Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Puck !!!! leuk dat je ff schrijft.....eigenlijk heb ik hetzelfde. Ook al heb ik twee jaar hier heel trouw geschreven, nu ben ik wat minder trouw, maar kan het niet geheel loslaten, te leuk......maar ik vind het altijd gezellig als je er weer even bent!
leuke spannende nieuwe ontwikkeling dus! Nieuw huis en nieuw potentieeltje......projectje....... Nog iets gehoord van de Fransman?
Knus hè Ach ik ben gewoon verslaafd. Eigenlijk lees ik hier volgens mij al heel lang mee, grappig hoe zo'n topic steeds weer een andere invulling krijgt als er andere mensen meeschrijven, hoe de sfeer steeds verandert en er pieken en dalen en weer pieken zijn. Het lijkt het echte leven wel!
ja grappig is dat he. Karakters zijn en blijven karakters, ook op een forum

truste!
Ja, eiiindelijk dan de vader van m'n kinderen ontmoet!

En helemaal niks meer gehoord van de Fransman. Knieperd! Ik heb hem ook geen seconde gemist.

En jij gaat steady door met jouw potentieeltje?
yep.......
Trusten!
Puckie.....en vind ie jou ook leuk en interessant?

Je houdt ons wel op de hoogte hoor!
Doe ik

Ik vang wel positieve signalen op, maar het is volgens mij qua karakter best een flirt dus voor hem is dat misschien wel heel normaal. Ik wacht gespannen af.
Goedemorgen

Leuk, Puck komt ook weer even binnenwaaien!

't Is een drukke gezellige boel hier

Spannend, qua samenwonen en Interessante Man....

Ik mag van mezelf ééven forummen voor ik aan't werk ga.... was niet wakker geworden door wekker/Xan (of 'wekker Xan', hoe je 't maar benoemt ) en moest ineens heel snel... Prinses niet goed in 'heel snel wakker worden'....
Peas on earth!
Sd heeft een beetje hetzelfde wekkerprobleem vanmorgen (maar dan zonder Xan natuurlijk)

Heb me een ietsiepietsie verslapen en moet dus alles in supersonische vaart afhandelen.

en dat lukt dus NIET!

ik wil nog slapen

ik wil uitgebreid forummen

Oja, iedereen duimen vanmiddag om half 6, ik ga naar een huisje kijken, en op de foto's ben ik al verliefd en heb ik het in gedachte al 100x ingericht

*SD is dol op huisjes inrichten en is al weken aan de gang met moodboards maken voor nieuwe paleis...nu het paleis nog*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
*denkt dat SD te kort geslapen heeft, zag namelijk nog een heel laat berichtje in andere Singlestopic *

Spannend en leuk: huisje kijken!

Ik ben inmiddels op werk. Zo dadelijk eerst teamvergadering. Verwacht gezellige heibel.... paar collega's mot met elkaar, ben benieuwd of het knalt
Peas on earth!
SD had een beetje last van insomnia vanacht, lag om 3 uur nog naar het plafond te staren. en nu dus dodelijk vermoeid...

Huisje is leuk,leuk,leuk

Zie me er samen met Summerhond al helemaal wonen

Werk ze Prinses, ik zie net hier mijn eerste lastige patient binnenkomen dus ik ga ook wat doen!
Goede morgen!
Goede morgen schrijven we AAN ELKAAR Geleerd....

Goedemorgen!
Ik dacht dat dat soort normen hier niet echt werden gecultiveerd?
*is wel benieuwd wat voor soort patienten er bij SD rondlopen?*

Ik heb al een teamvergadering achter de rug. Nu zo op pad voor een bespreking, Tschüss allemaal

En goedemorgen Geleerd en Xan (speciaal voor Xan nog even ook, omdat ik vanochtend niet zo in de goedemorgen-stemming was )
Peas on earth!
Ik denk dat Geleerd het single-zijn teveel cultiveert....
Peas on earth!
Volgens mij heb jij, Geleerd, de humor op dit forum nog niet helemaal door....maar goed, dat komt wel als je wat langer meeschrijft/leest...
Kijk Geleerd, het zit zo,

De humor ligt tegenwoordig niet meer op straat maar op het Viva Forum.

Maar daarbij houden we wel graag de Nederlansche Grammatica in stand

*zet juffenbrilletje weer af*

SD kijkt de hele dag in mondjes om te zien of het Nederlandsche volk wel goed poetst,flost en stokert....

En is in jip joechee stemming want de laatste 2 patienten hebben net alletwee afgebeld en SD kan dus om 13.30 lekker full time gaan forummen....
*vraagt zich af of Geleerd uberhaupt gevoel voor humor heeft*

Dat meen ik trouwens serieus... Vind jij dat je gevoel voor humor hebt, Geleerd?

In een ander topic vroeg iemand je of je wellicht een autisme verwante stoornis hebt, gezien je manier van schrijven (je verliest je vaak in details, je zakelijkheid) en je gebrek aan humor (op het forum altahns). Niet leuk om te horen natuurlijk, maar ben wel benieuwd of je herkent dat je vaak de humor niet vat...?

*heeft geen patiënten, maar cliënten en hoopt ook dat afspraak van vanmiddag afbelt *
Peas on earth!
Morning singles en niet-singles!

Succes met het huisje, Summerdance. Haha, ik dacht al dat ik de enige was die moodboards maakte maar nee hoor.

Zouden alle collega's van Prinses nog leven?
Kom ik ook even vlug vanaf mijn werk om het hoekje kijken (is eigenlijk niet de bedoeling hier, maar houd nu even een verlate koffiepauze, dus vind dat het mag).

Dat van die autisme was eigenlijk ook een van de eerste dingen waar ik bij Geleerd aan dacht Prinses. Heb wel de indruk dat er iets meer met hem aan de hand is. Het is namelijk ook erg opvallend dat hij voornamelijk overdag (werktijden) aan het forummen is. Als je zoveel forumt onder werktijd, komt dat niet de arbeidsproductiviteit ten goede. Ook kunnen werkgevers precies zien op welke websites je zit, wat je post en hoe lang je op een site zit. Dat lijkt me dus vrij riskant voor hem om dit zo obsessief te doen.

Verder zei hij dat hij op de universiteit werkt in iets met politicologie en filosofie of zo. Dan ben ik heel benieuwd naar wat hij daar doet. Het lijkt me namelijk dat je het als aio wel druk genoeg hebt met je eigen dingen en dat forummen dan geen prioriteit heeft.
Ow...Sun, nu maak ik me ineens wel een beetje zorgen over MIJN forum gedrag onder werktijd

Maar mijn patienten hebben wel een blije Summer aan de stoel en daar is ook wat voor te zeggen dus hier komt het het arbeidsproces eigenlijk wel ten goede

*wil eigenlijk helemaal niet weten wat Geleerd doet, houdt wel van een man gehuld in mystiek*
@ Puck....moodboards maken is LEUK!!!

Maar raak er wel een beetje van in de war

Wat WIL SD nu eigenlijk???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven