Gezondheid alle pijlers

Mannen. Verwacht ik teveel?

04-02-2015 16:02 55 berichten
Ik baal ontzettend, ik ben gister uit het ziekenhuis gekomen en kan nog weinig. Nu komt het niet in mijn partner op om mij te ondersteunen om eens extra langs te komen, door bijv. eten te koken of boodschappen te doen. We wonen niet bij elkaar. En nee, ik heb geen zin om hem te vragen, want hij ziet toch wel dat ik weinig kan. Maar nu ben ik behoorlijk teleurgesteld en kwaad op hem en voel mij in de steek gelaten. Ik heb zo ontzettend zin om enorme ruzie te maken, want het valt mij zo tegen.
quote:reizende schreef op 04 februari 2015 @ 18:50:

[...]

Heel serieus, en zoals eerder gezegd zijn we bepaald geen twintigers meer, en we hebben al heel lang een relatie.Ok, ik dacht gezien jullie leeftijden en woonsituatie dat het misschien een nieuwe relatie was na een beindigd huwelijk. En dat hij je nog niet goed genoeg kende om je hierin te steunen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er mis met om hulp vragen? Dat jij zo empathisch en behulpzaam bent naar anderen en automatisch de helpende hand biedt, betekent niet dat iedereen zo is of moet zijn. Ik snap het balen, maar ik snap je koppigheid of eergevoel om maar geen hulp te vragen en wel te klagen dat je geen hulp krijgt NIET.

Sterkte en beterschap!
Een man moet je dingen vragen. Mannen hebben er zelf ook een hekel aan meestal als je ongevraagd hulp biedt.
Maar wat wil je dán TO, als je het niet wil vragen en wel boos wil worden? Dat wij je succes wensen bij de ruzie die je gaat zoeken?
Ruzie maken is misschien iets over de brug maar ik zal zeker wel aangeven dat je op dit stuk behoorlijk teleurgesteld bent. Ten eerste omdat jij nu alles gaat zitten opkroppen en jij daar niks aan hebt. Ook voor je herstel kan dit tegen werken. Daarbij is er voor hem helemaal niet duidelijk hoe jij je voelt in deze situatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven