Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Sinds het zo leuk is op het forum heb ik eigenlijk geen relatie meer nodig. We zitten gewoon iedere avond achter ons eigen laptopje en zeggen hooguit: 'nog iets te drinken?'
Peas on earth!
quote:Summerdance schreef op 04 augustus 2008 @ 22:46:

*werpt Ikke NOG een borrelnoot toe*

Vind namelijk dat we wel een beetje zuinig moeten zijn op enigzins normale nieuwelingen (SD is namelijk zelf ook nog een groentje hier)

LM heb jij tips om niet gelijk hoog op die roze wolk te gaan zitten na een paar geslaagde deets maar gewoon eens met de trap naar de volgende verdieping te lopen?je concentreren op z'n negatieve punten?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 augustus 2008 @ 22:50:

[...]

*vindt Ikke nu al leuk*Dank je
quote:Summerdance schreef op 04 augustus 2008 @ 22:53:

LM als je nog tandpasta in je tube hebt zitten is er geen probleem....

Gewoon lekker wat eten en straks NOG een keer poetsen

[afbeelding]
Nee Sun, zoals ik het lees heb je hem niet voor het blok gezet hoor

Je bent heel duidelijk geweest...

Ik geloof er namelijk echt in dat als iemand van je houdt hij ook voor je vecht (zelfs als je het uitmaakt)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 augustus 2008 @ 22:54:

Sinds het zo leuk is op het forum heb ik eigenlijk geen relatie meer nodig. We zitten gewoon iedere avond achter ons eigen laptopje en zeggen hooguit: 'nog iets te drinken?' Das ook een manier om je relatie leuk te houden
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 augustus 2008 @ 22:38:

[...]

Dat lijkt me wel een uitstekend idee. Ik denk dat we er dan wel voor moeten oppassen dat we uitsluitend en alleen over Geleerd praten, en dat het niet gaat over het eenzame en depressieve single-leven. Dat zou namelijk volledig offtopic zijn.

Daarnaast is het van belang geen provinciale uitspraken te doen, die het niveau van de therapie zouden verlagen. Tot slot moet men open en eerlijk zijn over zijn/haar seksleven, met name over de befbehoefte in de ochtend.

Schrijft iedereen zich in? Eng hoor, therapie. Kunnen we dan wel beginnen en afsluiten met een groepsknuffel ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:sunshineforever schreef op 04 augustus 2008 @ 22:54:

[...]

Het vetgedrukte klopt niet helemaal. Ik had idd het gevoel dat hij minder gevoel voor mij had dan ik voor hem, omdat hij het zo druk had. Ik vond dat hij wat meer tijd voor mij vrij moest maken. Ik wilde dat bespreekbaar maken, maar dat ging niet helemaal goed. Ik heb gezegd dat ik vond dat hij te weinig tijd voor mij vrijmaakte en ik het daarom uit wilde maken. Hij zei dat ik meer aandacht verdiende. Ik hoopte stiekem dat hij als ik het uitmaakte wel zou zeggen "niet doen, ik ga dingen voor je aan de kant schuiven", maar dat deed hij niet. Ik heb daarna dus wel gedacht dat hij dus niet verliefd genoeg op mij was, omdat hij het uitmaken anders misschien wel had tegengehouden.

Achteraf denk ik dat ik hem te veel voor het blok heb gezet die avond. Het was ook niet mijn bedoeling, maar ik had op dat moment ook heel veel vervelende privé-omstandigheden waardoor ik nogal labiel was.

Mannen-vrienden van mij zeggen dat ze in dezelfde situatie waarschijnlijk hetzelfde hadden gereageerd als hem, en dat zette mij aan het denken.

Het is heel moeilijk om het verhaal zo op een forum te typen. Ik vind het moeilijk om het zo uit te leggen, maar hoop dat het toch wat duidelijk is.

Dank voor je uitleg Sunnetje

Ik heb het destijds dan anders geinterpreteerd denk ik, want dit geeft inderdaad een ander beeld.

Ik ben in ieder geval blij voor je dat er wel weer een opening lijkt te zijn, omdat je er eignelijk al die maanden spijt van hebt gehad volgens mij. Lijkt me nu wel spannend, omdat het allemaal niet meer zo onbevangen is als eerst...
Peas on earth!
Pfff er wordt zo snel gepost hier, ik kan het niet meer bijhouden!

* Veegt de zweetdruppeltjes van haar hoofd. *
Weer een toetsenbordprobleem???

Ook IK het volgende kan herinneren over VL: Hij gaf je te weinig aandacht, had geen tijd voor je, had minder gevoelens voor je....dáárom maakte je het uit.....of slaan we nu compleet de plank mis???

Ohhh...mosterd!
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 04-08-2008 23:00
Reden: Mosterd!!!! (heeeerlijk op een kroketje ofzo...)
% gewijzigd
.

Sinds het zo leuk is op het forum heb ik eigenlijk geen relatie meer nodig. We zitten gewoon iedere avond achter ons eigen laptopje en zeggen hooguit: 'nog iets te drinken?' Sturen jullie elkaar ook berichtjes ? ...

Sinds het zo leuk is op het forum heb ik eigenlijk geen relatie meer nodig. We zitten gewoon iedere avond achter ons eigen laptopje en zeggen hooguit: 'nog iets te drinken?'

En zo af en toe leg je nog eens uit waarom je hardop zit te lachen.... en kijkt de ander je niet begrijpend aan.

Waarom willen wij dat ook alweer??? Help me eens herinneren??
Lijkt een goed punt Miran, concentreren op minder leuke puntjes

Puntje is alleen DIE ZIE IK NOOIT

Ik heb een soort oogkleppen op dan of zo!

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Donkeyshot schreef op 04 augustus 2008 @ 22:57:

[...]

Eng hoor, therapie. Kunnen we dan wel beginnen en afsluiten met een groepsknuffel ? *denkt dat DS een prima mede-cursist is en wil graag naast 'm zitten tijdens de therapie*
Peas on earth!
quote:Donkeyshot schreef op 04 augustus 2008 @ 22:58:

[...]

Sturen jullie elkaar ook berichtjes ? ... Heb net wel via dit topic voor elkaar gekregen dat er nog een glas drinken voor me ingeschonken werd.
Peas on earth!
ik mag niet in therapie want ik kom uit De Stad
Dit is de paarsgewijze groepsknuffel (van partner wisselen op het teken van de trainer) ...

LM gaat maar naar bed toe, hopelijk gaat het honger-gevoel dan vanzelf weg Moet ook aan de calorien denken natuurlijk...haha

tot gauw maar weer!
quote:Ikke1971 schreef op 04 augustus 2008 @ 22:58:

[...]

En zo af en toe leg je nog eens uit waarom je hardop zit te lachen.... en kijkt de ander je niet begrijpend aan.

Waarom willen wij dat ook alweer??? Help me eens herinneren??

Whahaha zo gaat het dus ook écht inderdaad!

Ik zou zeggen: kies een leuk forum, kies een leuk topic... en je leven is compleet
Peas on earth!
Het is wel zo dat er ook veel initiatief van VL zijn kant komt en hij ook erg flirt. Ik denk dat ik maar heeeeel lang ga flirten, niet te hard van stapel.

LM, gewoon nog een keer tanden poetsen hoor! Niet te moeilijk over doen. Als je in een dipje zit is het forum echt dé plek om je beter te voelen! Heeft mij gister ook goed geholpen.

En vandaag trouwens ook. Vandaag mede dankzij ene Geleerd.
quote:Summerdance schreef op 04 augustus 2008 @ 22:59:

hahaha..dat wilde ik nou ook zeggen. Maar ik ben nog nieuw he? Dus ik wilde niet direct mijn roze bril zo laten zien (of noemen ze dat nou een naief geloof in het goede van de mens??)
quote:Summerdance schreef op 04 augustus 2008 @ 22:59:

Daarom ben je ook verliefd, dan zie je die minpuntjes niet...

Sinds het zo leuk is op het forum heb ik eigenlijk geen relatie meer nodig. We zitten gewoon iedere avond achter ons eigen laptopje en zeggen hooguit: 'nog iets te drinken?' op MSN?
quote:Miranda01 schreef op 04 augustus 2008 @ 23:00:

ik mag niet in therapie want ik kom uit De Stad

Inderdaad Miranda, want dit is voor Provinciaaltjes!

Maar als je er een trauma van hebt dat je er niet bij hoort, mag je natguurlijk wél in therapie!
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven