Jongensnamen topic
zondag 1 februari 2015 om 12:49
zondag 1 februari 2015 om 14:08
Timo/Timor zo heet het andere zoontje van diezelfde mensen
Sverre leuk op schrift, qua uitspraak vind ik het minder mooi
Milas Leuk!
Nando niet mijn smaak
Jurre niet mijn smaak
Jelte niet mijn smaak
Hessel mwah..zou kunnen
Marijn vriend heet martijn
Olaf sneeuwpop van Frozen, zouden mijn dochters wel leuk vinden, ik minder
Pepijn heel leuk, maar vind vriend niks
Sepp zo heet onze kat (spijt dat ik die naam niet 'bewaard' heb)
Tobias niet mijn smaak
Melle mwah...
Remer vind vriend niks
Bedankt voor je inspiratie, Milas ga ik zeker onthouden
Sverre leuk op schrift, qua uitspraak vind ik het minder mooi
Milas Leuk!
Nando niet mijn smaak
Jurre niet mijn smaak
Jelte niet mijn smaak
Hessel mwah..zou kunnen
Marijn vriend heet martijn
Olaf sneeuwpop van Frozen, zouden mijn dochters wel leuk vinden, ik minder
Pepijn heel leuk, maar vind vriend niks
Sepp zo heet onze kat (spijt dat ik die naam niet 'bewaard' heb)
Tobias niet mijn smaak
Melle mwah...
Remer vind vriend niks
Bedankt voor je inspiratie, Milas ga ik zeker onthouden
zondag 1 februari 2015 om 14:10
zondag 1 februari 2015 om 14:17
Ravi net niet stoer genoeg
Lucan Luca dan leuker, maar lijkt op naam neefje
Nikay niet mijn smaak
Jorim niet mijn smaak
Morris zo heet de buurjongen
Jorik niet mijn smaak
Tychon moet ik even laten bezinken!
Jestin niet mijn smaak
Myron niet mijn smaak
Diaz ik denk dan altijd 'die jas'
Mason te engels
Mels net niet stoer genoeg, wel leuk op zich
Ook jij bedankt voor het meedenken!
Lucan Luca dan leuker, maar lijkt op naam neefje
Nikay niet mijn smaak
Jorim niet mijn smaak
Morris zo heet de buurjongen
Jorik niet mijn smaak
Tychon moet ik even laten bezinken!
Jestin niet mijn smaak
Myron niet mijn smaak
Diaz ik denk dan altijd 'die jas'
Mason te engels
Mels net niet stoer genoeg, wel leuk op zich
Ook jij bedankt voor het meedenken!
zondag 1 februari 2015 om 14:21
Volgens mij ben ik echt veel te lastig 
En vooral de combinatie met mijn vriend maakt het lastig, we moeten het toch beide leuk vinden maar liggen niet echt op 1 lijn. (Al zou ik niet weten wat zijn smaak precies is, hij keurt vooral mijn namen af maar komt zelf nergens mee )
Gelukkig zijn er van dit topic nog veeeel meer delen, dus ik duik er gewoon nog even in!
En vooral de combinatie met mijn vriend maakt het lastig, we moeten het toch beide leuk vinden maar liggen niet echt op 1 lijn. (Al zou ik niet weten wat zijn smaak precies is, hij keurt vooral mijn namen af maar komt zelf nergens mee )
Gelukkig zijn er van dit topic nog veeeel meer delen, dus ik duik er gewoon nog even in!
zondag 1 februari 2015 om 15:58
@Daisy
Ik zou me niks aantrekken van de beste vriendin van mijn schoonzus. Dan kan je geen enkele naam meer geven. En ik vind Joas een supernaam (vriend helaas niet). als ze er al iets van zou denken, moet ze het maar als een mooi compliment zien... anders misschien Jonas? Milas vind ik ook heel leuk. Boaz kun je ook met een Z spellen. Wat vind je nog van Bent/Brent, of Boris?
Ik zou me niks aantrekken van de beste vriendin van mijn schoonzus. Dan kan je geen enkele naam meer geven. En ik vind Joas een supernaam (vriend helaas niet). als ze er al iets van zou denken, moet ze het maar als een mooi compliment zien... anders misschien Jonas? Milas vind ik ook heel leuk. Boaz kun je ook met een Z spellen. Wat vind je nog van Bent/Brent, of Boris?
zondag 1 februari 2015 om 16:08
Ik zou zelf ook echt voor Joas willen gaan, maar heb alles al geprobeerd om vriend over te halen. Helaas zonder succes
Bij Jonas denk ik altijd aan de walvis en Boaz met een z vind ik 'raar' staan. (Hoewel hij met z vaker voorkomt als met een s, dus dat ligt waarschijnlijk aan mijzelf
)
Milas vind idd ook heel leuk, al zal die wel afgekeurd worden, onze voornamen beginnen beide met de m dus dat willen we liever niet.
Brent en Boris zijn niet mijn smaak.
Dank je voor je reactie!
Bij Jonas denk ik altijd aan de walvis en Boaz met een z vind ik 'raar' staan. (Hoewel hij met z vaker voorkomt als met een s, dus dat ligt waarschijnlijk aan mijzelf
Milas vind idd ook heel leuk, al zal die wel afgekeurd worden, onze voornamen beginnen beide met de m dus dat willen we liever niet.
Dank je voor je reactie!
zondag 1 februari 2015 om 16:26
zondag 1 februari 2015 om 16:42
zondag 1 februari 2015 om 16:47
quote:daisy5 schreef op 01 februari 2015 @ 16:08:
Ik zou zelf ook echt voor Joas willen gaan, maar heb alles al geprobeerd om vriend over te halen. Helaas zonder succes
)
Dank je voor je reactie!
Ik vind boaz met een z eerlijk gezegd wel veel mooier:) Met mijn eerste rijtje zat ik niet in de goede richting, ik doe nog maar een gok:
Branco
Mas
Mika
Ché
Simme
Nard
Gilles
Jilles
Ebian
Vic
Silas
Dank je voor je reactie!
Ik vind boaz met een z eerlijk gezegd wel veel mooier:) Met mijn eerste rijtje zat ik niet in de goede richting, ik doe nog maar een gok:
Branco
Mas
Mika
Ché
Simme
Nard
Gilles
Jilles
Ebian
Vic
Silas
Ik spreek toch geen Chinees?!
zondag 1 februari 2015 om 17:13
quote:Roelfien schreef op 01 februari 2015 @ 16:42:
[...]
Dat is niet dichtbij dus. Als je zo begint kun je heel veel namen bij voorbaat wel afschrijven.
Ik heb er ook geen problemen mee, maar ik heb met nog iemand te maken.
En aangezien we er samen uit moeten komen moet ik dus op zoek naar iets anders!
[...]
Dat is niet dichtbij dus. Als je zo begint kun je heel veel namen bij voorbaat wel afschrijven.
Ik heb er ook geen problemen mee, maar ik heb met nog iemand te maken.
En aangezien we er samen uit moeten komen moet ik dus op zoek naar iets anders!
zondag 1 februari 2015 om 17:17
Daisy5, zou me echt niet laten leiden door de achternaam van buren, hoor. Als jullie dat de allermooiste naam vinden. Wie weet verhuizen ze over een maand.
Maarrr toch nog wat opties: Sebas, Midas, Gido, Milo, Nylo, Xavi, Zeno, Bruce, Flinn, Menno, Silas.
Maarrr toch nog wat opties: Sebas, Midas, Gido, Milo, Nylo, Xavi, Zeno, Bruce, Flinn, Menno, Silas.
Don't take it so seriously. Only time is ours, the rest we'll just wait and see.
zondag 1 februari 2015 om 17:34
Sebas, Gido, en Silas vind ik ook leuk, vriend niet
Midas, Milo, Nylo en Xavi vind ik te soft
Zeno in onze vrienden kring zit een Zino
Bruce en Flinn vind ik te engels/amerikaans
Wat je zegt over de buren is idd waar..... we hebben ook niet veel contact met ze hoor. Het is voor mij ook niet echt een punt om de naam op af te laten vallen, maar t zit wel in mijn hoofd
Midas, Milo, Nylo en Xavi vind ik te soft
Zeno in onze vrienden kring zit een Zino
Bruce en Flinn vind ik te engels/amerikaans
Wat je zegt over de buren is idd waar..... we hebben ook niet veel contact met ze hoor. Het is voor mij ook niet echt een punt om de naam op af te laten vallen, maar t zit wel in mijn hoofd
zondag 1 februari 2015 om 17:37
zondag 1 februari 2015 om 20:04
zondag 1 februari 2015 om 20:37
quote:mendy schreef op 01 februari 2015 @ 16:26:
Daisy, is toch alleen maar logisch dat je kritisch bent? Je kind moet er zijn hele leven mee doen.
Misschien nu
Ronan
Roan
Sjuul
Tijmen
Tije
Fedde
Yori
Kurt/koert
Gust
Riff
Krijn
Flynn
Elias
Sylvan
Reinder
Lennard
Mick
Vik
Vince
Abel
Enzo
Menno
Jurgen
Jorrit
KaiTeije stond bij de tweede idd op het lijstje, ook Riff en Elias ga ik hier in de groep gooien! Dank je
Daisy, is toch alleen maar logisch dat je kritisch bent? Je kind moet er zijn hele leven mee doen.
Misschien nu
Ronan
Roan
Sjuul
Tijmen
Tije
Fedde
Yori
Kurt/koert
Gust
Riff
Krijn
Flynn
Elias
Sylvan
Reinder
Lennard
Mick
Vik
Vince
Abel
Enzo
Menno
Jurgen
Jorrit
KaiTeije stond bij de tweede idd op het lijstje, ook Riff en Elias ga ik hier in de groep gooien! Dank je