Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 6 augustus 2008 om 14:54
quote:Geleerd schreef op 06 augustus 2008 @ 14:27:
@Prinses: het lijkt me dat er een sterke correlatie is tussen wie je aardig vindt en wie aardig tegen je doet...
Maar verder spreekt het me aan dat ze lief, grappig, slim en ambitieus is (of in ieder geval zo op me over komt....)In zekere zin heb je daar natuurlijk gelijk in. Ik kan me alleen niet aan de indruk onttrekken dat jij Vleer interessant vindt omdat ze aardig tegen je doet. Dat lijkt me niet de juiste insteek.
@Prinses: het lijkt me dat er een sterke correlatie is tussen wie je aardig vindt en wie aardig tegen je doet...
Maar verder spreekt het me aan dat ze lief, grappig, slim en ambitieus is (of in ieder geval zo op me over komt....)In zekere zin heb je daar natuurlijk gelijk in. Ik kan me alleen niet aan de indruk onttrekken dat jij Vleer interessant vindt omdat ze aardig tegen je doet. Dat lijkt me niet de juiste insteek.
Peas on earth!
woensdag 6 augustus 2008 om 16:32
woensdag 6 augustus 2008 om 16:37
Haai haai, patient is de deur uit, ik weer lekker thuis
Nu ff snel naar de fysio en dan weer back on track!!!
Gister tot laat zitten bellen met AM over het wel of niet te kopen postzegeltje
Heb zo'n zin in deet zaterdag
(vinnum LEUK aan de telefoon)
Jola,jij ook een leuke dag gehad?
Tozzo!!
Nu ff snel naar de fysio en dan weer back on track!!!
Gister tot laat zitten bellen met AM over het wel of niet te kopen postzegeltje
Heb zo'n zin in deet zaterdag
(vinnum LEUK aan de telefoon)
Jola,jij ook een leuke dag gehad?
Tozzo!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 6 augustus 2008 om 17:04
Ik ben mijn dag ook goed doorgekomen.... mag strakjes naar huis en dan hoef ik pas dinsdag weer te werken... jippie !
Ohja SD, jij hebt zaterdag een spannende date !!
Heb alleen geen idee meer waar AM voor staat (aardige man ofzo?) en waarvan je hem kent. En lang aan de foon klinkt idd goed
Waar pikken jullie toch altijd die smilies vandaan???? Vrolijken een berichtje altijd zo op....
Ohja SD, jij hebt zaterdag een spannende date !!
Heb alleen geen idee meer waar AM voor staat (aardige man ofzo?) en waarvan je hem kent. En lang aan de foon klinkt idd goed
Waar pikken jullie toch altijd die smilies vandaan???? Vrolijken een berichtje altijd zo op....
woensdag 6 augustus 2008 om 17:24
Audi man is een vriend van een vriend van een vriendin van mij (snappie hem nog??)
Hij rijdt een een supersexy Audi!
Nou heb ik niets met auto's maar zelfs ik kreeg het er warm van
Op een feestje leren kennen, aan de babbel aan de hyves en HUP daar was ineens een deet
(ben ineens zenuwachtig...raar)
Hij rijdt een een supersexy Audi!
Nou heb ik niets met auto's maar zelfs ik kreeg het er warm van
Op een feestje leren kennen, aan de babbel aan de hyves en HUP daar was ineens een deet
(ben ineens zenuwachtig...raar)
woensdag 6 augustus 2008 om 17:26
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 06 augustus 2008 @ 17:09:
Audi-man, omdat ie een Audi heeft
Smilies krijg je als je niet onder in het schermpje reageert, maar klikt op 'reageer', daarboven dus
Even verder vertellen Prinses, dan moet je op de smiley rechts klikken en dan kan je ze uitzoeken.
(vind deze ook zo leuk)
Tis trouwens wonderlijk stil op dit singles topicje
Is wel makkelijker bij te lezen voor de hardwerkende anderen, dat dan weer wel.
Audi-man, omdat ie een Audi heeft
Smilies krijg je als je niet onder in het schermpje reageert, maar klikt op 'reageer', daarboven dus
Even verder vertellen Prinses, dan moet je op de smiley rechts klikken en dan kan je ze uitzoeken.
(vind deze ook zo leuk)
Tis trouwens wonderlijk stil op dit singles topicje
Is wel makkelijker bij te lezen voor de hardwerkende anderen, dat dan weer wel.
woensdag 6 augustus 2008 om 17:36
ff geheel of topic (kan dat hier eigenlijk?)
Zat net ff te wachten bij de fysio, zat de Happynez te lezen en kwam daar dit stukje tekst tegen...
Kan een hart echt breken?
Je denk dat het niet kan?
Dat een hart daarvoor te zacht, te soepel is?
Maar vraag het de doktoren;het kan
'Tako Tsubo cardiomypathie' noemen ze het
naar een keramiekenpot die Japanse vissers gebruiken om inktvissen mee te vangen.
Ook bekend als het 'broken heart syndrome'
Het is een aandoening aan de hartspier als gevolg van pijn,verdriet,verlies
So don't break my heart.
Oja, het gaat ook meestal weer over
Net als dat gebroken hart uit de liedjes
Als liefdespijn dooleefd wordt
heelt ook dat zich vanzelf
Een opengebroken hart
wordt sterker,milder en meer doordrongen
van de betekenis van zuivere liefde.
Kan er niets aan doen, maar vond het zo'n mooi stukje
(en dan vooral het laatste stuk)
Zat net ff te wachten bij de fysio, zat de Happynez te lezen en kwam daar dit stukje tekst tegen...
Kan een hart echt breken?
Je denk dat het niet kan?
Dat een hart daarvoor te zacht, te soepel is?
Maar vraag het de doktoren;het kan
'Tako Tsubo cardiomypathie' noemen ze het
naar een keramiekenpot die Japanse vissers gebruiken om inktvissen mee te vangen.
Ook bekend als het 'broken heart syndrome'
Het is een aandoening aan de hartspier als gevolg van pijn,verdriet,verlies
So don't break my heart.
Oja, het gaat ook meestal weer over
Net als dat gebroken hart uit de liedjes
Als liefdespijn dooleefd wordt
heelt ook dat zich vanzelf
Een opengebroken hart
wordt sterker,milder en meer doordrongen
van de betekenis van zuivere liefde.
Kan er niets aan doen, maar vond het zo'n mooi stukje
(en dan vooral het laatste stuk)
woensdag 6 augustus 2008 om 17:38
Nou eigenlijk zijn de zenuwen begonnen tijdens dat gesprek gister
Het ging zo makkelijk, gevwoon babbelen met hier en daar een flirt (tenminste dat DENK ik)
toen we ophingen zag ik op de telefoon dat we bijna 2 uur hadden gebeld
En het enige wat ik dacht was....oeps STRESS....wat moet ik nou aan zaterdag,straks hebben we elkaar niets meer te vertellen (is alles al gezegd)
Affin je kent het wel....deet stress
Het ging zo makkelijk, gevwoon babbelen met hier en daar een flirt (tenminste dat DENK ik)
toen we ophingen zag ik op de telefoon dat we bijna 2 uur hadden gebeld
En het enige wat ik dacht was....oeps STRESS....wat moet ik nou aan zaterdag,straks hebben we elkaar niets meer te vertellen (is alles al gezegd)
Affin je kent het wel....deet stress
woensdag 6 augustus 2008 om 17:52
Nou als je aan de telefoon 2 uur vol kunt houden, moet dat op de avond ook wel goedkomen toch?? Maar ja, ik ken het 'deet-stress'... wel weer ff geleden voor mij
Had ook nog nooit gehoord dat een hart ook echt kan breken, maar het laatste stukje staat idd mooi verwoord....
En nu kan ik geen smilies inplakken omdat ik natuurlijk weer niet op reageer klik maar gewoon begin te tikken in het berichtenveld...
Had ook nog nooit gehoord dat een hart ook echt kan breken, maar het laatste stukje staat idd mooi verwoord....
En nu kan ik geen smilies inplakken omdat ik natuurlijk weer niet op reageer klik maar gewoon begin te tikken in het berichtenveld...
woensdag 6 augustus 2008 om 19:03
Hebben jullie dat ook altijd? Dat je het voor de vakantie altijd heel erg druk hebt op je werk?
Ben net thuis, heb onderweg bij de supermarkt boodschappen gedaan.
Nu naast mijn computer ( dubbele punt doet t weer niet!) M&M's
In mijn koelkast en straks dus op mijn bord; ingredienten voor chili-con-carne
En in de kast; mergpijpjes!!
Wat nou invloed van het forum...
Ben net thuis, heb onderweg bij de supermarkt boodschappen gedaan.
Nu naast mijn computer ( dubbele punt doet t weer niet!) M&M's
In mijn koelkast en straks dus op mijn bord; ingredienten voor chili-con-carne
En in de kast; mergpijpjes!!
Wat nou invloed van het forum...
woensdag 6 augustus 2008 om 19:28
Ik snap niet dat jullie allemaal van chili con carne houden, brrr...
Anyway... spannend hoor SD! Jammer dat ik de afloop van je date ga missen (vakantie)! Ben heelll benieuwd
Wel leuk ook dat jullie zomaar zo lang met elkaar gebeld hebben, das een goed teken. Jullie zijn dus niet zomaar uitgepraat met elkaar!
Sun: mergpijpjes
Jola is grappig
En jaaa smilies zijn leuk. Op een gegeven moment ken je tekentjes wel. Ik klik bijvoorbeeld nooit meer aan, maar typ ; - ) (maar dan zonder spaties). Moet gewoon ff wennen Jola!
Oh, en Geleerd: de juiste vraag is niet wát AM is, maar wíe AM is!
Mooie tekst trouwens SD. Ik ben erg fan van Kahlil Gibran (dichter, schrijver), die ook veel teksten gemaakt heeft over dat het een niet zonder het ander kan: zonder verdriet geen geluk, zonder dood geen leven, zonder dag geen nacht (a la yin en yang). Schrijft mooie teksten. Ik ga er even iets van googlen.
Anyway... spannend hoor SD! Jammer dat ik de afloop van je date ga missen (vakantie)! Ben heelll benieuwd
Wel leuk ook dat jullie zomaar zo lang met elkaar gebeld hebben, das een goed teken. Jullie zijn dus niet zomaar uitgepraat met elkaar!
Sun: mergpijpjes
Jola is grappig
En jaaa smilies zijn leuk. Op een gegeven moment ken je tekentjes wel. Ik klik bijvoorbeeld nooit meer aan, maar typ ; - ) (maar dan zonder spaties). Moet gewoon ff wennen Jola!
Oh, en Geleerd: de juiste vraag is niet wát AM is, maar wíe AM is!
Mooie tekst trouwens SD. Ik ben erg fan van Kahlil Gibran (dichter, schrijver), die ook veel teksten gemaakt heeft over dat het een niet zonder het ander kan: zonder verdriet geen geluk, zonder dood geen leven, zonder dag geen nacht (a la yin en yang). Schrijft mooie teksten. Ik ga er even iets van googlen.
Peas on earth!
woensdag 6 augustus 2008 om 19:35
Weer bijgelezen op het andere single-topic. Wat een anti-climax dat Geleerd politiek-filosoof beweert te zijn bij de universiteit van Amsterdam (of de VU). Als hij echt 27 is, is hij te jong om gepromoveerd te zijn. Misschien is hij nog niet eens afgestudeerd en is hij student-assistent. En als hij wel afgestudeerd is, is hij waarschijnlijk aan het promoveren, nou vertel mij wat, aio's hebben het financieel niet heel breed. Daar heb ik mijn hele studententijd veel geklaag over gehoord in de universitaire krantjes.
Nee, ik denk dat ik maar niet eens een flirtpoging ga wagen bij Geleerd, dit is natuurlijk een zware tegenvaller, ik hoop dat ik het te boven kom...
Straks issie een golddigger, nou die willik nie heur!
Nee, ik denk dat ik maar niet eens een flirtpoging ga wagen bij Geleerd, dit is natuurlijk een zware tegenvaller, ik hoop dat ik het te boven kom...
Straks issie een golddigger, nou die willik nie heur!