viva werkt beroerd

28-01-2015 12:35 775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit een rotforum zeg! Heel traag, en daarnaast ook steeds vastlopen `service unavaiable!´. Ik tref dat met geen een forum zo vaak als dit. Ze doen hier iets niet goed.

En een topic plaatsen doen ze ook niet, want het gebeurt gewoon niet.
He wat fijn; een post over het waardeloos functioneren van dit forum/deze site.

Pfffff wat werkt dit traag en slecht zeg!

Echt mijn 98 jarige overbuurvrouw rent soepeler met haar rollator van de trap af ...
Zie je wel dat vrouwen en techniek niet samen gaan ..
En dan tussendoor ook nog reclame maken voor een digitaal viva-abonnement .. Nou nee graag niet dankjewel alsjeblieft zeg! Digitaal is niet bepaald jullie sterkste punt
quote:Ma_Griffe schreef op 04 februari 2015 @ 18:26:

ff vreselijk off topic maar ik moet altijd zo lachen om de avatar van OldWood Dankjewel
''Wegens grote belangstelling is het VIVA Forum momenteel verminderd beschikbaar.''

Ja, dat zal het zijn..

quote:JeMappelle schreef op 04 februari 2015 @ 20:24:

''Wegens grote belangstelling is het VIVA Forum momenteel verminderd beschikbaar.''

Ja, dat zal het zijn.. ze moeten toch wat zeggen
quote:OldWood schreef op 04 februari 2015 @ 20:19:

[...]

Dankjewel
Wat een fucking triestigheid dit forum:

Wegens grote belangstelling is het VIVA Forum momenteel verminderd beschikbaar.

Dit kan tijdelijk zijn. Probeer het nog een keer.
Dit kan tijdelijk zijn. Probeer het nog een keeeeeeeeeer
Bij mij gaat het ook weer mis met 3 verschillende foutmeldingen.

Alleen de guru houdt zich stil.
Jullie hebben mazzel... zucht, sniff... ik mocht niet eens naar binnen... Mijn computer is/was/is altijd in onderhoud of gestolen door een of andere guru.
quote:Ikhierhuh schreef op 04 februari 2015 @ 20:49:

Jullie hebben mazzel... zucht, sniff... ik mocht niet eens naar binnen... Mijn computer is/was/is altijd in onderhoud of gestolen door een of andere guru.

"t is erg
Zoooooooo het is weer kut met peren.
Ik kan nu alleen via google->vivaforum erop komen.
Het is vrij abnormaal, vind ik. Ik stop gewoon met forummen. Het is geen zak aan als je steeds vreemde foutmeldingen krijgt.
Dat forumafkickprogramma bevalt wel eigenlijk. Door dat gekluns hier doe ik weer een hoop nuttige dingen 's avonds!
Het oplossen van de problemen duurt wel heeeeeel erg lang zeg! Ik begin me inmiddels af te vragen of ze wel een professioneel iemand in dienst hebben of dat ze zelf met een hulp-boek websites maken voor beginners bezig zijn.

En die foutmeldingen steeds gaan slecht samen, het is dat ik al PMS heb, anders zou ik het er spontaan van krijgen. Gloeiende, gloeiende!
Deze smiley heb ik bij Bokt ontdekt, echt een gemis hier! (jammer dat ik geen plaatjes mag plakken - wie quote mij?)

[img]http://boktimg.nl/s/cheer-crazy.gif[/img]

En ik heb een schone keuken!
quote:blijekip schreef op 04 februari 2015 @ 22:57:

Deze smiley heb ik bij Bokt ontdekt, echt een gemis hier! (jammer dat ik geen plaatjes mag plakken - wie quote mij?)

[img]http://boktimg.nl/s/cheer-crazy.gif[/img]

En ik heb een schone keuken!Mjah, das inderdaad wel een Vivawaardige smiley!
quote:JeMappelle schreef op 04 februari 2015 @ 20:24:

Ja, dat zal het zijn..

Ik denk dat er een hobbyist ingehuurd is die er de ballen verstand van heeft.
quote:minnimouse schreef op 04 februari 2015 @ 23:48:

[...]

Ik denk dat er een hobbyist ingehuurd is die er de ballen verstand van heeft.Het neefje van de directievoorzitter van Sanoma is pasgeleden voor zichzelf begonnen. Hij runt een it-bedrijfje vanuit zijn garage. (Maar hé, zo zijn anderen ooit ook groot geworden )
Waarschijnlijk halen ze de site eruit wanneer er geen moderatoren aanwezig zijn.

Of het is gewoon gepruts.

Sanoma is echt in alle opzichten een voorbeeld van een bedrijf zonder moraal, ethiek en kwaliteitsstandaard.

Hoeven ze zich ook niet druk om te maken, ze kopen gewoon zoveel mogelijk concurrenten op.

Het is in feite een soort hedgefonds.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

quote:Aniuk schreef op 04 februari 2015 @ 23:56:

[...]

Het neefje van de directievoorzitter van Sanoma is pasgeleden voor zichzelf begonnen. Hij runt een it-bedrijfje vanuit zijn garage. (Maar hé, zo zijn anderen ooit ook groot geworden )
als hun blad net zo gepruts is als het forum heb ik medelijden met de mensen die er een abo op hebben ik zou het iedereen afraden kleuters doen het nog beter dan de mensen die bij de viva werken
Tjonge, wat zijn sommigen toch hard zeg! Het zijn net mensen die achter de schermen hard bezig zijn het forum goed werkend te krijgen. het is echt niet zo dat er moedwillig allemaal storingen veroorzaakt worden. Sterkte TD!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven