Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

01-11-2014 21:09 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe afleveringen per 1 november. Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
quote:Papaver69 schreef op 01 februari 2015 @ 17:04:

Hélène heeft het barretje inmiddels niet meer:

Hoe gaat het nu met Hélène?

Bon tardi! Sinds de opnames is er al weer veel veranderd, ik ben verhuisd van Tera Corá naar Klein St. Michiel, naar een heel leuk appartementje waar ik met mijn 2 honden en 2 katten woon.

Het horecabedrijfje heb ik overgegeven aan iemand anders. Het werd me teveel. Zeven dagen per week lange dagen en niet de financiële middelen hebben om ervan te maken wat ik voor ogen had.

Ik heb voor verschillende lokale tour operators gewerkt als Duits- en Engelstalige gids. Het toeren met toeristen over het eiland is één van de leukste dingen die ik me kan bedenken. Het is zo leuk om de liefde en kennis voor het eiland over te brengen op mensen die het eiland soms maar 1 dag bezoeken (cruise toeristen bijvoorbeeld).

Op het moment ben ik serieus bezig mijn eigen private tours op te zetten. Kleine groepjes van max. 6 personen en dan de mooiste en niet voor de hand liggende plekjes laten zien, waardoor het gidsen nog leuker wordt door de persoonlijke benadering. Ik ga ook op dezelfde manier wandel- en boottripjes aanbieden en heb er echt heel veel plezier in.

Het leven op Curaçao bevalt me ondanks de nodige strubbelingen nog steeds heel goed, ik ben sinds ik hier woon nooit meer in Nederland geweest. Gelukkig komt Max 1x per jaar met vakantie naar Curaçao en woont Sam hier ook nog steeds.

Het contact met Paul is ook in rustiger vaarwater gekomen wat ons allemaal ten goede komt.

Groetjes van HélèneAhhh fijn om te lezen, dankjewel!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Gelukkig gaat het wat beter met Helene. Ik ga niet naar Curaçao, maar als ik zou gaan dan zou ik bij haar een tourtje boeken. Ik heb wel bewondering voor haar.
quote:LouisaVuitton schreef op 01 februari 2015 @ 17:30:

Gelukkig gaat het wat beter met Helene. Ik ga niet naar Curaçao, maar als ik zou gaan dan zou ik bij haar een tourtje boeken. Ik heb wel bewondering voor haar.Idem!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
.
Tja, ik zeg niet dat die kerel op Curacao het allemaal goed heeft aangepakt, maar als je als partner al twee keer een burnout met hem hebt meegemaakt en hij komt met dit plan, dan zou ik toch echt stevig op de rem gaan staan. Maar nee, ze zag het al helemaal voor zich dat ze tot rust zouden komen. Tja. Dan ben je er zelf ook bij. Dat betekent niet dat ik vind dat ze op een houtje moet bijten. Gelukkig is haar laatste bericht positiever en zet ze de schouders eronder. Ze is wel een doorzetter zo te zien, dus tja, het is gewoon allemaal niet zo slim geweest denk ik .. Wel fijn dat een van haar zoons ook nog daar woont, die kwam ook wel nuchter en prettig over.
@Coolpack2 vind ik ook maar snap ook eigenlijk niet dat zij geen extra personeel hebben ingehuurd om hun te ontlasten. Het is niet alsof zij economisch enorm krap zaten en dit niet kon. Als je toch die extra hulp hebt, maakt het wel degelijk verschil.

Denk dat zij het echt goed bedoeld heeft om toch te gaan met hem in de hoop dat hij zich beter zou voelen daar maar het moest ook allemaal met zo'n rotvaart. Iemand met een burn-out is bezig met een resort en dan ook nog een dure boot waarmee getourd zou worden....? Tsja dan heb je jezelf toch echt teveel op de hals gehaald. Teleurstelling al om...
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Haai! Iemand?
Ik zit te kijken, maar vind het tot nu toe erg saai.
Wel een mooie entree en trap.
Handige man!
Wie wil daar nou naar toe? Hij is wel handig hoor en het pand is mooi, maar wat moet je daar?
Ze spreken de taal, zijn handig en positief ingesteld.... dit kan een saaie aflevering worden ja
Ook dat idd.
ach wat sneu
Financieel is het niet makkelijk. Ik dacht dat ze met het gebouw als onderpand wel de hypotheek zouden krijgen. Zo'n groot bedrag was het niet.

Wat een klus zeg.
Vind het ook een beetje sneu voor de man.
lekker stel die twee mannen! :D
Dit gaat nooit af komen. Zo'n man alleen...vind hem zielig.
Stel ook dat er iets met hem gebeurt, vindt zijn vrouw hem maanden later daar...

Waarom gaat ze terug steeds? Heb dat gemist.
buurman en buurman
Ach die arme man.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Kokette_Suzette schreef op 07 februari 2015 @ 21:36:

buurman en buurman
flatscreen zijn werkt nog in NL, geld nodig
quote:Kokette_Suzette schreef op 07 februari 2015 @ 21:36:

buurman en buurman
Ieder steentje is er een. Ik moet er bijna van huilen. Maar nu is zijn vrouw daar tenminste ook, dat is dan weer een lichtpuntje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven