Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 4 augustus 2008 om 23:42
maandag 4 augustus 2008 om 23:48
dinsdag 5 augustus 2008 om 08:10
Goedemorgen
Leuk, Puck komt ook weer even binnenwaaien!
't Is een drukke gezellige boel hier
Spannend, qua samenwonen en Interessante Man....
Ik mag van mezelf ééven forummen voor ik aan't werk ga.... was niet wakker geworden door wekker/Xan (of 'wekker Xan', hoe je 't maar benoemt ) en moest ineens heel snel... Prinses niet goed in 'heel snel wakker worden'....
Leuk, Puck komt ook weer even binnenwaaien!
't Is een drukke gezellige boel hier
Spannend, qua samenwonen en Interessante Man....
Ik mag van mezelf ééven forummen voor ik aan't werk ga.... was niet wakker geworden door wekker/Xan (of 'wekker Xan', hoe je 't maar benoemt ) en moest ineens heel snel... Prinses niet goed in 'heel snel wakker worden'....
Peas on earth!
dinsdag 5 augustus 2008 om 08:32
Sd heeft een beetje hetzelfde wekkerprobleem vanmorgen (maar dan zonder Xan natuurlijk)
Heb me een ietsiepietsie verslapen en moet dus alles in supersonische vaart afhandelen.
en dat lukt dus NIET!
ik wil nog slapen
ik wil uitgebreid forummen
Oja, iedereen duimen vanmiddag om half 6, ik ga naar een huisje kijken, en op de foto's ben ik al verliefd en heb ik het in gedachte al 100x ingericht
*SD is dol op huisjes inrichten en is al weken aan de gang met moodboards maken voor nieuwe paleis...nu het paleis nog*
Heb me een ietsiepietsie verslapen en moet dus alles in supersonische vaart afhandelen.
en dat lukt dus NIET!
ik wil nog slapen
ik wil uitgebreid forummen
Oja, iedereen duimen vanmiddag om half 6, ik ga naar een huisje kijken, en op de foto's ben ik al verliefd en heb ik het in gedachte al 100x ingericht
*SD is dol op huisjes inrichten en is al weken aan de gang met moodboards maken voor nieuwe paleis...nu het paleis nog*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 5 augustus 2008 om 08:41
dinsdag 5 augustus 2008 om 09:08
SD had een beetje last van insomnia vanacht, lag om 3 uur nog naar het plafond te staren. en nu dus dodelijk vermoeid...
Huisje is leuk,leuk,leuk
Zie me er samen met Summerhond al helemaal wonen
Werk ze Prinses, ik zie net hier mijn eerste lastige patient binnenkomen dus ik ga ook wat doen!
Huisje is leuk,leuk,leuk
Zie me er samen met Summerhond al helemaal wonen
Werk ze Prinses, ik zie net hier mijn eerste lastige patient binnenkomen dus ik ga ook wat doen!
dinsdag 5 augustus 2008 om 09:54
dinsdag 5 augustus 2008 om 10:01
Kijk Geleerd, het zit zo,
De humor ligt tegenwoordig niet meer op straat maar op het Viva Forum.
Maar daarbij houden we wel graag de Nederlansche Grammatica in stand
*zet juffenbrilletje weer af*
SD kijkt de hele dag in mondjes om te zien of het Nederlandsche volk wel goed poetst,flost en stokert....
En is in jip joechee stemming want de laatste 2 patienten hebben net alletwee afgebeld en SD kan dus om 13.30 lekker full time gaan forummen....
De humor ligt tegenwoordig niet meer op straat maar op het Viva Forum.
Maar daarbij houden we wel graag de Nederlansche Grammatica in stand
*zet juffenbrilletje weer af*
SD kijkt de hele dag in mondjes om te zien of het Nederlandsche volk wel goed poetst,flost en stokert....
En is in jip joechee stemming want de laatste 2 patienten hebben net alletwee afgebeld en SD kan dus om 13.30 lekker full time gaan forummen....
dinsdag 5 augustus 2008 om 10:04
*vraagt zich af of Geleerd uberhaupt gevoel voor humor heeft*
Dat meen ik trouwens serieus... Vind jij dat je gevoel voor humor hebt, Geleerd?
In een ander topic vroeg iemand je of je wellicht een autisme verwante stoornis hebt, gezien je manier van schrijven (je verliest je vaak in details, je zakelijkheid) en je gebrek aan humor (op het forum altahns). Niet leuk om te horen natuurlijk, maar ben wel benieuwd of je herkent dat je vaak de humor niet vat...?
*heeft geen patiënten, maar cliënten en hoopt ook dat afspraak van vanmiddag afbelt *
Dat meen ik trouwens serieus... Vind jij dat je gevoel voor humor hebt, Geleerd?
In een ander topic vroeg iemand je of je wellicht een autisme verwante stoornis hebt, gezien je manier van schrijven (je verliest je vaak in details, je zakelijkheid) en je gebrek aan humor (op het forum altahns). Niet leuk om te horen natuurlijk, maar ben wel benieuwd of je herkent dat je vaak de humor niet vat...?
*heeft geen patiënten, maar cliënten en hoopt ook dat afspraak van vanmiddag afbelt *
Peas on earth!
dinsdag 5 augustus 2008 om 10:20
Kom ik ook even vlug vanaf mijn werk om het hoekje kijken (is eigenlijk niet de bedoeling hier, maar houd nu even een verlate koffiepauze, dus vind dat het mag).
Dat van die autisme was eigenlijk ook een van de eerste dingen waar ik bij Geleerd aan dacht Prinses. Heb wel de indruk dat er iets meer met hem aan de hand is. Het is namelijk ook erg opvallend dat hij voornamelijk overdag (werktijden) aan het forummen is. Als je zoveel forumt onder werktijd, komt dat niet de arbeidsproductiviteit ten goede. Ook kunnen werkgevers precies zien op welke websites je zit, wat je post en hoe lang je op een site zit. Dat lijkt me dus vrij riskant voor hem om dit zo obsessief te doen.
Verder zei hij dat hij op de universiteit werkt in iets met politicologie en filosofie of zo. Dan ben ik heel benieuwd naar wat hij daar doet. Het lijkt me namelijk dat je het als aio wel druk genoeg hebt met je eigen dingen en dat forummen dan geen prioriteit heeft.
Dat van die autisme was eigenlijk ook een van de eerste dingen waar ik bij Geleerd aan dacht Prinses. Heb wel de indruk dat er iets meer met hem aan de hand is. Het is namelijk ook erg opvallend dat hij voornamelijk overdag (werktijden) aan het forummen is. Als je zoveel forumt onder werktijd, komt dat niet de arbeidsproductiviteit ten goede. Ook kunnen werkgevers precies zien op welke websites je zit, wat je post en hoe lang je op een site zit. Dat lijkt me dus vrij riskant voor hem om dit zo obsessief te doen.
Verder zei hij dat hij op de universiteit werkt in iets met politicologie en filosofie of zo. Dan ben ik heel benieuwd naar wat hij daar doet. Het lijkt me namelijk dat je het als aio wel druk genoeg hebt met je eigen dingen en dat forummen dan geen prioriteit heeft.
dinsdag 5 augustus 2008 om 10:32
Ow...Sun, nu maak ik me ineens wel een beetje zorgen over MIJN forum gedrag onder werktijd
Maar mijn patienten hebben wel een blije Summer aan de stoel en daar is ook wat voor te zeggen dus hier komt het het arbeidsproces eigenlijk wel ten goede
*wil eigenlijk helemaal niet weten wat Geleerd doet, houdt wel van een man gehuld in mystiek*
Maar mijn patienten hebben wel een blije Summer aan de stoel en daar is ook wat voor te zeggen dus hier komt het het arbeidsproces eigenlijk wel ten goede
*wil eigenlijk helemaal niet weten wat Geleerd doet, houdt wel van een man gehuld in mystiek*