Wat geeft jou dag glans?
donderdag 5 februari 2015 om 22:47
Het leven kan soms best een sleur zijn. Ik ben benieuwd wat de dingen zijn die jouw dag glans geven / kleine geluksmomentjes.
Dan bedoel ik niet man en kinderen maar meer dingen zoals een leuke kaart bij de post, een mooi jurkje voor een leuke prijs etc.
Mijn geluksmomentjes van vandaag......... kat die mij buiten opwacht en besteld jurkje van Zalando dat perfect zit
Dan bedoel ik niet man en kinderen maar meer dingen zoals een leuke kaart bij de post, een mooi jurkje voor een leuke prijs etc.
Mijn geluksmomentjes van vandaag......... kat die mij buiten opwacht en besteld jurkje van Zalando dat perfect zit
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
donderdag 5 februari 2015 om 22:56
Mijn glans begint ,s morgens, als ik in de ogen van mijn hondjes kijk. 1 van hen is een zwaar getraumatiseerd mishandeld beestje, die elke ochtend na het ontwaken weer even bevestigd moet zien, dat ze nu in een veilige haven is. Wat zich uit in heel hard kwispelen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
donderdag 5 februari 2015 om 23:26
Mijn geluksmomentje van vandaag was het samenzijn met mijn ouders, man en broer. Even voelen alsof de wereld niet uit kanker of chemo of bestraling bestaat, maar een heel gewoon gezin zijn die lekker kunnen lachen en kletsen. Dat was echt mijn geluksmomentje van vandaag. Mijn vader heeft longkanker en ondergaat een heel zwaar traject, elke dag die voor de meesten als saai worden gezien zijn pure geluksmomenten voor ons.
donderdag 5 februari 2015 om 23:27
Een schoon en opgeruimd huis
Lekker knuffelen met mijn kat
Mooie colsjaals in de sale
Een mooie muts in de sale passend bij mijn handschoenen
Mooie kleren die te klein waren weer bijna passen
Friet eten
Een superlief 'zomaar' kaartje per post van een vriendin
Een lekker fris opgemaakt bed
Een schone frisse lekker ruikende was
Lekker knuffelen met mijn kat
Mooie colsjaals in de sale
Een mooie muts in de sale passend bij mijn handschoenen
Mooie kleren die te klein waren weer bijna passen
Friet eten
Een superlief 'zomaar' kaartje per post van een vriendin
Een lekker fris opgemaakt bed
Een schone frisse lekker ruikende was
donderdag 5 februari 2015 om 23:31
quote:Eindeloos schreef op 05 februari 2015 @ 22:56:
Mijn glans begint ,s morgens, als ik in de ogen van mijn hondjes kijk. 1 van hen is een zwaar getraumatiseerd mishandeld beestje, die elke ochtend na het ontwaken weer even bevestigd moet zien, dat ze nu in een veilige haven is. Wat zich uit in heel hard kwispelen.
Dit soort berichten! Zag vandaag een filmpje over twee zwanen die na een aantal weken weer herenigd werden, zo ontzettend ontroerend en lief om te zien.
Daarnaast word ik blij van mijn 16-jarige kat. Het enige goede wat mijn hufter-ex heeft achtergelaten. Zijn dure horloge moest wel mee, zijn kat liet hij achter.
Dit soort berichten! Zag vandaag een filmpje over twee zwanen die na een aantal weken weer herenigd werden, zo ontzettend ontroerend en lief om te zien.
Daarnaast word ik blij van mijn 16-jarige kat. Het enige goede wat mijn hufter-ex heeft achtergelaten. Zijn dure horloge moest wel mee, zijn kat liet hij achter.
donderdag 5 februari 2015 om 23:33
vrijdag 6 februari 2015 om 00:16
vrijdag 6 februari 2015 om 00:27
De dood komt overal eens langs. Daarvan ben ik me bewust. Maar altijd maar leven alsof het je laatste dag is, zoals die cabaretier zingt, is romantisch maar niet praktisch uitvoerbaar.
https://www.youtube.com/watch?v=qrvgasCJfJM
Zolang je maar weet dat het ook anders kan, en dat het eens afgelopen is, met familie, vrienden, en tenslotte jijzelf, doe je alles wat redelijkerwijs mogelijk is.
https://www.youtube.com/watch?v=qrvgasCJfJM
Zolang je maar weet dat het ook anders kan, en dat het eens afgelopen is, met familie, vrienden, en tenslotte jijzelf, doe je alles wat redelijkerwijs mogelijk is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
vrijdag 6 februari 2015 om 01:00
Mijn glansmoment vandaag.
Zoon (speciaal, praat slecht en er werd beweerd dat hij klassiek autist was en zwakbegaafd) komt al wapperend en met een big smile melden dat ik even op zijn computer moet kijken. Hij heeft helemaal zelf ontdekt hoe hij de tijd kan veranderen in DOS.
En hij zou misschien niet eens kunnen leren lezen
De eerste 4 jaar kon hij bijna niets. En hij is nu 13.
Zoon (speciaal, praat slecht en er werd beweerd dat hij klassiek autist was en zwakbegaafd) komt al wapperend en met een big smile melden dat ik even op zijn computer moet kijken. Hij heeft helemaal zelf ontdekt hoe hij de tijd kan veranderen in DOS.
En hij zou misschien niet eens kunnen leren lezen
De eerste 4 jaar kon hij bijna niets. En hij is nu 13.
vrijdag 6 februari 2015 om 01:10
vrijdag 6 februari 2015 om 07:34
dat het nu in de ochtend al iets eerder licht is, zodat ik niet in het donker de kinderen naar school moet brengen.
Gister had ik mijn huis helemaal opgeruimd en als ik om me heen kijk ben ik zo blij met ons huis.
Dat ik dan zelfs nog een uurtje tijd heb om te lezen of chillen voor ik de kinderen weer ga ophalen.
Dat mijn zoon vol trots vertelde dat hij avi 7 leest .
Mijn man die onverwacht toch savonds niet de deur uit moest, normaal natuurlijk niet erg maar ik vond het zo gezellig thuis vond jammer dat hij weg ging.
Zijn vaak toch de kleine dingen die mij gelukkig maken
Gister had ik mijn huis helemaal opgeruimd en als ik om me heen kijk ben ik zo blij met ons huis.
Dat ik dan zelfs nog een uurtje tijd heb om te lezen of chillen voor ik de kinderen weer ga ophalen.
Dat mijn zoon vol trots vertelde dat hij avi 7 leest .
Mijn man die onverwacht toch savonds niet de deur uit moest, normaal natuurlijk niet erg maar ik vond het zo gezellig thuis vond jammer dat hij weg ging.
Zijn vaak toch de kleine dingen die mij gelukkig maken
vrijdag 6 februari 2015 om 07:42
vrijdag 6 februari 2015 om 08:03
Ik ben blij met onze nieuwe radio, die véél harder kan dan de vorige.
Nou ja nieuw.. Mijn vriend heeft hem uit zijn ouderlijk huis gehaald omdat ik liep te "klagen" dat de muziek niet hard genoeg aan kon.
Ik hou van harde muziek als ik sta te douchen, te koken of aan het schoonmaken ben.
Ik blij, de buren zijn denk ik minder stukken blij.
Nou ja nieuw.. Mijn vriend heeft hem uit zijn ouderlijk huis gehaald omdat ik liep te "klagen" dat de muziek niet hard genoeg aan kon.
Ik hou van harde muziek als ik sta te douchen, te koken of aan het schoonmaken ben.
Ik blij, de buren zijn denk ik minder stukken blij.
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
vrijdag 6 februari 2015 om 08:23
* Mijn katten die naar me toesprinten als ik de slaapkamerdeur open en me kopjes geven.
* Als ik uit het raam kijk zie ik mijn sneeuwklokjes en krokussen bloeien.
* Mijn woonkamer ziet er precies zo uit zoals ik dat graag wil. Alle kleuren, details en planten heb ik zelf uit kunnen kiezen.
* Vanmorgen kreeg ik een fijn cijfer terug voor een tentamen.
* Mijn kast ligt vol met nieuwe, ongedragen kleren die ik de komende week allemaal kan gaan dragen.
* Als ik uit het raam kijk zie ik mijn sneeuwklokjes en krokussen bloeien.
* Mijn woonkamer ziet er precies zo uit zoals ik dat graag wil. Alle kleuren, details en planten heb ik zelf uit kunnen kiezen.
* Vanmorgen kreeg ik een fijn cijfer terug voor een tentamen.
* Mijn kast ligt vol met nieuwe, ongedragen kleren die ik de komende week allemaal kan gaan dragen.