nog steeds wakker.... Mss ben ik een stiekeme adhder? Lol

Ondertussen plat geappt door latter. Wel erg lief allemaal, maar nu toch geen relatie materiaal. Ergens wel fijn om door iemand die zelf zo leuk is zo leuk gevonden te worden. En ergens voor mn ego ook wel goed dat ik nu bepaal wat er gebeurt en tot hoever. En omdat ik dus wat afstandelijker ben doet ie veel meer zn best. Ach hij mag fwb zijn en wie weet over 5 jaar of zo. Maar kom ik iemand anders tegen dan is dat jammer. Voor hem. Klinkt hard, maar eerlijk. En hij weet dat. Nu heeft ie zelf een ego zo groot als de eifeltoren dus hij verwacht dat ik toch wel weer terugkom. Maar ik weet t zo net nog niet. Ben niet bepaald van gisteren. Wel lollig, want hij is dit duidelijk niet gewend. Of vrouwen zijn zo boos/ verdrietig dat ze hem nooit meer willen zien, of ze blijven smeken. En ik doe geen van beide. Dus ik gebruik hem net zo hard als hij mij gebruikt en dat voelt goed. Scheelt me zoveel tijd dat ik nu ook ff niet date. Heb het wel druk genoeg met baan, kids en mn onderneming die ik ook nog steeds heb. Hij erbij voor af en toe een knuffel (en heel veel meer). Tzt kom ik wel weer iemand tegen, ik chat wat op okc, zonder notificatie dus ik kijk alleen als ik tijd heb. Heerlijk relaxed!
@Winkje; pff, ik denk dat ik ook wel een tinderkoningin ben ja... Ik denk dat je wel een punt hebt wbt dit forum/topic

@Leentje; ik ben benieuwd wat Tinder je gaat brengen!

@Bessie; heb jij veel contact op Pepper?

Ik nog steeds geen ijzers in het vuur
@ Amy: de meeste contact die ik heb gehad afgelopen half jaar qua dates was via pepper. Dus daarom ook wel positief erover. Het leuke contact van nu met N. is ook via pepper. En vnv gelijk maar drankje voorgesteld, waar hij positief op reageerde. Merk dat ik enthousiast ben, terwijl ik dat ook wil temperen voor mijzelf, omdat het 'maar' digitaal contact is.. In het echt is het altijd maar weer afwachten...
Tinder is iig laagdrempelig. Gratis, mensen in de buurt. Ik heb er heel wat dates aan overgehouden, maar het grootschalige houdt mij tegen. Het is gewoon te veel. Okc is wat dat betreft een kleine tinder, en dat vind ik fijner. Maar ik ben dan ook niet meteen op zoek naar date.

Bij tinder genoeg kerels die best wel serieus zijn, maar ik zit 38-48 te kijken (voorkeur 40-45) hoop onzin ook maar fijne is wel dat alleen matches je kunnen benaderen en je kunt aardig screenen op foto's
Hmm. Ik zit nu dan alleen op Tinder. Bij bepaalde heb ik wel het idee dat ze "op zoek" zijn naar meer dan alleen sex. Alleen ben ik dan nog erg terughoudend. :/ Wat me dus soms best een leuek match kost.

Al heb ik ook genoeg: "ik heb zin waar woon je?" types er tussen zitten helaas. Die worden dan afgepoeierd en verwijdert. Mijn voorkeur staat ingesteld op 28-35 jaar. Ben zelf 28.

Ik val op verschillende types. Ene keer de macho man met het sportieve gespierde lijf, andere keer de man met het goede lijf en lieve koppie. Een van mijn exen was een grote gevulde teddybeer met jaja menboobs. Maar zijn gevoel van humor deed het hem gewoon.

Groot of klein maakt me niet zo veel uit. Ben zelf maar 1.55m dus de kans dat ik een man tref die kleiner is dan mij, is vrij klein :p.

