Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
...
...
quote:Lisa1977 schreef op 04 augustus 2008 @ 22:08:

[...]

@ T&G: Springkussen: niet alleen leuk voor de kinderen !!!
W
Even snel stiekem op mijn werk: JL, helaas niet naar Lowlands, geen tijd.

@Babymerel, leuke foto´s!

Rest volgt later!

Fijne (werk)dag allemaal!
@ Mo: Al ongesteld? Neem het maar van mij over...heb het een beetje gehad. Nu dag 10 dus ik geef het gráág over

Werkse!
@T&G, lijkt me ook lastig om je mond te houden als al die mensen er zo naar vragen..

@Babymerel, ik ga via de sms idd jullie op de hoogte houden, want hoop natuurlijk positief te testen op vakantie Maar ook zwangerschappen van de rest wil ik natuurlijk weten!!

@Aruba, hopelijk duurt het geen 2 a 3 maanden... Zou wel ech klote zijn..
Goedemorgen meiden,

Leuke foto's Babymerel. Mooie bos haar had Merel al bij haar geboorte

Ook leuk om alle trouwfoto's te bekijken!

Klinkt als een leuk uitje Justline!

Veel plezier op vakantie Romi Geniet ervan.

T&G toevallig dat iedereen er ineens over begint. Misschien piepte het randje van je nieuwe onderbroeken wel boven je broek uit

Mo, ik hoop dat je snel ongesteld word (of positief zou testen).

Dat wachten lijkt me echt heel frustrerend!

Hier gaat alles zn gangetje.

Nog steeds hard op zoek naar een baan.

Vanavond komt mn schoonzusje wederom logeren.
Bedankt voor het compliment.

Maar is het niet teveel van 1 persoon??

Ik zag wel dat je extra ruimte kan opvragen.

Maar zou niet weten hoe dat moet.

Zou ik dan ook even mijn mobiel nummer plaatsen??

En mijn @ mail misschien??

Ik doe jammer genoeg op dat gebied nog niet mee

nod dagen en zo
W
Zo even de rest afgelezen...

@Justline, jeetje al 10 dagen ongesteld. Ik was op zich wel blij dat het ineens maar 3 dagen was deze keer..

Ben benieuwd naar de foto's van Poca. Hopelijk blijft het droog..
Hallo,

Even bijgelezen, maar heb nog niet alles kunnen lezen.

Vanmiddag na 17.00 uur heb ik vakantie heb ik wel zin in maar het zijn nog een paar drukke dagen dus ik zal niet veel hier zijn en zondag gaan we op vakantie.

@ Aruba: Wat vervelend dat wachten steeds.

@ Romi: Handig een hulp!

@ Florence en Lisa: Mooi he jurken? Bij mij was het de eerste jurk die ik zag bij de modeshow en de eerste die ik paste, het was precies wat ik in mijn hoofd had zitten! Daarna nog allerlei jurken aan gehad mara het is deze gebleven. Ik zal proberen om zaterdag nog een foto te plaatsen.

@ Mogalie: Vervelend dat wachten op de ongesteldheid. Weet je heel zeker dat je toch niet zwanger bent. Er zijn verhalen van mensen die er later achterkomen hoor;-)

@ Kruimel: Het is nu wel spannend ana hetw orden hoor maar het scheelt dat ik nu weet wat op mij afkomt/ Net belde de man van de auto's nog en die had nog oude gsm nummers gehad dus was voor hem heel wat gepuzzel geweest maar ja anders hadden wij hem vanavond gebeld. Maar het is nu echt allemaal geregeld.

T&G: Leuk zo'n kinderfeestje en inderdaad ik vind een springkussen ook leuk;-)
Zo, boodschappen zijn gedaan. Ik heb me geinstalleerd op de bank met een boek.

Er is weer heel veel geschreven zie ik

@poca, waar ga je naartoe?

@mogalie, Waar blijven die rode duivels? Kan je niet nog één testje doen???? Om ons gerust te stellen. Ik heb er nog wel een paar liggen. Heb ik vandaag gekocht bij de drogist. Was er toch en ik had het verhaal van GV gelezen over gevaarlijke, overspannen tochtjes naar de drogist. Ik heb zo'n test gekocht met zwanger/niet zwanger. Net als bij babyboom. Kan ik nooit de twijfel krijgen dat ik wel of niet een heel klein streepje zie. hihi

Denk wel dat ik ze maar even diep in een kastje wegleg. Mijn man zal dit erg overdreven vinden.haha

@lisa, als alles goed gaat bij mij en mijn cyclus niet opeens voor het eerst in jaren langer is, hebben we samen NOD!

@romi, ik zet mijn telefoonnummer er ook nog even op. Ben wel heel nieuwsgierig hoor. Hoop echt dat het nu raak is voor je.

@justline, maar bruin bloed is wel een goed teken. dan is het bijna afgelopen. Heb ik ook altijd de laatste dagen. Bij mij is het eigenlijk andersom. Toen ik aan de pil was, was ik ongeveer een week ongesteld. als ik alweer aan het slikken was, had ik nog van dat bruine bloed. (jek, jek,) Toen ik pilvrij was, was ik maar 5 dg. ongesteld. Denk echt dat dit per persoon verschillend is.

Wat wil je eigenlijk gaan doen als je klaar bent met de fotoacademie? Wil je ook echt fotograaf worden?

@babymerel, leuke foto's hoor. En idd, wat had jij een enorme buik!!!

@tatje, ik heb denk ik even wat gemist. je bent op zoek naar een baan? Hoezo, waarom, wat wil je????
@ JL: Wow 10 dagen, dat is wel erg lang....
W
@JL, die testen zijn van Clearblue. Zijn wel stuk duurder als die je op internet kunt kopen.

Moet je wel opletten dat je dus de digitale pakt en niet de andere.. Kun je gewoon bij bijv. een Kruidvat kopen.

Ik heb ze ook liggen, maar meer omdat ik die bij twijfel van de andere wil doen. Of als ik het zo goed als zeker weet. Het woord zwanger is toch leuk om te lezen..
Sorry dat ik hier even binnenval, maar Lisa1977 zou je nog even willen reageren op het topic ooglaseren hoe "eng" is het. Daar schreef je nl dat je sinds 2 maanden lensimplantaten hebt en ik had nog een aantal vragen voor je. Alvast bedankt!
o, zijn die duurder.Daar heb ik eigenlijk niet naar gekeken. Het waren er 3 voor 20 euro. Vond het nogal meevallen. In de tijd dat ik niet zwanger wilde worden, maar wel dacht dat ik dat was, hihi, kocht ik altijd van die tests en dat was er dan 1 voor 10 euro. Had dus echt al het idee dat ik heel zuinig had gedaan. hihi

En ik kon meteen zien of ik zwanger ben of niet. Dat vond ik wel belangrijk, omdat ik een twijfel kont ben. Bij streepjes zou ik toch gaan twijfelen.

Ik ben een paar weken geleden begonnen met foliumzuur slikken. Heb van die vitaminepillen van dagravit waar ook foliumzuur in zit. Vind het nu zo spannend worden. Blijf het maar zeggen, maar ik heb zo'n kriebels in mijn buik als ik eraan denk dat ik over 2 dagen in de vruchtbare periode zit.

Enne, justline, jouw aanbod blijf ik natuurlijk onthouden. Als ik ooit zwanger word en een prachtbuik heb, roep ik je meteen.
@ Kruimel: Wij gaan 2 weken naar Oostenrijk en nemen de honden mee. Gewoon even bijtanken!
@ Kruimel & Romi: Ik kan alleen de tests vinden van ClearBlue die wel digitaal zijn, maar alsnog een + of een - geven. Nergens die zeggen 'zwanger' of 'niet zwanger'. Misschien kijk ik een beetje scheel, maar bij drogist online kan ik ze niet vinden en bij L10.nl ook niet. Hmm....ach het is ook niet belangrijk, vond het alleen leuk om stiekem al even te kijken

Ik zag inderdaad bij Etos zo'n potje 'zwanger worden', waar alles in zit. Misschien dat ik dat ook beter kan doen.

En de prijs van die testen maakt mij niets uit straks, vast veel goedkoper dan al die sigaretten
@ Poca: Héérlijk Oostenrijk, kan je zo fijn wandelen! Lekker zeg! Met de honden ook, prima idee!
quote:kruimel81 schreef op 05 augustus 2008 @ 13:08:

@tatje, ik heb denk ik even wat gemist. je bent op zoek naar een baan? Hoezo, waarom, wat wil je????

Ik ben een maandje geleden afgestudeerd (Culturele en Maatschappelijke Vorming).

Dus op zoek naar mn eerste echte baan

Heb momenteel 2 dingetjes lopen waarbij ik nog wacht op een reactie. Ik zoek in de educatie richting of de wat 'zakelijkere' cultuur richting (subsidie wereldje).
@JL, online kun je die niet vinden. Je moet echt naar de drogist..

Anders heb je idd die met + en -.

Ben er zelf ook naar op zoek geweest..
@ Romi: Ohhh.....ok thanks
@tatje, spannend hoor. solliciteren is zo akelig. altijd de zenuwen en weer moeten wachten. Ik hoop dat je snel iets leuks vindt.

@justline, Ze zijn van clearblue. Een houder met staafjes, digitale zwangerschapstest, met in het scherm zwanger of niet zwanger.

Het is idd veel goedkoper dan roken. Ik ben nu anderhalve maand gestopt. Gisteren heb ik dus voor 130,- kleren mogen kopen, omdat ik dat uitgespaard heb!!!!!! Dat is echt veel geld. Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik echt verslaafd was/ben. Zeker een pakje per dag. Ik heb er nu nog zin in, maar alleen als ik aan sigaretten denk. Ben al zover dat ik dagen niet aan sigaretten denk. Dus dat is positief nieuws. Als ik namelijk kan stoppen, dan kan echt iedereen het. Ik moest en zou overal en altijd roken. Echt heel erg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven