Jongensnamen topic
zondag 1 februari 2015 om 20:42
quote:evergreen1900 schreef op 01 februari 2015 @ 20:04:
Gooi nog een paar uiteenlopende namen in de strijd Daisy:
Milan, Enzo, Zias, Finn, Cas, Benji, Jules, Felix, Siep, Bing, Gideon, Nio, Duco, Thias, Mingus, Falco
Milan zo heet een neefje, Finn lijkt teveel op F ine t vind ik.
Zias, Jules en Thias vind ik wel leuk maar denk dat vriend daar niet enthousiast van wordt. Ik ga ze wel ff opnoemen.
De andere namen uit je lijstje vind ik niet mooi.
Gooi nog een paar uiteenlopende namen in de strijd Daisy:
Milan, Enzo, Zias, Finn, Cas, Benji, Jules, Felix, Siep, Bing, Gideon, Nio, Duco, Thias, Mingus, Falco
Milan zo heet een neefje, Finn lijkt teveel op F ine t vind ik.
Zias, Jules en Thias vind ik wel leuk maar denk dat vriend daar niet enthousiast van wordt. Ik ga ze wel ff opnoemen.
De andere namen uit je lijstje vind ik niet mooi.
maandag 2 februari 2015 om 10:42
quote:mendy schreef op 01 februari 2015 @ 20:41:
Daisy
Nog wat namen:
Silvijn
Siem
Fajan
Sven
Collin
Giem
Fasco
Nart
Wout
Otis
Huug
Spencer
Kjelt
Bjorn
Bojan
Evan
Silvijn heb ik idd ook al een poosje in mijn hoofd..... Misschien toch een keer opperen.
Otis ook leuk
Huug, dan liever Hugo
Spencer....mwah, op zich niet verkeerd, maar ik betwijfel of het bij ons past
De rest vind ik niks
Bedankt voor je lijstje!
Daisy
Nog wat namen:
Silvijn
Siem
Fajan
Sven
Collin
Giem
Fasco
Nart
Wout
Otis
Huug
Spencer
Kjelt
Bjorn
Bojan
Evan
Silvijn heb ik idd ook al een poosje in mijn hoofd..... Misschien toch een keer opperen.
Otis ook leuk
Huug, dan liever Hugo
De rest vind ik niks
Bedankt voor je lijstje!
maandag 2 februari 2015 om 10:46
quote:daisy5 schreef op 02 februari 2015 @ 10:42:
[...]
Otis ook leuk
Huug, dan liever Hugo
De rest vind ik niks
Bedankt voor je lijstje!Vind je Silvan nog wat?
[...]
Otis ook leuk
Huug, dan liever Hugo
De rest vind ik niks
Bedankt voor je lijstje!Vind je Silvan nog wat?
woensdag 4 februari 2015 om 14:18
Silvijn vind ik erg mooi bij de namen van je dochters, daisy. En an sich ook een mooie naam!
Ik gooi er nog een paar in de groep:
Tobias, Severijn, Pepijn, Axel, Tijn, Fabian, Maxim, Elias, Ivar, Lenn(ox), Odin, Marnix, Liam, en mijn persoonlijke favoriet (maar volgens mij was hij al genoemd) Vigo.
Ik gooi er nog een paar in de groep:
Tobias, Severijn, Pepijn, Axel, Tijn, Fabian, Maxim, Elias, Ivar, Lenn(ox), Odin, Marnix, Liam, en mijn persoonlijke favoriet (maar volgens mij was hij al genoemd) Vigo.
Don't take it so seriously. Only time is ours, the rest we'll just wait and see.
donderdag 12 februari 2015 om 00:10
donderdag 12 februari 2015 om 19:13
quote:mendy schreef op 12 februari 2015 @ 00:10:
Als de naam al is gekozen kunnen we niet anders dan complimenten geven, anders zou het lullig zijn...maar als je mijn eerlijke mening wilt vind ik uniseks namen niet zo leuk. Aangezien ik een paar vrouwen ken die dion (ne) heten, vind ik dat jammer aan deze naam, maar verder een prima naam.Ik ken het ook meer als meisjesnaam dan als jongensnaam, en daarom zou ik het niet kiezen. Maar so what, jullie hebben je zoon zo genoemd en zijn er blij mee. Prima toch?
Als de naam al is gekozen kunnen we niet anders dan complimenten geven, anders zou het lullig zijn...maar als je mijn eerlijke mening wilt vind ik uniseks namen niet zo leuk. Aangezien ik een paar vrouwen ken die dion (ne) heten, vind ik dat jammer aan deze naam, maar verder een prima naam.Ik ken het ook meer als meisjesnaam dan als jongensnaam, en daarom zou ik het niet kiezen. Maar so what, jullie hebben je zoon zo genoemd en zijn er blij mee. Prima toch?
Ik spreek toch geen Chinees?!
donderdag 19 februari 2015 om 14:37
Hallo allen,
Ook ik verwacht binnenkort een jongetje en de naam is hier nog niet 100% duidelijk. We willen graag kort, stoer, krachtig, maar niet te Hollands. Kindje heeft gemixte roots (Surinaamse papa), dus namen als Stijn, Daan, Sven, etc vind ik niet echt passen.
Mijn man z'n absolute favoriet: Otis. Vind ik ook leuk, maar voel nog niet een echt 100% ja. Verder op het lijstje:
Jax
Charlie (maar moet van mijn man weer van de lijst af ivm Charlie Hebdo)
Evan
Eli (als Eeli)
Ilay (als hierboven maar dan op z'n Engels)
Desmond
Dexter (Dex)
Troy
James
Morris
Aron
Wat vinden jullie de leukste naam? En hebben jullie nog suggesties?
Ook ik verwacht binnenkort een jongetje en de naam is hier nog niet 100% duidelijk. We willen graag kort, stoer, krachtig, maar niet te Hollands. Kindje heeft gemixte roots (Surinaamse papa), dus namen als Stijn, Daan, Sven, etc vind ik niet echt passen.
Mijn man z'n absolute favoriet: Otis. Vind ik ook leuk, maar voel nog niet een echt 100% ja. Verder op het lijstje:
Jax
Charlie (maar moet van mijn man weer van de lijst af ivm Charlie Hebdo)
Evan
Eli (als Eeli)
Ilay (als hierboven maar dan op z'n Engels)
Desmond
Dexter (Dex)
Troy
James
Morris
Aron
Wat vinden jullie de leukste naam? En hebben jullie nog suggesties?
donderdag 19 februari 2015 om 17:34
Broodje-pom: Desmond vind ik niet mooi en Aron vind ik niet zo leuk voor een kind met een kleurtje. Je andere namen vind ik eigenlijk allemaal leuk. Nog wat ideeën voor je;
Maddox
Phyllon
Ferron
Zack
Kyle
Jack
Brandon
Tyler
Tyson
Mitch
Collin
Connor
Floyd
aangevuld na edit 23.50u
Odin
Omar
Vince
Mick
Mason
Logan
Jethro
Hessel
Zyon
Aiden
Loyd
Maddox
Phyllon
Ferron
Zack
Kyle
Jack
Brandon
Tyler
Tyson
Mitch
Collin
Connor
Floyd
aangevuld na edit 23.50u
Odin
Omar
Vince
Mick
Mason
Logan
Jethro
Hessel
Zyon
Aiden
Loyd
donderdag 19 februari 2015 om 23:08
Oeh, leuke vraag Broodje_Pom! Kan ik eindelijk die heerlijke Brits-Bijbelse namen weer van stal halen *wrijft in de handen*.
Amos
Amnon
Boas
Dathan
Elon
Ethan
Gerson
Gideon
Jair
Iason / Jace
Levi
Moyses / Moises
Saul
Tobias
Dimas
Mikay
Nikay
Diego
Ibai
Inigo
Indigo
Jaime
Javier / Xavier
Joaquin
Miquel
Lucio
Maxim
Oberon
Adao
Mauro
Tiago
Adir
Avi
Chayim
Idan
Liron
Miron
Ophir
Shai
Tamir
Amos
Amnon
Boas
Dathan
Elon
Ethan
Gerson
Gideon
Jair
Iason / Jace
Levi
Moyses / Moises
Saul
Tobias
Dimas
Mikay
Nikay
Diego
Ibai
Inigo
Indigo
Jaime
Javier / Xavier
Joaquin
Miquel
Lucio
Maxim
Oberon
Adao
Mauro
Tiago
Adir
Avi
Chayim
Idan
Liron
Miron
Ophir
Shai
Tamir
vrijdag 20 februari 2015 om 09:13
Ik wol graag nog 1x advies over de naam.
Timo of Milo....
Oh ik vind ze allebei erg leuk maar ik twijfel zo, of ik timo niet beter bij een blond jongetje vind passen en Milo bij een wat meer Spaans kind (spaans wordt hij niet haha). Vriend vindt het beide even leuk!
Ik twijfel al heel m'n zwangerschap (en ik ben bezig aan de laatste loodjes )
Timo of Milo....
Oh ik vind ze allebei erg leuk maar ik twijfel zo, of ik timo niet beter bij een blond jongetje vind passen en Milo bij een wat meer Spaans kind (spaans wordt hij niet haha). Vriend vindt het beide even leuk!
Ik twijfel al heel m'n zwangerschap (en ik ben bezig aan de laatste loodjes )