Iemand nog leuke succesvolle dates gehad?
Carpe Diem!
Soms (meestal) denk ik wel iets te lang na over die eerste zin.

Wat soms niet vol nut is, zeker als ze het bericht niet eens

kunnen lezen omdat ze een gratis account hebben.

Maar goed te weten dat een simpele interesse ook goed kan zijn.

En nee, de rare humor gooi ik nooit de eerste keer al over het hek.

Leuk, ergens ging het over uiterlijk.

Blokjes niet vereist? Fjew, in the clear daar.

Maar dames die een fitte man de voorkeur geven, zijn zij ook fit meestal?

Mij gaat het toch meer om het gezicht. Te, is natuurlijk te.

Maar ik heb een brede smaak.

@sybreed & koekske & imogen,

Ik denk niet eens dat ik haar een berichtje stuur. Was gewoon

even kort obsessief over haar profieltekst. Voor zover ik in de

toekomst kan zien zijn we elkaars type totaal niet.

Er zijn gelukkig nog wel een paar interessante ladies over op RP.

Tussen de smileys door lees ik dat iedereen zowat één of meerdere

dates heeft gehad de afgelopen dagen. Goed bezig mensen!

@famkej,

Zing maar lekker door op een hoge toon. Dat lucht op.

Ik heb me laatst laten vertellen dat ik categorie anders ben die

gewoon bizar weinig matches zal hebben. En dat ik dat gewoon

moet accepteren -_-.

@missp, de 'ik heb zin waar woon je' zou ik als een groot compliment

zien. Maar ik ben dan ook weer niet een macho/gespierd lijf figuur

Sindskort besloten om eens wat aan mijn uiterlijk te doen.

Voorheen (en vandaag ook nog even) zie ik eruit als een onzekere,

wannebe loverboy, marokkaanse half gangster nix persoon. Kleurloos,

klankloos, stuurloos en identiteitloos. Beetje strak shirtje om die

halfhartig, wanhopige overcompensatie te verduidelijken.

Terwijl ik 'All your base are belong to us / live long & prosper'

zou moeten uitstralen. Vanavond even kijken of ik nog normale geek-

kledij heb. En mezelf dwingen om weer een bril te dragen. Ik zie

gewoon niet eens of een lady 5 meter of verder naar me staart of

knipoogt -_-. Lenzen zijn weer te eng.

Ontopic:

Buitenlandse tinder lady bericht nog steeds terug, met wat geluk

eind deze week 1e date. Ze woont gewoon bijna om de hoek.

Verder geen lijntjes momenteel.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
@Sk: Nee, zie dat niet als compliment. Wil niet als een of andere stoeipoes gezien worden. Maar hey, ieder zijn ding. En het zijn niet alleen de macho spierbundels van ik zoiets krijg :/

Hoezo wil je je veranderen? Iemand moet je nemen zoals je bent. Met of zonder bril, gevuld of mager etc etc. Uiterlijk moet zeker wel aanspreken, maar karakter vind ik ook een grote rol spelen. Een stille muis die altijd zegt "wat jij wil" zou ik het snel bij gezien hebben.
Carpe Diem!
Ik kom straks even langer reageren, maar het valt me op dat MissP zegt: ik ben 1.55 en viel bij ex vooral op humor. Leeftijdscategorie 28-35 --> is dit geen match met Systeemkast. Humor check (soms iets te flauw maar ok), lengte check, leeftijd check :-). In het kader van 'we hebben nog steeds geen forum stelletje'. MissP, wil je toch niet overwegen naar de date te komen
@Famke, goed bezig ;)

@Systeemkast, welke regio woon jij?

Een man hoeft niet perse fit te zijn, als in enorm sportief. Maar wel ondernemend, actief. Ik sport zelf wel en ik eet redelijk gezond ook. Ik heb zeker geen afgetraind lichaam, maar dat hoeft een man ook niet.

@Imo, goed bezig! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen :P

Weet je het zeker, een adhd-er? Die kunnen idd (tijdelijk) erg leuk zijn, maar heeft vaak ook zo hun keerzijde (slechte concentratie; snel afgeleid als de interesse iets minder wordt). Maar zal ook wel per persoon verschillen.
Haha famkej,

Hmmmz.

@Maka, de belangrijkste regio van Nederland.

En dat wisselt om het anderhalf jaar . Momenteel het centrum des lands.

Je pm staat uit, ik kan wel even een kritisch oog gebruiken.
@Sys, pm? wat is dat? privé mail?
quote:famkej schreef op 27 januari 2015 @ 13:06:

@Sys, pm? wat is dat? privé mail?

Ja, dat vierde praatwolk icoontje links.

Functie staat volgens mij standaard uit, speciaal voor trollen zoals ik.

Die van jou staat aan
@Famkej: nee. Kom niet naar de groepsdate.
Carpe Diem!
Nou, ik heb bijgelezen, aantekeningen gemaakt en alles ;)

@Famke, wat naar dat je zo'n dip hebt. Heel herkenbaar ook, want dat is natuurlijk precies wat ik een paar weken geleden ook had. Het lijkt bij iedereen maar te lukken en voor mij is het schijnbaar onmogelijk om een wederzijdse klik te hebben met een leuke kerel. En dat iedereen dan ook nog gaat zeggen dat ze het niet snappen, want je bent toch zo relaxed en leuk en lief. Ken je dat? Maar goed, het zijn ups en downs en dit is duidelijk een down. Voel je je inmiddels weer wat positiever gestemd?

@Rasa, als je die nieuwe liefde nou tegenkomt door het loslaten, geef dan even een seintje, want dan ga ik ook even praten over een paar maanden verlof, haha.

@Sybreed, met al je NMLK afspraken ben jij straks de meest ervaren groepsdater van ons allemaal. Kun jij ons uitleggen hoe dat werkt enzo.

@Amy, niks gaande? Is dat een bewuste keuze of is er de afgelopen tijd even niets interessants voorbij gekomen?

@MissP, supergoed dat je die vage ex meteen hebt afgekapt met zijn rare excuses en late afzeggen. Kun jij dat goed volhouden? Ik ben zelf een zacht ei en als mijn boosheid dan gezakt is, wil ik er wel eens opnieuw intrappen. Hoop dat jij dat beter vol kunt houden, want hij klinkt niet als een toevoeging.

@Maka, foute man is dus geen relatiemateriaal, begrijp ik? Lukt het je dan wel om nog open te staan voor wat er om je heen gebeurt? Sta je ook nog op sites?

@Systeemkast, als ik zo meelees met jouw overpeinzingen vind ik het best wel vermoeiend. Natuurlijk wil ik ook graag een leuke vent en sta ik niet te juichen als ik word afgewezen of geen antwoord op een bericht krijg, maar dan was hij dus niet voor mij bedoeld. Je bent zo bezig met wat je moet zeggen en of ze er dan wel of niet zal reageren en of dat dan positief of negatief zal zijn. Stuur gewoon waar je zin in hebt. Soms stuur ik hoi en ontstaat er een leuk gesprek. Soms maak ik een goeie grap en krijg ik niets terug. Soms val je gezamenlijk in een gesprek dat eigenlijk niet eens een begin lijkt te hebben. It takes two to tango en het lijkt nu alsof jij je alleen verantwoordelijk voelt voor of het contact goed moet gaan. Laat het los. Ik gun je dat je er wat relaxter in staat.

@Imo, fijn dat je zo geniet van het contact met Latter. En typisch dat hij nu ineens wel voor je gaat rennen, haha. Vrouwen zijn rare wezens, maar mannen kunnen er ook wat van, hoor.

@Ngs, nieuwe date met mr.Leuk staat? En wat betreft of je foute scharrel het rook dat je in een dipje zat....letterlijk ruiken niet, maar dat soort mannen hebben er wel echt een radar voor. Ik ken er ook een paar. Als het ff niet lekker loopt, dan hop: krijg je een app of een fb-verzoek. Gelukkig heb ik in de jaren geleerd om er niet meer op in te gaan, want vaak ben je er na 1 keer afspreken weer helemaal achter waarom er ook alweer geen contact was.

@Re_ske, wat is de deal met jouw foute man? Is daar nog contact mee?

@coolpack, inmiddels alweer zin om verder te daten of even rust?

@bessie, spannend altijd weer als het contact met iemand toch veelbelovend lijkt. Je wil dan niet te hoge verwachtingen hebben, maar toch het zou kunnen dat het dit keer wel een keer lekker loopt en voor je het weet heb je dikke verkering zoals Nadine ;) In en uit blijven ademen en inderdaad op je gemak maar kijken hoe het irl is.

Zo, ik weet dat ik nog niet op iedereen heb gereageerd, maar het is niet te doen. Er zijn volgens mij wel 20 regelmatige posters

Wat betreft mezelf nog even. Was er paar weken terug klaar mee. Inmiddels terug naar mijn oude vertrouwde OKC en toch maar weer aan de klets met mensen. Kwam in gesprek met een man die vertelde dat hij ook echt voor nieuwe contacten op de site zat. Mijn standaard antwoord is dan altijd dat ik genoeg vrienden heb. Maar toen ik vrijdag weer eens zonder plannen op de bank zat, omdat al mijn vrienden familie- en of stelletjes dingen aan het doen waren, heb ik bedacht dat ik er ook wat relaxter in ga staan. Ik ga ook meer daten voor alleen een leuke avond. FWB hoef ik niet, dat werkt niet zo, maar iemand om af en toe leuke dingen mee te doen, zelfs als er verder geen gevoelens zijn. Waarom niet. Dus ben benieuwd hoe dit nu gaat.

Ben ook in gesprek met een andere man. Dit is heel gezellig, maar wel intensief. Ik merk dat ik daar toch wat terughoudender in ben. We hebben nu een avondje geappt. Heel leuk, maar dan wil ik nu wel weer over tot de orde van de dag. Zo'n beeld opbouwen van elkaar zonder elkaar gezien te hebben door eindeloos te appen, heb ik wel een beetje gehad.
manamana...tutuutududu
@lady_dana: Ik heb weer twee afspraken staan, maar niet echt zin erin. Ik denk nog steeds dat ik misschien maar beter kan kappen. Maar op dit moment ben ik sowieso verschrikkelijk moe, dus dat helpt niet.
quote:coolpack2 schreef op 27 januari 2015 @ 17:07:

@lady_dana: Ik heb weer twee afspraken staan, maar niet echt zin erin. Ik denk nog steeds dat ik misschien maar beter kan kappen. Maar op dit moment ben ik sowieso verschrikkelijk moe, dus dat helpt niet.Hmmmz, ik zal nooit zeggen dat een eerste date perfect moet zijn, maar als je er én geen zin in hebt én sowieso al moe bent, dan kun je je afvragen of het een succes gaat worden. Zijn ze leuk genoeg om te reschedulen misschien? Of sowieso even uitstellen en als er dan over een paar weken nog contact is dan is het schijnbaar toch leuk genoeg. En als het contact tegen die tijd verwaterd is, weet je ook voldoende.
manamana...tutuutududu
@ lady_dana: nope. Slechte eigenschap: ik ben heel koppig. Als ik eenmaal gekwetst ben / niet met fatsoen wordt behandeld heb ik zoiets van: no thanks. Trek me dus ook niet veel aan van de apjes die ik nu van hem krijg. Inmiddels weet hij dat ik niet meer dat naïeve meisje van 9 jaar geleden ben.
Carpe Diem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven