Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 4 augustus 2008 om 23:11
Ik zou dollllgraag de hele nacht met jullie willen doorhalen, maarrrr ik ga slapen! Helaas moet ik morgen toch écht werken (heb heuse afspraken)
*moet nu heeelll hard om Xan lachen, die nog even vertelt waarom ie me leuk vond. Zegt wat ie allemaal zo leuk aan me vond en dat ie dacht: 'jahoor, die is leuk, die ga ik versieren'. Zegt er vervolgens achteraan: 'eigenlijk ben ik dus een soort Geleerde
*moet nu heeelll hard om Xan lachen, die nog even vertelt waarom ie me leuk vond. Zegt wat ie allemaal zo leuk aan me vond en dat ie dacht: 'jahoor, die is leuk, die ga ik versieren'. Zegt er vervolgens achteraan: 'eigenlijk ben ik dus een soort Geleerde
Peas on earth!
maandag 4 augustus 2008 om 23:13
ik vrees van wel Sun, maar ik ken het verhaal te slecht om er echt een oordeel over te kunnen geven.
Ik weet alleen uit eigen ervaring dat ik na break met ex om soortgelijke reden (hij gaf niet 100%) zeker wist dat ik dat nooit meer wilde
5 maanden erna zijn wij weer bij elkaar gekomen
Hebben een fantastisch jaar gehad, maar waar is het 4 maanden geleden op geknalt....
Precies, het was weer geen 100%
(typisch gevalletje genoegen nemen met de kruimels en niet met het brood)
Nou snap ik wel dat mijn situatie niet de jouwe is maar wees voorzichtig en zet soms die rose bril maar even heel stylisch op je hoofd ipv op je NEUS ...
Ik weet alleen uit eigen ervaring dat ik na break met ex om soortgelijke reden (hij gaf niet 100%) zeker wist dat ik dat nooit meer wilde
5 maanden erna zijn wij weer bij elkaar gekomen
Hebben een fantastisch jaar gehad, maar waar is het 4 maanden geleden op geknalt....
Precies, het was weer geen 100%
(typisch gevalletje genoegen nemen met de kruimels en niet met het brood)
Nou snap ik wel dat mijn situatie niet de jouwe is maar wees voorzichtig en zet soms die rose bril maar even heel stylisch op je hoofd ipv op je NEUS ...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 4 augustus 2008 om 23:40
OOo Vleer toch, pas je wel op jezelf? Klein fuifnummertje? Zo, stap ik nu weer uit de moederrol. (Oja Vleer, voor je voeten als die nog steeds schilferen, tjee hoe kom ik erop: probeer eens kokosvet. Dat is heel voedend, maar sluit de huid niet af zoals vaseline wel doet.)
Maisjes en jongens, wat schrijven jullie toch veel! En ik had vanavond al zo'n vermakelijke tijd met het doorlezen van een zeker Ander Singlestopic. Vooral het pissige "Gast" van Fashionvictim vond ik hilarisch
Sun, ik vind het leuk voor je dat je weer contact hebt met VL. En goed dat je je verdriet over hem missen serieus hebt genomen. Hij kwam oké over vond ik destijds, bleek altijd weer lief te zijn als jij je ergens zorgen over had gemaakt. Ik hoop voor je dat het goed zal gaan tussen jullie.
Miranda, hoi Liefmeisje, hou vol, je kunt het. En verder de rest hier ook hoi!
Het lukt me niet om 'structureel' mee te schrijven maar ik lees jullie trouw. Zit zelf wel in een spannende situatie vind ik: ik ga straks in één huis wonen met iemand (en nog wat mensen) die ik tot mijn verrassing geloof ik wel leuk en interessant vind. Irritant hoe snel zo iemand die in m'n hoofd gaat zitten en er niet meer uit wil Het voelt een beetje '16', dat je zin hebt om langs z'n huis te gaan fietsen en zo. Nou ja, wat er ook gebeurt, dat gevoel is in ieder geval al lollig.
Welterusten allemaal!
Maisjes en jongens, wat schrijven jullie toch veel! En ik had vanavond al zo'n vermakelijke tijd met het doorlezen van een zeker Ander Singlestopic. Vooral het pissige "Gast" van Fashionvictim vond ik hilarisch
Sun, ik vind het leuk voor je dat je weer contact hebt met VL. En goed dat je je verdriet over hem missen serieus hebt genomen. Hij kwam oké over vond ik destijds, bleek altijd weer lief te zijn als jij je ergens zorgen over had gemaakt. Ik hoop voor je dat het goed zal gaan tussen jullie.
Miranda, hoi Liefmeisje, hou vol, je kunt het. En verder de rest hier ook hoi!
Het lukt me niet om 'structureel' mee te schrijven maar ik lees jullie trouw. Zit zelf wel in een spannende situatie vind ik: ik ga straks in één huis wonen met iemand (en nog wat mensen) die ik tot mijn verrassing geloof ik wel leuk en interessant vind. Irritant hoe snel zo iemand die in m'n hoofd gaat zitten en er niet meer uit wil Het voelt een beetje '16', dat je zin hebt om langs z'n huis te gaan fietsen en zo. Nou ja, wat er ook gebeurt, dat gevoel is in ieder geval al lollig.
Welterusten allemaal!