Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Jaaaaaaaa, we hebben een

Lieve Fant, hier is het al lang 28 januari, dus je bent haske jarig. 50 is niks in olifantenjaren hè, en grijs ben je toch al, dus neem het er maar lekker van.

Heel erg gefeliciteerd en een dikke zoen op je slurf.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Fant!

Handig zo'n Bieb

De muisjes zijn vast verhuisd na de komst van de poezzels, Dee, anders zou je denk ik wel "restanten" vinden . Zelfs Teun die bijna alles van de muis opvreet laat enkele ingewanden op de stoep liggen
Gefeliciteerd Fant!!

Gefeliciteerd lieve Fantje!

Gefeliciteerd Fantje met deze mooie mijlpaal!!

Ik ben mijn eigen bananenschil

Lieve Fant, van harte gefeliciteerd met je halve eeuw bestaan!
Er liep net een jengelend kind hier in de buurt. ..dacht ik.

Wat een rotgeluid!

Was monster die stond te roepen bij de deur dat hij toch echt NU NU NU naar binnen wilde.
Haha, dat heb ik ook al een paar keer gehad met fatso hier
Hahaha! Lekker ding toch die ZM (en Fatso)

Ik heb dat een keer gehad in Blijdorp, in het vogelverblijf. Echt, dat kind bleeeeeeeeeef janken. Tot we er achter kwamen dat het een Beo was Die imiteerde perfect wat er waarschijnlijk héél vaak voor zijn kooi stond Bij het cafetaria in mijn opgroeiwoonplaats hadden ze ook een Beo destijds, die riep de hele tijd bestellingen rond
Ik ben mijn eigen bananenschil
Bedankt lieve Tetters!!! Ik vind het wel bijzonder en heel leuk om 50 te zijn, en heb zelfs een heuse Sara voor de deur staan, de buren zullen er wel niks van snappen want Sara en Abraham "zien" kennen ze hier niet

Olljf wat een grapjas de Beo Mijn opa had vroeger een papegaai die scheten kon "laten"

Onze poezels kunnen ook hele rare geluiden maken vooral als ze sex willen/hebben met elkaar (stelletje homo-katertjes)

We vieren mijn verjaardag vrijdag, nu zit iedereen op school/werk, behalve onze Tommels die kwam als verrassing net thuis

Gisteren mijn eerste bestuursvergadering gehad voor Meaningful Meals, ik heb nu officieel een vice-voorzitter, penningmeester, secretaris, fundraiser en event coordinator. Ikzelf ben de "voorzitter" Was erg leuk, ik heb gratis een ruimte kunnen "huren" in downtown en dat was wel extra leuk en "echt"
Optimist tot in de kist!
Klinkt leuk, Fant! Vrijdag weer feest, mazzelkont!

Hier is een man bezig onze keukenkastjes te slopen. De frontjes gaan gespoten worden. Sammi zit er met zijn neusje bovenop. En in. En onder. Hij vindt het bere-interessant en gelukkig vindt die man het prima.

Dat gaat nog wat worden, de komende weken: kastjes zonder deurtje. Dan kun je heeeel veel zooi eruit gooien als je een beetje je best doet.

Pff, gisteren is mijn verweerschrift naar de advocaat gegaan. Ik ben heel benieuwd. Maar wat een pokkeklus was dat zeg, ik ben bekaf. Maar nu kan ik het hopelijk even los laten.
De eerste stap heb je achter de rug, Splinter . . Wat hoopt/kan de tegenpartij hiermee eigenlijk te winnen?
Da's een hele goeie vraag Slof.......
Veel plezier vrijdag Fantje, met je verjaardsfeest. Leuk dat Tommels nog langs kwam om je te feliciteren. Heb je nog veel commentaar van je buren gehad op je 'Sarah'?

Fijn Splinter, dat het nu af is. Dat heb je gehad. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de beweegredenen van de tegenpartij. Heel vreemd allemaal.

Succes met je kastdeurtjesloze keuken de komende tijd. Ben benieuwd hoeveel er sneuvelt. Hoe lang ben je ze kwijt?

Vandaag heb ik maar thuis gewerkt. Had geen zin om door de dikke hagelbuien naar het station te gaan waar ik in een overvolle trein kan gaan zitten. Morgen weer een kans.
Inderdaad een hele goede vraag betr. wat de tegenpartij wil. En ik hoop zo dat je na deze enorme rotklus het even kan loslaten, dat gun ik je echt. En leuk een "nieuwe" keuken, laat je de deurtjes spuiten en in welke kleur?

Lekker thuiswerken Dee, doet G hier ook soms, niet om de volle treinen maar om bij mij te zijn, lief he

Ben benieuwd wat ze met me willen morgen

Geen reacties op mijn Sara, komt ook dat mensen hier allemaal direct met de auto de garage inrijden, in de winter zie je elkaar niet zo snel.

Ik ben "stiekempjes" naar huizen aan het kijken, de komende 1 1/2 jaar willen we een huis kopen, spannend allemaal.
Optimist tot in de kist!
Keuken wordt gebroken wit. Zal wel heel erg wennen zijn! Nu is het ook wennen, een keuken zonder deurtjes. Ik sta steeds in de lucht te graaien naar een handgreep.

Wel handig, om iveral zo bij te kunnen.

Sammi heeft er weinig interesse in gelukkig. Over 2 weken is de hele boel weer terug.

Hoe handig: ik sta 5 minuten in mijn oog te poeren, op zoek naar mijn lens. Ik kon hem niet vinden, oog helemaal rood en tranen. En toen kwam ik erachter dat de lens nog in het lenzendoosje zat: ik was m'n lenzen aan het inzetten en niet aan het uit doen
Gelukkig is het weekend he Splint?
Weet je een beetje inmiddels hoe dat werkt met hypotheken enzo Fant?

Leuk hoor, voorpret
Splinter toch! Maar vroeg slapen geloof ik, morgen weer wat helderder zijn.

Leuk hoor Fant, huizen zoeken. Weet je al wel waar je ongeveer wil gaan wonen? Welke wijk/district?

Ik heb vanavond een heerlijke buikmassage gehad van Bounty Ik lag op mijn zij op bed en eerst aaien en daarna voelde ik haar pootjes en koppie tegen mijn buik aan. Heerlijk!
Niet zo vroeg naar bed, we zijn net naar de bios geweest. Niet echt een feel good film: the sky above us. Indrukwekkend. En morgen weer een hele film-dag. Ik zie het maar als migelijkheid om lekker veel te slapen

Spannend Fant! Jullie geduld wordt eindelijk, bijna, beloond!. Heb je er al 1 op het oog?

Dee, wat een heerlijkheid
Wow, Sammi is zich de pleuris geschrokken in de keuken. Ik weet niet waarvan, maar ik denk dat hij in een kastje wilde springen en dat dat niet lukte. Mega staart, hanekam op zijn ruggetje stijf overeind en heel laag op zijn achterpootjes. Helemaal alert. Achgossie. En dan natuurlijk niet wegrennen, maar heeeel behoedzaam onderzoeken. Hij loopt nu weer in slow motion naar de keuken. Achgossie
Zo, een hele vrije zondag! Lekker uitslapen en geen verplichtingen. Heerlijk!

Zo even wat boodschappen doen en naar mijn ouders. En dan weer lekker thuis hangen. Morgen thuis werken en niet naar BoZ, even een beetje rust in de tent.

Hoe is het bij jullie?

Fant, ga ja vandaag op tocht?

TH, hoe gaat het met het poezel-dieet?

Sammi is deze week 1 ons kwijt. Is misschien nog steeds te veel: hij heeft 7 maanden om 1,3 kilo kwijt te raken en als hij in dit tempo doorgaat is hij over 8 weken klaar.
Aaahw, Sammi

Lekker he? Thuiswerken. Ik ook vandaag. En morgenmiddag ook. Morgenochtend krijg ik een eerste behandeling voor mijn oedeembenen. Ben benieuwd of het effect heeft. Ben een beetje bang voor de pijn.

Hebben jullie een fijn weekend gehad maisjes?
Hoe gaat zo'n behandeling dan Pilou? Ik heb geen idee, en dat het zeer kan doen weet ik dus ook niet.

Ik heb een lekker weekend gehad. Zaterdag gewoon een leuke dag gehad met de dagelijkse klusjes en de hond en katten en vriend. Zondag een verjaardag gehad, was ook gezellig. Volgende week weer een verjaardag, dan van 2 kindjes van een neef van me. Maar die zijn zo superschattig, daar kan ik me nu al op verheugen.

Vandaag gewerkt, iets eerder weggegaan omdat ook op mijn traject vertragingen en uitval was van treinen. Nu is K boerenkool aan het koken. 5

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven