Ik ben ingelogd als een ander

05-02-2015 16:17 293 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Minnimouse en ineens ingelogd s iemand anders! Ik heb niks gelezen of gedaan, behalve dit topic! Viva????
quote:doornroosje9 schreef op 05 februari 2015 @ 19:41:

[...]

Ah, duidelijk. Ik heb niets spannends in mijn PB's staan, maar ik kan me voorstellen dat sommigen zich nu een beetje onveilig voelen.Ik ook niet, daarom vind ik persoonlijk t best grappig, maar ik snap heel goed de paniek van anderen en mag never nooit gebeuren. Heel slecht!
quote:mama_lin schreef op 05 februari 2015 @ 19:43:

@dorothy, ik had t eerst niet eens door en dacht: wat een vage topics, daar heb ik toch helemaal niet op gereageerd

kwartje was nog ff onderweg met vallen...

Ik merkte het de eerste keer wel snel. Was nogal een kleurrijk plaatje.

Gelukkig maar. Zou me rot voelen als ik domme posts zou plaatsen onder een ander zijn naam
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 05 februari 2015 @ 17:44:

Nouhou! Snapt nou niemand mijn grap?

*Druipt teleurgesteld af.*Ik wel hoor, mijn vriend zit mij al raar aan te kijken. Wat er zo te lachen valt!
quote:Ikhierhuh schreef op 05 februari 2015 @ 19:36:

[...]

Hahahaha Daarom kwam ik maar niet binnen. Nou ja lieverd jij dan iemand anders 'kucht'. Gelukkig geen adressen in mijn 'prive berichten'.

Ik ben als sinds 4 dagen, naar mijn weten, niet meer binnen geweest, was onmogelijk.

Ja sorry, ik heb eens lekker uitgeleefd op jouw naam

Nee hoor, bij iedere klik die ik deed werd ik uitgelogd en iemand anders, daarna moest ik koken, want man kwam bijna thuis uit zijn werk.

Vond het iig knap irritant.
Ik had dit een aantal weken geleden op m'n werk. Ik dacht misschien iemand achter m'n computer gezeten, niet logisch maar wist het anders ook niet. Ik was ingelogd als 2014nova
Ben ik mezelf nog?
quote:Eleonora schreef op 05 februari 2015 @ 20:06:

Ben ik mezelf nog?Als jij Star bent...dan wel
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Laten we niet al te hysterisch gaan doen. De onrust is begrijpelijk, maar laten we vooral rustig blijven.
quote:Summerdance schreef op 05 februari 2015 @ 20:08:

[...]

Als jij Star bent...dan wel
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

[...]

Ik kan wel vragen of iemand mij was, maar degenen die met mijn gegevens kwaad willen, zouden dat dan toch niet laten weten.
quote:*Ginger* schreef op 05 februari 2015 @ 20:12:

Ik kan wel vragen of iemand mij was, maar degenen die met mijn gegevens kwaad willen, zouden dat dan toch niet laten weten.Daarom....zo een vaart zal het wel niet lopen.
Iemand mij geweest?
Vervelend gevoel. Heb best wat in mijn PB staan wat ik hier verder niet besproken heb. Gewoon geen fijn gevoel.

[...]

Als jij Star bent...dan wel Bia, ben jij het....?
Ik lees dit topic nu pas maar vanmiddag was ik inderdaad ineens iemand met een wit konijn als av.....daarna nog een keer ingelogd en na 100 keer gelukkig weer mijn vertrouwde vuurvliegje terug.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

[...]

quote:ana_isabel schreef op 05 februari 2015 @ 20:09:

Laten we niet al te hysterisch gaan doen. De onrust is begrijpelijk, maar laten we vooral rustig blijven.Ik ben zo cool als een cowboy heur Yasmijn....
Huh... weet iemand hoe ik mijn 'prive' berichten kan verwijderen? Kan namelijk nergens vinden hoe.
Onderaan op "prullenbak" zetten en dan de prullenbak leeg maken.
quote:Eleonora schreef op 05 februari 2015 @ 20:14:

[...]

Bia, ben jij het....?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Eleonora schreef op 05 februari 2015 @ 20:14:

[...]

Bia, ben jij het....?Uiteraard!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:ana_isabel schreef op 05 februari 2015 @ 20:14:

[...]

Daarom....zo een vaart zal het wel niet lopen.Ik was net ingelogd onder jouw account!
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven

[...]

Als jij Star bent...dan wel Ik ben David Tennant

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven