***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Ik vind dat ook echt onzin hoor,ik weet nog precies hoe het voelde toen ik Zahra voor het eerst zag toen ze uit mijn buik gehaald werd, kan er nog van volschieten (zullen wel de hormonen zijn hihi) en zij is ook prima aan me gehecht (ondanks dat ik 4 dagen werk). Ik wil niet zeggen dat ik de voorkeur geef aan een keizersnee, want dat is ook niet alles, maar ik kan me niet voorstellen dat ik op een normale manier kan bevallen, gek is dat.
Framboos, ik herken het wel een beetje. Bij Steijn en Hugo MOEST ik borstvoeding blijven geven van mezelf (compensatie ofzo!), terwijl ik er niet meer de puf voor had. Het voelde voor mij als een enorme verlossing toen ik, na bijna vijf maanden kindjes aan de tiet te hebben gehad, stopte. (daarnaast voelde het als een falen dat ik de zes maanden niet had volgemaakt, maar dat negeer ik wijselijk) Dit keer ga ik weer borstvoeding geven, maar ik zet er geen limiet op. Wil ik na een maand stoppen? Dan stop ik na een maand. Wil ik na een jaar stoppen? Dan stop ik na een jaar. Ik ga mezelf niet zo tarten als ik vorige keer heb gedaan, dat heb ik me in ieder geval voorgenomen! Daarnaast denk ik dat baby'tjes het doorhebben als je tegen je zin in zit te voeden, maar dat is een ander verhaal.

Even een vraagje:

Hugo hoest toch al maanden de longen uit zijn lijfje? Ik ben al een paar keer naar de huisarts geweest om zijn longen te laten checken, maar de arts hoort niets. Nu waren wij, zoals bekend, vorige week in Zwitserland en het gekke is dat Huug geen enkele keer gehoest heeft! Serieus, geen enkele keer! We zijn nu twee dagen thuis en vanochtend hoorde ik hem weer blaffen, dus ik ga even aankijken hoe zich dat ontwikkelt. Ik moet er wel bij zeggen dat mijn vader carapatient is (en stevig rookt) en dat dit wel meer in de familie voorkomt. Wat denken jullie: Huisarts bellen en ongeveer een doorverwijzing eisen of het nog aankijken?
Hahaha! Het magische gevoel van een geboorte!! Lamenielachen! Pure stress was het. Het werd pas magisch toen Robbel eruit was, net als bij een keizersnee. Wat een arrogantie dat zo te beweren, sorry. Alsof je een beter mens bent als je een natuurlijke bevalling hebt gedaan (alsof je daar een keus in hebt!)

Krijg een beetje de kriebels van de mening van die vriendin!

Mich, ik heb ook een tijd de minipil geslikt maar had helaas constante bloedingen. Wilde het erg graag dus heb het 3 maanden geprobeerd, het werd niets!

Muis, een doorverwijzing is misschien een goed idee. Maar het kán toeval zijn!

Ik ga weer proberen te slapen.
Mich! Lieverd! Gefeliciteerd met je verjaardag! Dat je maar een grote meid mag worden.

Ga je nog wat leuks doen vandaag?

micha! Gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je een leuke dag zal hebben!
Mich, gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een leuke dag zult hebben!!
Gelukkige verjaardag Mich, fijne dag toegewenst !!
Mich, gefeliciteerd! Een leuke dag gewenst!

Gefeliciteerd Micha!
Even een vraagje over de babboe-ers onder ons. Bevalt hij nog steeds? Nog steeds zo enthousiast? Ook voor de iets langere afstanden (10 a 15 km ofzo) enne, gebruiken jullie de peuterschaal? Of kan Ole al gewoon in de riempjes? Ik tijfel of ik die nog wel moet meebestellen aangezien hij maar tot 18 maanden is.

Mijn eerste werkdag begon nl erg goed, ik heb een fiets in A'dam staan en die was dus gejat! Balen!! Maar eindelijk een goed excuus voor de babboe, maar ik twijfel nog een beetje...

(fiets komt thuis te staan hoor, naar a'dam gaat een ander oud kreng!

Beetje ego, maar zit op mijn werk, zal vanavond even op jullie reageren!

Over tv trouwens, Ole kijkt soms half met Kaj met en wat hem vooral trekt zijn dingen met echte mensen en liedjes (Ome willem is hier ook een succes), ook Ernst en Bobbie en Bassie en Adriaan doen het goed. Tekenfilms interesseren hem niet zo!
Gefeliciteerd Micha!!!!
*Even ongegeneerd de trotse moeder uithangen*

HUGO LOOPT! Het zijn niet die paar lullige stapjes die hij eerst deed, nee, het kuikentje loopt heel de kamer door! Hij is vanochtend wel gestruikeld over de Duplo-doos, maar hij stond meteen weer op en liep verder! Mijn lieve, kleine Malenoewie! Toegegeven, het zat er al een tijd aan te komen dat hij nu echt ging lopen in plaats van elke keer maar een paar stapjes doen, maar ik had niet verwacht dat hij ineens hele afstanden af zou leggen. Goed he? Ik ben zo trots op mijn mannetje!

Overigens heeft Huug wel een enorme buil op zijn voorhoofd van de Duplostruikeling. De lieverd ziet er echt niet uit momenteel met zijn gehavende koppetje!

Steijn en Hugo hebben voor het eerst gestoeid vanochtend en jemig, wat was dat schattig. Ze waren allebei op de bank gekropen en buitelden over elkaar heen, kietelden elkaar (weet niet of dat wel de bedoeling was, maar goed) en hadden samen de grootste lol. Helaas sprong Steijn de bank af toen ik mijn camcordertje wilde pakken.

Even voor mich!
Wauw wat goed van Hugo!! Ik ben echt benieuwd hoe lang het duurt voordat Zahra los gaat lopen. Wat schattig trouwens dat Hugo en Steijn aan het stoeien waren (smelt!)

Over tv, Zahra vindt Bumba en de Teletubbies leuk, en kijkt ook graag naar Sesamstraat. Vooral als er een stukje komt met die handenpopjes als jullie snappen wat ik bedoel. Ik heb een tijd geleden, al voor ik zwanger was, een DVD box van de Film van Ome Willem gekocht bij Bart Smit. Was in de aanbieding omdat het plastic eraf was voor 5 euro ofzo. Ik ben echt blij dat ik hem gekocht heb, voor mij is het jeugdsentiment en hopelijk vindt Zahra (en haar zusje) het later ook leuk.
Gefeliciteerd Micha!

Wow Muis, wat super goed van Hugo. En fijn dat hij niet schrok van zijn val maar gewoon weer opstond en doorliep.

Finn kijkt alleen maar series / films die wij zelf bekijken (begin van de avond). Haha dan zit hij met grote ogen te kijken. Kindertv vind hij niks, en ik moet eens wat Nederlandstalige CD's kopen.
Waw wat knap van Hugo , dat ie al hele stukken loopt !!

Bij Xander lukt het lopen ook al beter, loopt ook al langere stukken, maar ploft makkelijk weer op zijn kontje!

Heb voor die vriendin, 'ken je me nog' van Sophie Kinsella gekocht, aangezien ze de omnibus van Shopaholic niet meer hadden. Hopelijk vindt ze Kinsella even leuk als ik.

Heb mezelf ook getrakteerd op 'aanpakken' van Kinsella, lag daar leuk te wezen voor maar 10 euro, kon ik niet laten liggen.

Verder ben ik nog naar de kapper geweest, haar weer bij laten snoeien en laten verven. Maar vriend vind het niet leuk. Hij houdt meer van lang haar , en ik heb het nu kort. Heb eigenlijk heel veel spijt , dat ik mijn lange krullen heb laten afknippen. Maar doordat ik het had gepermanent, was het heel erg beschadigd en klitte het ineen, en kon ik er dus niks meer mee. Had beter nooit een permanent in mijn haren laten zetten, dan had ik nu mooi lang haar !! En als je kort haar wil laten groeien, dan is het op een moment, zoals het nu ook was, geen zicht meer.
Dank jullie wel voor de felicitaties lieve digidinnen!

Had net een heel verhaal getypt maar comp liep vast. Ga nu even bijkomen en kom straks nog wel langs.

Groot applaus voor Hugo, wat een magisch moment is dat toch.

Later!
Wat goed van kleine Hugo!

Leuk zo'n totaal ander kapsel Witchke! FOTO!!!!

Kan me het goed voorstellen van de bv Framboos, ik vond (en vind nog steeds een beetje) het erg frustrerend dat ik de enige was die Ole op bepaalde momenten gerust kon stellen, hij was zo afhankelijk van mij. Misschien kan je af e toe wat kolven en Livia aan een flesje laten wennen zodat Frambozeman ook af en toe een flesje kan geven en jij even rust hebt?

Iemand nog een antwoord op mij Babboe-bakfiets vraag van 12.01? Wie hadden hem ook al weer? (spitsmuis, dropneus, layla??)
Fachat: wij hebben een fietskar, dus ik kan je helaas niet helpen....

Even ego....Ik ben een middagje thuis geweest omdat ik vanochtend flauw viel bij een klant. Ik heb geen lage bloeddruk en het is niet duidelijk waardoor het nu toch steeds komt. Moet binnenkort bloed laten prikken voor een berg testjes en als ik ergens weer niet tegen kan..... De klant zelf (een instelling met gehandicapten) dacht dat het eerder om een epileptische aanval ging aangezien mijn ogen wegdraaiden ik lag te schokken. Ben er wel goed van geschrokken en probeer nu even zo rustig mogelijk te doen...

Verders alles prima hier. Fleur stapt heel trots achter haar wagen aan. Ze heeft de laatste dagen geen zin in haar warme eten en slaapt erg beroerd, maar dat komt denk ik doordat ze flink verkouden is. Verder is ze supervrolijk, maar wel steeds ondeugender. Ik moet er echt mee oppassen dat ik niet in de lach schiet als ze weer iets doet wat niet mag. Ze is zo rap nu.

En ook hiervandaan een applausje voor Hugo!! wat is het toch een knapperd!

Witch: Mannen zijn bijna allemaal hetzelfde als het gaat om lange haren. het zakt wel weer. Hij is er sneller aan gewend dan jij!
Oh Drop toch! Wat eng! Wanneer kan je bloed laten prikken?

Fach, sorry, maar ik ben helemaal vergeten om op je vraag te reageren. Nu kan ik kort zijn over de Babboe: DOEN! Ik ben er erg blij mee! Overigens zou ik wel nog een peuterstoeltje in het Babboetje zetten, aangezien ik het echt een grote stap vind tussen de peuterzit en los in de wagen. (okee, wel aan de riempjes, maar ze hebben er weinig steun aan)

Wanneer is Laartje terug van vakantie? Ik kan best wat advies van haar gebruiken met betrekking tot de Vinnige Verkoper van Het Huis dat vorige week afgeketst is. (ik zweer je, die vent is gek. Ik ga er alleen nu liever niet op in vanwege de enorme herkenbaarheid die ik hier heb. Ik gooi het wel een keer op de MSN als ik tijd en zin heb)
Jee Dropneus, wat eng zeg! Begrijp ik nu uit je bericht dat je daar vaker last van hebt?
Ik val al meer dan de helft van mijn leven met enige regelmaat flauw. Maar het lijkt de laatste jaren wel steeds heftiger te worden. Ik raak verder weg (maar alleen als ik niet reageer op de symptomen die ik vooraf krijg) en als ik wakker word heb ik geen idee waar ik ben. Het zal wel niet zo'n vaart lopen, maar ik was gewoon erg geschrokken vandaag. Ik denk dat ik vrijdag even hier in het wijkgebouw bloed laat prikken. Ik heb niet zoveel trek in een ritje naar het ziekenhuis en het wijkgebouw is maar 300 meter lopen (ook het consultatiebureau, daar bof ik wel mee)
Dropneus, wat eng zeg, ik hoop dat het geen epilepsie is, heeft het met je zwangerschap te maken of had je het hiervoor ook al? Rustig aan doen hoor!

Fachat ik heb geen Babboe (fiets eigenlijk nooit schaam schaam) het lijkt me wel handig hoor, zeker als je van fietsen houdt.

Muis, wat balen dat die verkoper zo raar doet, ben wel benieuwd naar je verhaal.
Mich: Gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk hebben jullie een gezellig dagje gehad. T was lekker weer, wel iets te warm.

Drop: Wat een eng verhaal. Hopelijk valt het allemaal mee.

Muis: Kun je laar niet ff een smsje sturen. Volgens mij kan ze altijd wel op internet, dus kan ze misschien ff naar je verhaal kijken.

Framboos: Knuffel voor jou. Het begin met bv is echt wel ff lastig. Kindjes zijn dan zo afhankelijk. Maar doe het niet ten koste van jezelf hoor! Als het ten koste van jezelf gaat en je kan niet meer happy functioneren is het ook niet goed voor de klein liv en tommy. Dan is de half jaar echt geen grens hoor! Doen wat het beste voor jullie allemaal is.

Ik ga mijn bedje opzoeken. Ben moe. Slaap slecht de laatste nachten.
Vandaag ben ik trouwens met Zahra, mijn moeder en nichtje van 14 naar een recreatieplas geweest. het was zo gezellig, ze vond het echt geweldig leuk in het water, ik laat ze wel eens poedelen in een klein badje, maar zo'n plas is toch weer anders. Ik was overigens wel bang dat ze het niet zou trekken vandaag, want ze heeft vanmorgen maar 3 kwartier geslapen (ipv 1,5 uur) omdat ze mijn buurmeisje hoorde toen ze op bed lag en dus wakker werd grrrr en vanmiddag een uurtje van 1-2 (ik had afgesproken bij de plas dus heb ik haar wakker gemaakt) maar het ging prima. Daarna heb ik mijn moeder en nichtje thuisgebracht en konden we bij mijn zus blijven eten (man is aan het werk) dus dat was wel lekker. Daarna thuis in bad gestopt en nog een flesje melk en direct in bed gestopt om 8 uur en ze viel gelijk in slaap. Ik ga nu ook naar bed, ben moe en heb ook mijn middagslaapje gemist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven