Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hoi Puck! Leuk dat je er weer bent! * Zwaait naar Puck. *

Ehm tsja SD, ik wist het eerst ook nooit dat dat zo kon, maar op mijn vorige werkplek heb ik dat ervaren. Daar was namelijk personeel dat te veel internette onder werktijd. Hadden ze het precies uitgedraaid welke sites werden bezocht en alle details en zo.
@Prinses: ik vind dat ik erg veel gevoel voor humor heb....

De meeste posts hier vind ik echter getuigen van de kinderhand die gauw is gevuld. Die stortvloed aan schater-smileys vind ik dan ook een stukje humor-inflatie van de bovenste plank....een iets kritischer klimaat mag wel hoor.
Gelukkig bepaal jij dus niet wat er gebeurt op het forum Geleerd. En je kunt daarover bij de Angels gaan piepen, maar wat doe je dan op een damesforum? Als jij dingen niet wilt zien in een topic, kun je beter dat topic niet meer openen. Heb je nergens last van.
Eerlijk gezegd denk ik dat Geleerd niet zo geleerd is als 'ie beweert...
* merkt op dat Geleerd de diverse vragen over autisme, Asperger en verwante stoornissen consequent negeert ... zou dat te dichtbij komen ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Tsja DS, hij geeft in het andere topic ook echt geen antwoord op mijn vraag of hij er met anderen over praat, terwijl ik dat me serieus afvraag. Ik vraag me namelijk echt af of hij een klankbord heeft, mensen waarmee hij hierover kan praten, want dit is echt ziekelijk. Hier heeft hij hulp voor nodig. Dit is echt niet normaal. Hoop dat hij hier toch professionele hulp voor krijgt.
DS vreest vandaag een omzet van 0!!!

Alle patienten bellen af, ben er nu vanaf 9 uur en heb 1 controle gedaan

*vraagt zich af of patienten meelezen hier op het forum en allemaal gedacht hebben....laat SD maar ff lekker forummen vandaag want anders zegt ze haar baan op zoals ze vorige week rie*

SD maakt diepe buiging voor haar meelevende patienten

en speciaal voor Geleerd:

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik moet nu écht weer aan het werk! Ik kom in de lunchpauze wel weer terug! Vind dit veel te interessant allemaal!
Vleer was niet de enige die slecht en laat uit haar bed kwam dus..

Ik schrok om 6.45 wakker en moest om 6.55 op mijn werk aanwezig zijn. OEPSSS snel snel

Tanden poetsen en hupsa de auto in gerend.

Geleerd: waarom ontwijk je de belangstellende vragen ?
Heeft een mannelijke tandarts (2 stuks 1 in Adam en 1 in Drenthe) en mondhygieniste en had vandaag oko geen afspraak staan met een vrouwelijke :P
Vleer gaat weer verder met haar werk en natuurlijk een scriptie bedenken..

Wat zijn goede onderwerpen ? Geleerd kan jij mij eens helpen waar ik mijn scriptie over zou moeten schrijven ?
Sd vind het niets erg dat haar bloedjes van patienten er niet zijn hoor, ben lekker bezig met de admin en hoop hier om 12.30 de deur weer dicht te trekken.

Ik ben wel niet zo geleerd als Geleerd maar waar moet je scriptie over gaan?

*bedenkt zich dat Vleer het beste haar scriptie kan schrijven over het leven van een single op het Single forum*
Kon het niet laten om even om het hoekje te kijken.

Vleer, scriptieonderwerp:

Hersenactiviteit van geleerde mensen tijdens het forummen op het Viva-forum?
quote:Geleerd schreef op 05 augustus 2008 @ 10:41:

@Prinses: ik vind dat ik erg veel gevoel voor humor heb....

De meeste posts hier vind ik echter getuigen van de kinderhandmeid die gauw is gevuld. Die stortvloed aan schater-smileys vind ik dan ook een stukje humor-inflatie van de bovenste plank....een iets kritischer klimaat mag wel hoor.Héy Geleerd...psssttt.... een kwoot veranderen van een forummer is ook HUMOR.....snap je um???
*denkt dat Geleerd dat niet snapt*

Geleerd, ik heb zo'n idee dat jij alleen snapt dat er sprake is van humor als er een -smilie of iets aanverwants wordt neergezet, terwijl je hier zóóveel humor tussen de regels door vindt. Ik vrees alleen dat jij die humor níet vindt, omdat je daar onvoldoende 'sociale voelsprieten' voor hebt.

overigens verweet je me ergens dat ik onvoldoende kennis van sociale psychologie zou hebben.... nu ik veel van je posts gelezen heb, ben ik er vrijwel zeker van dat ik meer sociaal-psychologische kennis heb dan jij (en dan heb ik het nog niet eens over mijn beroepskennis hierover)
Peas on earth!
Ik ben er dus weer even trouwens. Alle cliënten zijn aardig voor Prinses, want tijdens bespreking van zojuist bleek dat cliënten een van De KernProblemen ook weer geheel en al zonder inmenging van Prinses opgelost hebben! .

*vraagt zich, evenals SD, af of cliënten weten dat Prinses deze laatste dagen voor de vakantie liever forumt....*
Peas on earth!
En Geleerd, ik zou het wel op prijs stellen als je reageert op mijn vraag over eventuele sociale beperkingen. Als je geen antwoord wilt geven, is dat uiteraard je goed recht, maar een reactie zou wel prettig zijn, aangezien ik ook op jouw reacties reageer.
Peas on earth!
Ik begin bang te worden dat dit topic met baan (waar je meestal niet kan internetten) en relatie bijna niet meer te volgen is! Moest weer eens 10 pagina's teruglezen, omdat ik amper 48 uur niet hier ben geweest....

De geleerd discussie sla ik daarom over, vind het leuk voor Sun dat het met VL leuk was, baalt dat VL niet op het topic kan zien wanneer ik iets te drinken wil, is blij dat VL niet ziet wat ik hier allemaal over hem op dit topic dump en wil zich nog even mengen in de "hoe-doe-ik-rustig-aan-modus".

Ik was er namelijk ook altijd heul slecht in, ging helemaal op in verliefdheid, maakte al voor jaren plannen vooruit, hield mijn avonden stiekem vrij voor als 'hij' zou bellen, enz.

Bij LJ ben ik er mee opgehouden. Zo simpel was het geloof ik wel... Gewoon ook je eigen dingen plannen, dan heb je sowieso geen tijd om elkaar 8 dagen in de week te zien. Niet constant je telefoon in de gaten houden en de hele boel een beetje relativeren Je hoofd mag best in de wolken, als je voetjes maar op de grond blijven staan!

LJ is vanmorgen voor een paar dagen met vrienden naar de boot vertrokken. Ik moet gewoon werken en vind het eigenlijk wel lekker om ff ook wat tijd voor mezelf te hebben. Al zijn mijn dagen goed volgepland, maar toch.

Ga ff een boterhammetje eten, ondertussen wat werkdingen doen en dan weer verder op pad voor het werk!
Haai HV, kijk zo heb ik h et dus ook ninmijn hoofd zitten, precies zoals jij het met LJ hebt gedaan (zou het echt ZO simpel zijn dan)

Je hebt gelijk, je moet echt je baan opzeggen wil je hier deze dagen een beetje bij blijven

Prinses, omdat ik zo vreselijk veul tijd overhad vandaag heb ik de moeite genomen om al je clienten even te bellen om te sommeren dat ze zich vooral kort van stof moeten houden omdat U toch zeer dringende verplichtingen hebt elders.

Dit alles met de op stapel staande vakantie planning

*vind trouwens nog steeds dat die tent ook gewoon in de tuin kan hoor*

SDtje is lekker thuis, overspannen zal ik van een dag als vandaag in elk geval niet worden

(note voor Geleerd....ja ja typisch gevalletje humor)
*heeft getracht een intelligente post in het andere singlestopic te doen, om in ieder geval te laten zien dat het met mijn (sociale) intelligentie niet echt slecht gesteld is*
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 augustus 2008 @ 12:29:

*heeft getracht een intelligente post in het andere singlestopic te doen, om in ieder geval te laten zien dat het met mijn (sociale) intelligentie niet echt slecht gesteld is*

Idd, Sun krijgt ook al de neiging om haar afstudeeronderzoek naar Geleerd te mailen. Wedden dat ie daar niks van snapt?

Hoi HM! Leuk dat je weer even langskomt! Fijn om te lezen dat je het zo relaxt hebt met LJ. Dat je hem ook met een gerust hart alleen op vakantie kunt laten gaan, heerlijk. Dat wat je zegt over "met je hoofd in de wolken en met beide benen op de grond blijven" is iets om op een tegeltje te drukken. Heb je helemaal gelijk in. Ik zal het in mijn hoofd stampen.
SD heeft ook een slim postje neergeplemt in andere singles topic
Sun, wil je het mij ook even fijntjes in herrinnering brengen als ik na 3 dates al een trouwjurk aan het uitzoeken ben?
Ja hoor SD, dan zal ik het tegeltje op je gat laten drukken!
Prinses en SD ik heb jullie posts gelezen. Wat zijn jullie tot mega-intelligent zeg!! Ik kan het niet meer volgen hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven