viva werkt beroerd
woensdag 28 januari 2015 om 12:35
woensdag 4 februari 2015 om 10:17
woensdag 4 februari 2015 om 10:28
Hoeveel moeite kan het zijn om een bericht op de website te plaatsen wat er aan de hand is? Maar op de website van Viva en de Facebook en Twitter staat gewoon helemaal niks. Alleen lekker het blad en hun website blijven promoten. Wie leest dat eigenlijk? Het forum is toch eigenlijk waar Viva het van moet hebben?
Top service weer.
Naar welk ander forum gaan we?
Top service weer.
Naar welk ander forum gaan we?
woensdag 4 februari 2015 om 13:18
woensdag 4 februari 2015 om 14:37
Lijkt me een amateurclub die dt forum technisch beheert. Waarom zoveel geld steken in uiterlijke vernieuwing als vorige prima was, gaat er bij mij niet in. Toch uitbesteed aan de goedkoopste aanbieder?
Die nu niet voor elkaar krijgt de fouten eruit te halen, ook niet na dagen en nachten onderhoud?!
Goedkoop blijkt duurkoop?
Of intussen op een backup laten draaien en achter de schermen eraan werken? Maar ik ben geen techneut.
Maar stel je voor dat dit niet een forum was, maar de site van een bank of bedrijf. Dat kan toch niet dagen plat liggen?
Maar idd plaats dan opmerkingen en verwachtingen wat er aan de hand is op het wel leesbare stuk (het niet-forumstuk) en elders. Dit is echt een aanfluiting, ook al is het een gratis forum.
Nu staat er: wegens overweldigende belangstelling bla bla. Jaja.. Ik denk eerder dat veel mensen de moed opgeven.
Die nu niet voor elkaar krijgt de fouten eruit te halen, ook niet na dagen en nachten onderhoud?!
Goedkoop blijkt duurkoop?
Of intussen op een backup laten draaien en achter de schermen eraan werken? Maar ik ben geen techneut.
Maar stel je voor dat dit niet een forum was, maar de site van een bank of bedrijf. Dat kan toch niet dagen plat liggen?
Maar idd plaats dan opmerkingen en verwachtingen wat er aan de hand is op het wel leesbare stuk (het niet-forumstuk) en elders. Dit is echt een aanfluiting, ook al is het een gratis forum.
Nu staat er: wegens overweldigende belangstelling bla bla. Jaja.. Ik denk eerder dat veel mensen de moed opgeven.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
woensdag 4 februari 2015 om 15:19
quote:Suzy65 schreef op 04 februari 2015 @ 14:37:
Nu staat er: wegens overweldigende belangstelling bla bla. Jaja.. Ik denk eerder dat veel mensen de moed opgeven.Tja, het is maar net hoe je telt. Als je die paar verdoolde zielen die hier voor de zeventienhonderdvijfentachtigste keer proberen in te loggen, te lezen of iets te plaatsen allemaal als individuele bezoekers registreert, tikt het snel aan natuurlijk.
Nu staat er: wegens overweldigende belangstelling bla bla. Jaja.. Ik denk eerder dat veel mensen de moed opgeven.Tja, het is maar net hoe je telt. Als je die paar verdoolde zielen die hier voor de zeventienhonderdvijfentachtigste keer proberen in te loggen, te lezen of iets te plaatsen allemaal als individuele bezoekers registreert, tikt het snel aan natuurlijk.
woensdag 4 februari 2015 om 17:23
quote:thee schreef op 04 februari 2015 @ 17:15:
Zojuist had ik nog 'under construction' en nu ineens lijkt het sneller. Geen idee welk knopje ze teruggezet hebben (weten ze zelf misschien ook niet).JAAA, hij is sneller absoluut!
Zojuist had ik nog 'under construction' en nu ineens lijkt het sneller. Geen idee welk knopje ze teruggezet hebben (weten ze zelf misschien ook niet).JAAA, hij is sneller absoluut!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 4 februari 2015 om 17:27
woensdag 4 februari 2015 om 17:46
quote:Eleonora schreef op 04 februari 2015 @ 15:23:
Het is echt te belachelijk voor woorden zo langzamerhand.
Even ontspannen een stukje forummen is er niet meer bij.
Eerder vloekend wéér een posting zien verdwijnen in het niks of die ellendige guru met z'n meditatie.
Echt klaar mee.
Haha, ik denk dat dat uiteindelijk de clou blijkt, Eleonora.
Ik denk dat het een terugkerende boodschap van Sanoma is: Dames en heren, vergeet dit forum, zoek een goeroe en ga mediteren!
En dat eindeloos herhaald, elke keer dat je probeerde op het forum te komen. Soort hersenspoeling
Volgzaam als ik ben dus idd maar weer eens in een Happinez gedoken (Geloof, Hoop & Liefde-nummer) ipv forummen. En daar gestuit op een artikel: "Het is hoog tijd om voor het ideaal te gaan."
Forum is verre van ideaal; realisme is achterhaald en idealisme is in.
Laat ik nou idealist van de bovenste plank zijn
(toch blij dat het forum weer functioneert)
Het is echt te belachelijk voor woorden zo langzamerhand.
Even ontspannen een stukje forummen is er niet meer bij.
Eerder vloekend wéér een posting zien verdwijnen in het niks of die ellendige guru met z'n meditatie.
Echt klaar mee.
Haha, ik denk dat dat uiteindelijk de clou blijkt, Eleonora.
Ik denk dat het een terugkerende boodschap van Sanoma is: Dames en heren, vergeet dit forum, zoek een goeroe en ga mediteren!
En dat eindeloos herhaald, elke keer dat je probeerde op het forum te komen. Soort hersenspoeling
Volgzaam als ik ben dus idd maar weer eens in een Happinez gedoken (Geloof, Hoop & Liefde-nummer) ipv forummen. En daar gestuit op een artikel: "Het is hoog tijd om voor het ideaal te gaan."
Forum is verre van ideaal; realisme is achterhaald en idealisme is in.
Laat ik nou idealist van de bovenste plank zijn
(toch blij dat het forum weer functioneert)
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..