Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Zie mod topic op de sex pijler
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Ikke1971 schreef op 05 augustus 2008 @ 21:00:

[...]

Waarom Waarom Waarom??? Vertel Vertel Vertel???

Ja, hoe zit dat?

*bemerkt een achteruitgang in haar hersenactiviteit... snapt het ineens niet meer... is bang dat ze besmet is met het GHM-virus *

[sub]GeenHumorMeer-virus[/sub}
Peas on earth!
@Erwt: Er bestaat nog zo'n Nederlander. Ik ben (buiten een stedentripje Parijs) ook nog nooit in Frankrijk geweest. Ben benieuwd. Zijn jullie wel allebei kampeerders of is dat ook een primeur??

En ja, ik mag nog op vakantie. Ik ga in september. Heerlijk als iedereen weer terug is, dan mag ik nog

We hebben met 5 singles (via vakantie vorig jaar en inmiddels kan ik ze wel echt vrienden noemen) een villa in Portugal gehuurd. Helemaal luxe met zwembad, grote tuin, BBQ etc. Wordt mijn allereerste echte luiervakantie.
quote:Donkeyshot schreef op 05 augustus 2008 @ 21:02:

Zie mod topic op de sex pijlerGaat even spieken. Maar als je al een verplichte forumvakantie krijgt dan is dat toch altijd twee weken? Of heb ik dat nou verkeerd begrepen?
Oke..is weer bij. Ik zou Geleerd me niet zover laten krijgen dat ik ervoor geband werd.... maar oke... ieder zijn grenzen

Have fun met je goede boeken volgende week DS
Jaa, ik las laatst ook ergens dat een verplichte forumvakantie altijd een vakantiepakket van TWEE weken is

Klinkt goed, die vakantie!

Waar heb je die andere mensen ontmoet dan? Via een georganiseerde reis?

Portugal lijkt me ook HEEL mooi!

*wil nog graag een keer de Gaudi-gebouwen zien!*

Peas on earth!
Dan moet je toch echt naar Spanje Erwt...de Gaudi gebouwen staan in Barcelona

En ja..het klinkt idd goed die vakantie, maar ik weet niet of ik twee weken luieren niet teveel vind hoor. Nog maar even afwachten. Normaal ben ik een actieve vakantieganger. Rondreizen, zeilen, ver weg etc etc. Dit jaar staat gezelligheid voorop. Absoluut ook een keer leuk maar ik moet het nog zien of ik me niet ga vervelen

En die mensen ken ik idd van een georganiseerde zeilreis van vorig jaar. Normaal nooit blijvende contacten overgehouden aan vakanties maar vorig jaar gebeurde dat zomaar wel. Helemaal leuke mensen die allemaal (ook na de vakantie) nog erg in elkaars straatje paste.
quote:Ikke1971 schreef op 05 augustus 2008 @ 21:14:

Dan moet je toch echt naar Spanje Erwt...de Gaudi gebouwen staan in Barcelona

Ohhhhh dom... ik haal altijd Lissabon en Barcelona door elkaar... Op de lagere school al, en het is nooit meer overgegaan

quote:En ja..het klinkt idd goed die vakantie, maar ik weet niet of ik twee weken luieren niet teveel vind hoor. Nog maar even afwachten. Normaal ben ik een actieve vakantieganger. Rondreizen, zeilen, ver weg etc etc. Dit jaar staat gezelligheid voorop. Absoluut ook een keer leuk maar ik moet het nog zien of ik me niet ga vervelen

Herkenbaar! Ben ook meer van activiteit! Maar als je met een groep bent, dan kun je natuurlijk ook met een 'sub'-groepje actieve dingen gaan doen op sommige dagen. Wordt vast geezellig!

quote:En die mensen ken ik idd van een georganiseerde zeilreis van vorig jaar. Normaal nooit blijvende contacten overgehouden aan vakanties maar vorig jaar gebeurde dat zomaar wel. Helemaal leuke mensen die allemaal (ook na de vakantie) nog erg in elkaars straatje paste.Heeej... ik heb vorig jaar ook een zeilvakantie gedaan! (twee weken zeilen in Griekenland!). Leuk dat het zo klikte, das wel heel bijzonder! Waar heb jij toen gezeild? Met een groep? Hoe wat en waar?
Peas on earth!
*shit... nu denkt geleerd weer dat ik dom ben... overweegt nu alle hoofdsteden van Europese landen op te dreunen *
Peas on earth!
Ik denk dat ie meer onder de indruk is als je 20 andere woorden voor rimmen kan opdreunen.
quote:minny schreef op 05 augustus 2008 @ 21:28:

Ik denk dat ie meer onder de indruk is als je 20 andere woorden voor rimmen kan opdreunen.

*denkt dat Geleerd morgen flipt als ie ziet dat ik plaatjes in zijn topic geplakt heb *
Peas on earth!
Daar hopen we op
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 augustus 2008 @ 21:29:

[...]

*denkt dat Geleerd morgen flipt als ie ziet dat ik plaatjes in zijn topic geplakt heb *20 plaatjes over rimmen??? Heb je daar nog zoveel variatie in dan??
Vorig jaar was voor de Turkse kust. Het jaar daar voor op de Caribean (Martinique, St. Lucia, St. Vincent en de Grenadine eilanden).

*gek op water bootjes *

*en zon*
*is ook dol op zeilen!*

Met welke reisorganisatie heb je gezeild, en met een schipper-op-schip of zelf gezeild (flottielje?)?
Peas on earth!
En waar voor de Turkse kust?

*is nieuwsgierig!*
Peas on earth!
Volgt een rare film Premonition

Kreeg net telefoontje van haar vader dat broertje zijn *verkering* uit heeft na 3jr...

Weer 2 singles erbij op deze aardbol

Oh en opa ligt in t ziekenhuis die zei vanavond dat er vanmorgen 3 mensen dood waren gegaan naast hem in t ziekenhuis... (was dus niets van waar) die man ziet ze dus vliegen. Pa had maar gezegd dat hij zich gelukkig mocht prijzen dat hij niet bij dat triootje hoorde
Vorig jaar voor de kust vanaf en naar Bodrum. Weinig zeilen daar trouwens..niet genoeg wind enzo. Als ik erover nadenk was dat ook wel een luiervakantie met schipper en kok aan boord En was via een single reisorganisatie (one 2 gether)

Jaar daarvoor was iets minder luxe. Toen met een 14 meter boot echt zeilen in de Caribean. Wel met schipper trouwens en dat is in zo'n gebied en met zeezeilen ook wel zo prettig. Ik was toen met Berend Botje. Die doen ook reizen in Griekenland trouwens..was jij met hun vorig jaar??

*Denkt Lissabon..Barcelona...scheelt maar paar kilometer*
Ohja, ik heb Berend Botje vorig jaar wel voorbij zien komen zeilen. Ik zeilde met Sunrise Zeilen. Was een leuke organisatie, niet specifiek gericht op singles. Zeilen met een flottielje, waarbij ik op het meezeil-schip (met de schipper, die briefde aan de andere schepen) voer. Was een gemengd gezelschap. Op onze boot met schipper, 3 anderen die alleen geboekt hadden en een stel. Ik had niet zo'n enorme klik met de anderen, maar was verder prima met elkaar. Met de schipper wel een klik, dus het uiteindelijk wel heel gezellig gehad! Heb ook veel zelf gezeild, was zooo tof (ook 14 meter schip)!

Ik weet dat ook bij Sunrise in Turkije gezeild wordt met een kok aan boord. Wij deden zelf boodschappen en kookten (althans: veel maaltijdsalades enzo), dat was juist wel heel leuk. Overigens gingen we 's avonds vooral uit eten

Jammer dat er niet genoeg wind was. In Griekenland fikse wind (soms ook helemaal niet hoor), veel zeezieke medezeilers gehad , dolfijnen gezien. Vond het écht een heeelll erg leuke vakantie! Was net weer single en wilde wel op vakantie, maar niet helemaal in m'n eentje (voelde me al eenzaam genoeg). Heb het echt erg leuk gehad!
Peas on earth!
quote:Vleermuis28 schreef op 05 augustus 2008 @ 21:56:

Volgt een rare film Premonition

Kreeg net telefoontje van haar vader dat broertje zijn *verkering* uit heeft na 3jr...

Weer 2 singles erbij op deze aardbol

*nodigt broer en ex-vriendin uit in het Singlestopic... *

quote:Oh en opa ligt in t ziekenhuis die zei vanavond dat er vanmorgen 3 mensen dood waren gegaan naast hem in t ziekenhuis... (was dus niets van waar) die man ziet ze dus vliegen. Pa had maar gezegd dat hij zich gelukkig mocht prijzen dat hij niet bij dat triootje hoordeHehehehe
Peas on earth!
*zwijmelt nog even terug over vakantie vorig jaar *
Peas on earth!
Berend Botje was ook gemengd gezelschap. En ook erg zelfredzaam (zelf koken en vooral ook veel uit eten..ahah). Dat gemengde vindt ik ook leuker dan alleen maar singles hoor. Heb dat vorig jaar voor het eerst gedaan maar (ondanks dat ik er vrienden aan over heb gehouden) zal dat niet meer doen. Het wordt dan toch meer een wie wil wie vakantie En uiteindelijk wilde niemand niemand

Fijne avond verder allemaal! PC gaat hier ff uit
Willen jullie niet zoveel over vakantie praten! Grrrr, houd even rekening met de mensen die het allemaal al gehad hebben. Kreeg trouwens een leuk overzichtje van mijn baas (net voor mijn vakantie): vakantieuren 2008: 88,8. Mhh en nu heb ik net 3 weken vakantie gehad met mijn contract van 30 uur per week... Oeps! Dus ik heb niks meer dit jaar... alleen nog 2 verhuisdagen voor in november!

Kennen de zeilers onder ons trouwens de allerleukste zeilbootjes van Nederland, de Kolibrie? Die werden gemaakt door mijn opa namelijk. (HM doet even stoer ) Helaas is mijn ma dan weer de enige zo ongeveer in de familie die géén zeildiploma heeft... En ik heb dus bar weinig gezeild in mijn leven, hoogstens als klein meisje met familie mee.

En ik moet stiekem bekennen, wanneer ik in Friesland al die mensen zo hard zie werken op een zeilboot, dat een motorbootje toch ook wel errug relaxed is

Ik duik zo maar eens even mijn bedje in. Morgen met cliëntje naar de kermis (grrr die ik hier steeds in een herhalend patroon hoor tingelen). Het wordt trouwens echt super mooi weer morgen!!! *note: vergeet de plantjes morgenochtend niet wat extra water te geven* Ik verheug me al op een lekker zwoele avond met boekje op mijn balkon!

En ik kreeg al een smsje van LJ; dat het leuk was op de boot, maar niet zo leuk als met mij! (*alhoewel hm denkt: wat een slijmbal; vakantie met je vriendinnetje is toch niet te vergelijken met vakantie met vrienden, ben benieuwd of hij er omstreeks deze tijd, met veel bier op, nog zo over denkt *)

Weltrusten allemaal!
Kolibrietjes zijn leuk!

Die ken ik wel, maarrrrr ik ben dan ook een heuse Friezin
Peas on earth!
quote:Ikke1971 schreef op 05 augustus 2008 @ 22:16:

Berend Botje was ook gemengd gezelschap. En ook erg zelfredzaam (zelf koken en vooral ook veel uit eten..ahah). Dat gemengde vindt ik ook leuker dan alleen maar singles hoor. Heb dat vorig jaar voor het eerst gedaan maar (ondanks dat ik er vrienden aan over heb gehouden) zal dat niet meer doen. Het wordt dan toch meer een wie wil wie vakantie En uiteindelijk wilde niemand niemand

Fijne avond verder allemaal! PC gaat hier ff uit

Ja, gemengde is zeker leuker, vond ik ook inderdaad. Ik heb in mijn vakantie weinig wie-wil-wie-signalen bemerkt, maar moet ook eerlijk zeggen dat ik:

- ex net 2 weken daarvoor had uitgezwaaid

- sowieso niet zo goed ben in het oppikken van dergelijke signalen

Het gebeurde wel hoor, maar dat ontdekte ik eigenlijk achteraf:

Enigszins autistisch overkomende jongen bleek mij interessant te vinden (niet door mij opgemerkt), was boos omdat hij de indruk had dat schipper mij ook interessant vond. Wat overigens niet zo was omdat schipper en ik gewoon een Leuke Klik met elkaar hadden. Wanhopige Vrouw was boos omdat ze Autistische Ogende Jongen wel boeiend vond, maar hij haar dus niet... etc...

Godezijdank hoorde ik deze roddels op de laatste dag van mijn vakantie
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven